DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 59 z 73
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 73
 #1061264  autor: matek451
 02 sty 2019, 22:29
A dlaczego został skasowany mój post w którym napisałem naprawdę jakie routery z agregacja pasm LTE obsługują 2CC CA B1+B3, co w nim było niemerytorycznego lub niezgodnego z regulaminem ? Podałem precyzyjnie faktyczny wykaz urządzeń oferowanych przez T-mobile i Orange które obsługują taka agregację, Do tego uzupełniłem innymi modelami dostępnymi na polskim rynku, pochodzącymi z Play. Opisałem narzędzia do wyboru konkretnych pasm do agregacji, w przypadku MF286. MF971, MF980 podałem info o aktualizacji FW pozwalające na dobór pasm LTE. Rozumiem że na tym Forum moderacja usuwa fachowe posty, wyczerpujące temat, pozwalające uzyskać prawidłową odpowiedź na zadane przez użytkowników pytania o sprzęt do 2CC CA B1+B3 w ofercie operatorów N!. Wg. moderacji obowiązuje nieprawdziwa informacja w tym temacie, której udzielił @piotrzet, wprowadził on nią w błąd innych użytkowników forum pisząc ze T-mobile nie posiada sprzętu z 2CC CA B1+B3, podobnie jak Orange. Czy na fachowym forum telekomunikacyjnym jego użytkownicy nie mają prawa poznać prawidłowej informacji na temat sprzętu u operatorów i ich możliwości technicznych ?.@p2225, @spotify informacje udzielone przez @piotrzet w kwestii sprzętu 2CC CA B1+B3 w ofertach T-mobile, Orange są nieprawdziwe. Sprostowałem je natychmiast ale moderator pozbawił was możliwości zapoznania się z tym jakie naprawdę są fakty w tym temacie. Cenzura w kwestiach stricte technicznych to na tym Forum nowość. Klasyczny brak szacunku i poszanowania dla wiedzy użytkownika chcącego sprostować błędne informację o sprzęcie internetowym. Pozostawiono posty o wątpliwej wartości merytorycznej w temacie routerów 2CC CA.
 #1061267  autor: p2225
 02 sty 2019, 23:18
Dzięki za odpowiedzi. Czy technicznie jest możliwość odpalenia agregacji B1+B3 w B528 i wystarczyłaby aktualizacja oprogramowania? Nie wiem czy męczyć T-mobile o wydanie aktualizacji albo szukać innego softu ;)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1061274  autor: matek451
 02 sty 2019, 23:58
Nie, wszystkie Huawei B525/528/529 nie obsługują B1+B3. Jak nie masz wyboru to weź B525 w ofercie za 1 zł i sprzedaj, można za niego wyciągnąć największa kasę około 250-300 zł., Za B528 dostaniesz 150-200 zł. Potem kup sobie MF286, ZTE zaktualizował na nich FW. Teraz mozna wszystko obsłużyć za pomocą WebUI, wybrać B1 i B3 do agregacji, którą obsługuje. Ma też diagnostykę sygnału w WebUI. Kupisz za około 250 zł, te pochodzace z T-mobile np. https://allegro.pl/router-wifi-zte-mf28 ... 91426.html lub https://allegro.pl/router-zte-mf286-kom ... 57556.html ZTE Polska robi teraz fajna robotę, aktualizuje FW na wszystkich routerach z polskiej dystrybucji operatorskiej. https://web.facebook.com/ztepoland/phot ... =3&theater ogólnie FW na MF286 jest dużo bogatsze od Huawei B528 z T-mobile. W poście który usunięto opisałem temat sprzętu z 2CC CA B1+B3 szerzej w ujęciu wszystkich operatorów ale widać komuś to przeszkadzało. Pozostawiono posty użytkownika, który nie ma o tym pojęcia. Oprócz MF286 T-mobile oferuje też MF971, czyli mobilny MiFi z 2 CC CA i agregacją B1+B3. Dla zaawansowanych użytkowników polecam czasami zestaw router USB z alternatywnym softem i do niego właśnie po USB MiFi jako modem z LTE-A. Sam korzystam z routera Xiaomi 3G( na MT7621), z USB3 i Gigabitowym LAN, AC WiFi , soft zmieniony na Padavan lub OpenWRT i do niego mam MF980 z Play z 3CC CA( agreguje też B1+B3). Zyskujemy w ten sposób router z zaawansowanymi funkcjami sieciowym jakie daje soft alternatywny i niedostępnymi na standardowych Huawei z LTE-A np. B715 a rolę modemu USB pełni MF980. Zamiast MF980 można użyć oczywiście MF971. Trochę się rozpisałem i obawiam się czy i ten post nie pójdzie w kosmos więc czytaj szybko. Na tym forum nie ceni się fachowości, można bezkarnie wypisywać głupoty i wprowadzać w błąd w kwestiach technicznych. No i nie wolno tego prostować. A co do B528 to T-mobile nic nie zmieni na B528, ogólnie to router bez USB więc z aktualizacją FW poza OTA jest problem choć sa pliki z innym FW, jakbyś chciał zobaczyć co i jak to zajrzyj na http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f ... FW#p579197 i sytaj też o tą agregację B1+B3 na nim, tam są fachowcy od modowania B525/B528
 #1061276  autor: p2225
 03 sty 2019, 00:17
Dzięki za obszerną odpowiedź ;)
matek451 pisze:
02 sty 2019, 23:58
A co do B528 to T-mobile nic nie zmieni na B528, ogólnie to router bez USB więc z aktualizacją FW poza OTA jest problem choć sa pliki z innym FW, jakbyś chciał zobaczyć co i jak to zajrzyj na http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f ... FW#p579197 i sytaj też o tą agregację B1+B3 na nim, tam są fachowcy od modowania B525/B528
Ale po co pytać o taką agregację skoro technicznie (hardware'owo) jest ona niemożliwa?

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1061284  autor: spotify
 03 sty 2019, 01:32
matek451 pisze:
02 sty 2019, 22:29
@p2225, @spotify informacje udzielone przez @piotrzet w kwestii sprzętu 2CC CA B1+B3 w ofertach T-mobile, Orange są nieprawdziwe. .
Ale Ty się nie przejmuj tym. Pytałem tylko z czystej ciekawości, co operator poza marketingiem i reklamą daje klientom. I jaki sprzęt to wszystkie cuda typu CA ma obsłużyć tym co dostanie w ofercie.
Poza tym, moje posty też usuwane były swego czasu, głównie jak uderzałem mocno w Play pisząc prawdę a prawda boli. Wiele rzeczy dopiero wychodzi na jaw, co pisałem kilka lat temu albo dopiero dociera do niektórych.
Oczywiście też w niektórych się myliłem. :-)
Forum jest po to aby wymieniać się poglądami. I normalne, że czasami się nie zgadzamy, bo jesteśmy ludźmi, gdzie każdy ma swój charakter oraz zdanie na dany temat.
Peace :-)
 #1061295  autor: piotrzet
 03 sty 2019, 09:49
spotify
Jasne tylko, że te posty również zdaniem są usunięte bez powodu. Wystarczyło usunąć docinki i nie byłoby żadnego problemu. Tym bardziej, ze było to uzupełnienie informacji, które podałem wcześniej. Pomijając to w ofercie internetu domowego na chwilę obecną nie ma żadnych urządzeń obsługujących 1800+2100. Ewentualnie jest to co jest dostępne tylko w sklepach ale życzę powodzenia w poszukiwaniu, a w zwykłej ofercie jest aż jedno. Moim zdaniem to kpina nic więcej

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1061560  autor: pakierhakierxd
 05 sty 2019, 10:16
A u mnie dziś cud T-Mobile lte viewtopic.php?f=27&t=81075&p=1061558#p1061558
i zasięg -96 dbm kiedy zwykle 100/99/98 oo
,szybkośc max 30 była ,tyle nigdy nie było ;)
dziwne że sieć sie poprawia po tym jak postraszyłem ich uke i dali mi rabat do końca umowy z powodu kiepskiego działania i spadania nawet do 0.40 -lte !
55zł płaciłem a teraz będzie 21.
Jak się poprawi to ok ,jak nie to raczej jak będzie kończyć się umowa wrócę do kabla .

Pozdrawiam :)
 #1061624  autor: piotrzet
 05 sty 2019, 17:27
pakierhakierxd
Z tym internetem u ciebie to niczym u mnie z VoWiFi. Podobno nie z ich winy nie działało, a tu jak zgłosiłem do BOK rabat na telefon na 2 miesiące 20zł i VoWiFi od tamtego czasu śmiga jak należy. Cóż za dziwny zbieg okoliczności :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1061853  autor: p2225
 07 sty 2019, 13:33
A w T-Mobile od świąt awaria systemu cesji i nie wiedzą kiedy zacznie działać :x

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1062147  autor: p2225
 10 sty 2019, 09:42
A awaria cesji dalej ma się świetnie. W BOA jedni nie wiedzą o co chodzi, inni muszą zapytać, kolejni od razu wiedzą, a jeszcze inni dzisiaj przekonują, że nie ma już żadnego problemu. Pozdrawiam - wściekły przyszły, acz stale niedoszły klient wracający z salonu nie załatwiwszy sprawy.
PS. W salonie mi powiedziano, że jest "zmieniany system cesji". Czyli nie awaria tylko T-mobile sobie zmienia systemy, których nie potrafi sprawnie wdrożyć od świąt. :hello1:

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1062163  autor: chegevara1613523
 10 sty 2019, 13:08
U mnie dokładnie w okresie próbnym net działała do 20 mb/s. Po okresie próbnym spadło do około 15, potem 10 a teraz po 4 miesiącach do 0,25 do 2mb, raz się zdarzyło 5mb/s. Po reklamacji, tego powodu, dostałem zgodę od t-mobile na rozwiązanie umowy bez kary. Miałem edycje bez rat wiec kończę umowę i zostaje mi router. W mailu napisali ze odradzają w tej lokalizacji podpisanie umów na internet domowy :)
 #1062164  autor: pakierhakierxd
 10 sty 2019, 13:25
Po zamontowaniu antenki na okno za 40zł poprawiła się jakość internetu T-Mobile ;)
teraz szybkości do 45 mb i najczęściej w Youtube mam HD itp :)
rzadziej spada do 480p i niżej.

Ja też się wkurzyłem z jakości internetu i napisałem że albo coś zrobią albo pisze do Uke tzn. pozwolą mi rozwiązać umowę bez kar lub jakiś rabat więc dali 2 opcje:
-rozwiązanie umowy ale muszę spłacić raty za router 180zł
-do końca umowy obniża mi abonament do 1zł + opłata za router.
Więc wybrałem 2 opcje i płace 21zł mc -właściwie to dzisiaj spłaciłem ten router i zapłaciłem ten abonament za 9 mc .Nie wiem co zrobię czy jak będzie słabo działac przejde na kabel po skończeniu umowy czy wcześniej.Narazie jak pisze po zamontowaniu antenki sie poprawiło :D
https://allegro.pl/oferta/antena-35dbi- ... 6843771729
http://www.speedtest.net/result/7945777844
Aa i antenka dodała to ze moge korzystać z hspa dc + na 2100 kiedy wcześniej mogłem tylko umts 900 hspa + :D
i ten łapie kiedy straci zasięg lte albo przełączę na tylko 3g -szybkości 8-14 mb ;) ,na umts 900 często jest 3-10
Ostatnio zmieniony 10 sty 2019, 14:22 przez pakierhakierxd, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam :)
 #1062169  autor: iphoneski
 10 sty 2019, 14:19
p2225 pisze:
10 sty 2019, 09:42
A awaria cesji dalej ma się świetnie. W BOA jedni nie wiedzą o co chodzi, inni muszą zapytać, kolejni od razu wiedzą, a jeszcze inni dzisiaj przekonują, że nie ma już żadnego problemu. Pozdrawiam - wściekły przyszły, acz stale niedoszły klient wracający z salonu nie załatwiwszy sprawy.
PS. W salonie mi powiedziano, że jest "zmieniany system cesji". Czyli nie awaria tylko T-mobile sobie zmienia systemy, których nie potrafi sprawnie wdrożyć od świąt. :hello1:
Zaraz, chyba nie wszystko zrozumiałem. Podsumujmy: od ponad dwóch tygodni mają cię gdzieś, robią w konia, oszukują w VOK a ty dalej chcesz z nimi podpisywać jakieś umowy? Gdyby jakaś firma grała ze mną w ten sposób to do żadnej umowy by nie doszło bo jest to zwykły brak szacunku dla potencjalnego klienta a do tego miałbym obawy co będzie sie dziać jak już do ewentualnego podpisania dojdzie skoro nawet przed są problemy.
  • Strona 59 z 73
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 73
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 73