DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 133 z 173
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 173
 #1058242  autor: rudymax
 04 gru 2018, 21:05
reboot pisze:
04 gru 2018, 13:44
Na przeniesionym numerze chciałem aktywować "Pakiet Niewyczerpalne Wszystko na start" za 9,95 zł kodem *222*1#

Niestety otrzymuję komunikat "wystąpił nieoczekiwany błąd" oraz dostaje SMS o treści "Masz za malo srodkow na koncie by aktywowac oczekiwany pakiet. Doladuj konto i aktywuj Niewyczerpalny pakiet, by poczuc, ze DAJEMY NAJLEPIEJ".
Kiedy przeniosłeś numer?
 #1058361  autor: marokmon
 06 gru 2018, 00:07
Czy pakiety cykliczne jeśli zostało mi mniej niż 9zł na koncie sie automatycznie wyłączą na kolejne okresy czy zrobi mi się debet/zablokuje konto?
 #1058369  autor: trotefazy
 06 gru 2018, 04:47
Nic się nie stanie. Pakiet nie zostanie włączony i zapewne dostaniesz o tym powiadomienie.
 #1058388  autor: reboot
 06 gru 2018, 09:35
rudymax pisze:
04 gru 2018, 21:05
Kiedy przeniosłeś numer?
W październiku i tak właśnie myślę, że interpretują nieprecyzyjny regulamin na swoją korzyść. Trudno, uruchomię sam pakiet internetu.

WKS
 #1058404  autor: rudymax
 06 gru 2018, 11:01
Aktywacja karty przy przenoszeniu do a2mobile następuje w dniu przeniesienia, a nie w chwili faktycznego zalogowania do sieci. Też myślę, że dlatego nie zaskakuje.
 #1058607  autor: reboot
 07 gru 2018, 22:16
W sumie mam ważną ją do 14.10.2019, więc pewnie o to chodzi...

WKS
 #1059191  autor: GaduAirowiec
 12 gru 2018, 19:43
Czy ktoś z was miał podobny problem w A2 Mobile w ofercie niewyczerpalne pakiety? Mojej siostrze nie odnowił się pakiet Niewyczerpalne rozmowy i internet za 15,90zł mimo iż na koncie miała jeszcze ponad 16zł. Pakiet miał się odnowić 4.grudnia, nie odnowił się, 5.grudnia rozmowy i sms-y schodziły niby z pakietu (nie z konta głównego), a od 6.grudnia już z konta głównego. Niestety musiała ratować się aktywacją niewyczerpalnych rozmów za 9,90 zł. Złożyłem reklamację. Zobaczymy czy zasilą konto lub aktywują właściwy pakiet. Dziwne naprawdę, bo od roku korzysta z A2 Mobile i nie było żadnych problemów.
 #1059442  autor: Olek2018
 15 gru 2018, 10:10
GaduAirowiec pisze:
12 gru 2018, 19:43
Czy ktoś z was miał podobny problem w A2 Mobile w ofercie niewyczerpalne pakiety? Mojej siostrze nie odnowił się pakiet Niewyczerpalne rozmowy i internet za 15,90zł mimo iż na koncie miała jeszcze ponad 16zł.
miałem podobny problem w A2m tydzień temu
aktywowalem pakiet Niewyczerpalne rozmowy i internet kodem
 #1061201  autor: klaudia123
 02 sty 2019, 17:25
pakiet na jednym z numerów nie odnowił się mimo środków - które zostały pobrane... coś im to premium mobile bokiem wychodzi. mail do nich poszedł... niby pracują do 20, ale mają miliony klientów iż łaskę robią drugi dzień aby to sprostować..
 #1061336  autor: marcz123456
 03 sty 2019, 14:08
Premium już przejął od aero2 a2mobile? Próżno szukać na stronie a2 i premiuma możliwości przejścia do oferty prepaid w punktach partnerskich.
 #1061345  autor: macc
 03 sty 2019, 14:49
Dzisiaj między godz. 8-9 nie szło się dodzwonić do BOK a2. Te połączenie z premium- a2 wychodzi bokiem, jest coraz gorzej.
 #1061365  autor: Remington
 03 sty 2019, 16:46
marcz123456 pisze:
03 sty 2019, 14:08
Premium już przejął od aero2 a2mobile? Próżno szukać na stronie a2 i premiuma możliwości przejścia do oferty prepaid w punktach partnerskich.
Od 30 listopada. Ale z dokumentów wynika, że połączenie jest wyłącznie formalne, więc łączenie tego z problemami technicznymi jest bezzasadne.
 #1061392  autor: klaudia123
 03 sty 2019, 20:37
- billing poprawnie, pobrało przed północą za pakiet, działał więc to jakiś błąd wyświetlania danych, pewnie im się coś nie zsynchronizowało, w każdym razie dziwne... na tak małej grupie numerów mieć takie problemy...
 #1061630  autor: Sig
 05 sty 2019, 18:43
Zaraz zwariuję :-/
Czy ktoś ma problemy z a2mobile dziś?
Mam Xiaomi Redmi Note 5. Miałem tam skonfigurowaną kartę SIM a2mobile, działało OK.
Dziś chciałem dołożyć do tego telefonu kartę Play, ze starymi ZM. Przez chwilę zadziałało, bo nawet speedtest przeszedł.
Po tej operacji nie mogę połączyć się w a2 z internetem. Zmieniałem kolejność SIM, dawałem preferencje w ustawianiach, ostatecznie się poddałem i zostawiłem ponownie samą kartę a2 i co? Internet nie działa ;-).

Wielokrotnie resetowałem telefon, jak i dodawałem od nowa APN internet. W A2 nie ma wielkiej filozofii z tym, wystarczy wpisać a2mobile.pl i w typ APN default (chyba, że coś pomijam).

Mam podejrzenie co do jakiejś awarii, bo jestem ciekaw, czy nie ma to związku ze skończeniem pakietu 5GB. Pierwszy raz wyczerpałęm ten pierwszy próg, więc internet powinien być nadal, ale z prędkością do 3Mbps. Kod USSD pokazuje tylko, że zostało 0MB bez ograniczenia prędkości. Postanowiłem poświęcić te 5 zł i zresetować lejek kodem *200*1#, ale ten kod nie przechodzi - zwraca komunikat UPS, pojawił się błąd.

Nie rozumiem co się dzieje.
Dodaję źle APN?

Teraz nie ma już tej karty z Play Fresh w telefonie, więc nie powinna mieszać - swoją drogą nie sądziłem, że ta karta nie ma wejścia na LTE i będzie pracować w 3G tylko, może przez to telefon zglupiał?

tl;dr czy macie jakieś problemy z a2mobile dziś, szczególnie jeżeli doszliście do końca 5GB internetu bez ograniczenia prędkości, no i czy poza wpisaniem a2mobile.pl i default w typie APN trzeba coś więcej jeszcze w Xiaomi ustawiać... (konfiguracja na SMS nie przychodzi)

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #1061639  autor: trecik
 05 sty 2019, 20:55
Błąd systemu. Już dwa razy tak miałem. Raz przez 3 dni i w końcu napisałem reklamację. Ostatnio chyba przedwczoraj, ale tylko na kilka godzin.
 #1061644  autor: Sig
 05 sty 2019, 21:50
trecik pisze:
05 sty 2019, 20:55
Błąd systemu. Już dwa razy tak miałem. Raz przez 3 dni i w końcu napisałem reklamację. Ostatnio chyba przedwczoraj, ale tylko na kilka godzin.
Dzięki za odpowiedź, bo już wątpiłem co źle robię.
Co ciekawe Messenger FAcebooka działa OK, tylko nie zwykły internet, więc to wskazuje na problem z pakietami jakiś...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #1061661  autor: klaudia123
 06 sty 2019, 02:11
odznacz "wiadomości serwisowe", u mnie "samo" wyłączało raporty sms i zmieniało konfigurację mms, kiedy to ustrojstwo było włączone... a że zmiana następowała po przelogowaniu 2/3/LTE to inna sprawa :shock:
 #1061673  autor: Sig
 06 sty 2019, 08:37
klaudia123 pisze:
06 sty 2019, 02:11
odznacz "wiadomości serwisowe", u mnie "samo" wyłączało raporty sms i zmieniało konfigurację mms, kiedy to ustrojstwo było włączone... a że zmiana następowała po przelogowaniu 2/3/LTE to inna sprawa :shock:
Na tym numerze nie mam konfiguracji MMS, sam internet.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #1062282  autor: bolek2004
 11 sty 2019, 13:08
Przestali rejestrować startery a2 na poczcie. Myślałem że to niekompetencja pani w okienku. Dzwonię na bok, po 20 minutach w końcu się doczekałem na konsultanta, po czym stwierdził że na poczcie już nie rejestrują, słabo było słychać i się rozłączył. Tyle się dowiedziałem.
Zarejestrowałem w Żabce i nie było problemu.
  • Strona 133 z 173
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 173
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 173