DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 334 z 409
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 409
 #1062182  autor: MaciejM
 10 sty 2019, 17:00
Mixiorek pisze:
09 sty 2019, 13:33
Jest chyba spore prawdopodobieństwo, że wszystkie wymienione w newsie terminale dostaną VoLTE w Play:
https://gsmonline.pl/artykuly/samsung-s ... ndroid-pie

Cieszy Xcover 4!

P.s.
Jak tam Huawei? ;-)
Huawei nijak. Przed aktualizacją był wifi Calling i VoLTE po aktualizacji do EMUI 9 zniknęło Wifi Calling.

Przy następnej zabiorą LTE :mrgreen:
 #1062214  autor: sql
 10 sty 2019, 21:38
Samsung Galaxy Xcover 4
Android 8.0
T-Mobile abonament
Mam problem z WiFi calling. Działa bardzo losowo. Już na infolinii resetowali mi usługę. Było już kilka zgłoszeń technicznych. Co w związku z powyższym mam zrobić aby to działało ? Usługa oczywiście włączona w telefonie w oprogramowaniu. Internet stabilny LTE cat.6 z rutera z anteną zewnętrzną. Zasięg WiFi bardzo dobry wewnątrz pomieszczeń z rutera.
 #1062233  autor: piotrzet
 11 sty 2019, 06:42
sql pisze:
10 sty 2019, 21:38
Samsung Galaxy Xcover 4
Android 8.0
T-Mobile abonament
Mam problem z WiFi calling. Działa bardzo losowo. Już na infolinii resetowali mi usługę. Było już kilka zgłoszeń technicznych. Co w związku z powyższym mam zrobić aby to działało ? Usługa oczywiście włączona w telefonie w oprogramowaniu. Internet stabilny LTE cat.6 z rutera z anteną zewnętrzną. Zasięg WiFi bardzo dobry wewnątrz pomieszczeń z rutera.
Zgłaszać do skutku miałem to samo. I jak na razie działa jak należy.
Problemy cały czas czy tylko np po południu?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2019, 10:34 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1062253  autor: Mixiorek
 11 sty 2019, 09:08
sql pisze:
10 sty 2019, 21:38
Samsung Galaxy Xcover 4
Android 8.0
T-Mobile abonament
Mam problem z WiFi calling. Działa bardzo losowo. Już na infolinii resetowali mi usługę. Było już kilka zgłoszeń technicznych. Co w związku z powyższym mam zrobić aby to działało ? Usługa oczywiście włączona w telefonie w oprogramowaniu. Internet stabilny LTE cat.6 z rutera z anteną zewnętrzną. Zasięg WiFi bardzo dobry wewnątrz pomieszczeń z rutera.

Czy usługa działała kiedykolwiek w tej konfiguracji ok? Może jednak ten dosył mobilny, który masz na router nie ma zbyt dobrego QoS? Sprawdzałeś jak to działa u kogoś z łączem stacjonarnym od jakiegoś sprawdzonego dostawcy na ich routerze? UPC, Toya, Inea, Orange światłowód itp. itd.?

Mam nadzieję, że wkrótce dotrze też do nas kolejna aktualizacja dla softu XEO Xcover 4 - PDA G390FXXU3BRL1. Może coś poprawi a po cichu liczę również na VoLTE w Play.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1062341  autor: abberline
 12 sty 2019, 00:23
U mnie w PLAY z VoWiFi jest podobnie. Również losowo działa. Połączenie rozpoczyna się zawsze tylko nie za każdym razem przez WiFi. Telefon przy routerze a do routera idzie FTTH (sprzęt od dostawcy) . Jak już zestawi się połączenie przez WiFi to nawet jest handover do VoLTE i znowu do VoWiFi. Na siłę wyłączałem i włączałem WiFi w telefonie żeby sprawdzić. Rozmowa się przełącza bez szwanku. Za to samo VoLTE to perfekcja. Co najlepsze (muszę się pochwalić 😉), mam te usługi aktywne na terminalu bez oficjalnego wsparcia naszych operatorów. OnePlus 5T. Być może ta losowość VoWiFi wynika właśnie z tego. Jak u Was z WiFi Calling obecnie? Pytanie do tych którzy mają telefony oficjalnie wspierane przez PLAY.
 #1062342  autor: Marysiateki
 12 sty 2019, 00:43
abberline pisze:
12 sty 2019, 00:23
U mnie w PLAY z VoWiFi jest podobnie. Również losowo działa. Połączenie rozpoczyna się zawsze tylko nie za każdym razem przez WiFi. Telefon przy routerze a do routera idzie FTTH (sprzęt od dostawcy) . Jak już zestawi się połączenie przez WiFi to nawet jest handover do VoLTE i znowu do VoWiFi. Na siłę wyłączałem i włączałem WiFi w telefonie żeby sprawdzić. Rozmowa się przełącza bez szwanku. Za to samo VoLTE to perfekcja. Co najlepsze (muszę się pochwalić 😉), mam te usługi aktywne na terminalu bez oficjalnego wsparcia naszych operatorów. OnePlus 5T. Być może ta losowość VoWiFi wynika właśnie z tego. Jak u Was z WiFi Calling obecnie? Pytanie do tych którzy mają telefony oficjalnie wspierane przez PLAY.
Na moim S8+ wifi calling jak i VoLTE działa bez problemu.
 #1062343  autor: abberline
 12 sty 2019, 00:48
A jak handover w dół z VoLTE? Działa bez problemu? Nie miałem jeszcze okazji żeby to zweryfikować bo zbyt dobry zasięg LTE mam na obszarze po którym się poruszam. Natomiast RK mam całkowicie wyłączony.
 #1062361  autor: Kryniczanin
 12 sty 2019, 13:19
Ciekawostka: Zrobiłem z ciekawości taki myk z T-Mobile

Przed świętami podpisałem drugą umowę z T-Mobile przez kuriera- migracja z karty. Gdy nr wszedł w abonament aktywowałem WoWIFI i WoLTE. Tydzień później odstąpiłem od umowy. Nr wrócił do karty - usługi są dalej aktywne - tylko pytanie na jak długo?
 #1062368  autor: Marysiateki
 12 sty 2019, 14:38
abberline pisze:
12 sty 2019, 00:48
A jak handover w dół z VoLTE? Działa bez problemu? Nie miałem jeszcze okazji żeby to zweryfikować bo zbyt dobry zasięg LTE mam na obszarze po którym się poruszam. Natomiast RK mam całkowicie wyłączony.
Ostatnio prowadziłem rozmowę przemieszczając się z LTE Play przerzuciło mnie na 2G Tmobile, rozmowa została przerwana a drugiej osoby była cisza musiał sam rozłączyć połączenie, jeszcze nie udało mi się sprawdzić jak wygląda sytuacja kiedy znika zasięg LTE Play a telefon loguje się do 3G Play jestem odrazu zrzucany do RK.
 #1062378  autor: Ubinoob
 12 sty 2019, 15:56
VoWifi i VoLTE w Play na s9+ działa stabilnie. Niemniej, trzeba być w dobrym zasięgu wifi, bo jak tylko trochę spadnie (do ok. połowy na wskaźniku) to momentalnie telefon próbuje korzystać z VoLTE (a jak nie może i trwa rozmowa to zrywa). Bardzo się to na 5Ghz objawia, jak ktoś nie ma roamingu między AP. No, ale to problem/feature samsunga, więc Play nie ma nic do tego. Generalnie działa dobrze i nie ma żadnych cyrków, że czasem działa, a czasem nie. Działają SMS, MMS, kody USSD, rozmowy zwykłe/video. Handover z VoWifi do VoLTE bardzo szybki, prawie niesłyszalny.

Kwestii HO z VoLTE do RK nie miałem póki co okazji przetestować, ale raczej nie działa. Prędzej z VoLTE do 3G Play, a dopiero potem do RK.
 #1062403  autor: bobix
 12 sty 2019, 21:23
Kryniczanin pisze:
12 sty 2019, 13:19
Ciekawostka: Zrobiłem z ciekawości taki myk z T-Mobile

Przed świętami podpisałem drugą umowę z T-Mobile przez kuriera- migracja z karty. Gdy nr wszedł w abonament aktywowałem WoWIFI i WoLTE. Tydzień później odstąpiłem od umowy. Nr wrócił do karty - usługi są dalej aktywne - tylko pytanie na jak długo?
Jaki aparat HP20?
Ktoś już tu pisał wcześniej o podobnym patencie. Czy to nie ty na drugim numerze?
Daj znać za jakiś czas czy patent dalej działa to zrobię tak samo :-) tylko będę miał jeden krok więcej bo najpierw muszę zmigrować z RBM do TT a potem na abo TM i powrót.
  • Strona 334 z 409
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 409
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 409