DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 140 z 200
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 200
 #1032980  autor: Ryszard Lubicz
 04 lis 2018, 13:53
Mam 2 pytania.
1.Czy w Virgin działa SD?
2. Czy pomiędzy Virgin a Play działa HD Voice?

Grażynko wybacz...
 #1033007  autor: adrjannn
 04 lis 2018, 14:18
Jak wyglądają partnerzy roamingowi Virgina?
Właśnie wymieniłem kartę na nową(numer działa już na nowej platformie Virgina) i mam dostęp do Plusa, T-Mobile. Do Orange nie mam (a na starej miałem + LTE).
 #1033124  autor: Mar9999
 04 lis 2018, 19:10
@Ryszard Lubicz
1. Co to jest SD? Jeżeli chodzi o stan darmowy jak w Play, to nic takiego nie ma.
2. HD Voice w Virgin działa ze wszystkimi sieciami, identycznie jak numery Play.

@adrjannn
Partnerem infrastrukturalnym dla Virgin jest Play i to ten operator decyduje o wpuszczaniu swoich MVNO do roamingu krajowego. Ja też nie mam dostępu do Orange.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2018, 19:17 przez Mar9999, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1033125  autor: Remington
 04 lis 2018, 19:14
SD = Stan Darmowy, czyli usługa dostępna w niektórych taryfach Play

Pytanie było czy w Virgin działa SD. Nie, ponieważ Virgin nie jest taryfą Play. Ale SD może działać w kierunku Play->Virgin.
 #1033126  autor: asdaf
 04 lis 2018, 19:29
Remington pisze:Ale SD może działać w kierunku Play->Virgin.
U mnie działa - sprawdzone dwa dni temu.
 #1033130  autor: adrjannn
 04 lis 2018, 20:25
asdaf pisze:
Remington pisze:Ale SD może działać w kierunku Play->Virgin.
U mnie działa - sprawdzone dwa dni temu.
Numer działający na nowej platformie czy starej?
 #1052682  autor: A
 18 lis 2018, 23:34
kristronik pisze:Czy ktoś jeszcze oprócz mnie ma problemy z błędnym rozliczaniem pakietów internetu ? tzn. na bilingach ubywa więcej niż w rzeczywistości zostało zużyte.
Kilkukrotne rozmowy z CMOK nic nie dają (to jak kopanie się z koniem).
Tak. Np. w pakiecie Mini 9 zauważyłem jakieś bardzo zawyżone zużycie w ciągu ostatnich 2 dni. W sumie prawie całe 1GB zeszło, a praktycznie nie był używany internet komórkowy (Wi-Fi jest w zasadzie cały czas).
 #1057414  autor: abberline
 27 lis 2018, 16:40
Ja przeniosłem ostatnio jeden z rodzinnych numerów. W tym wypadku nie jest tak drastycznie jak u kolegi wyżej. Jednakże do tej pory jak numer był w Play to zużycie miesięczne (przy włączonej transmisji ale biernym użytkowaniu) wynosiło w granicach 50MB. W Virgin z pakietem Mini 9 w 2 dni poszło 40MB. Jeśli tak będzie cały czas to zużycie miesięczne wyniesie 600MB. 600 vs. 50 to coś jest nie tak. Zgłaszał już ktoś ten problem i uzyskał konkretną odpowiedź?
 #1057887  autor: marcz123456
 01 gru 2018, 19:52
Faktycznie wydaje mi się że w Play schodzi mi mniej pakietu niż w Virgin. Ja akurat przeniosłem główny numer do Play z VM.
 #1059798  autor: lee
 19 gru 2018, 10:21
Witam

Podpowie mi ktoś jak ustawić premium rate na 0pln?
W virgin jak zwykle nie mają pojęcia że obowiązuje nowelizacja ustawy i nie mają progu kwotowego 0pln dla premium rate ale może jest możliwość zmiany smsem tego progu jak to kiedyś było możliwe używając smsów i kodów jak w play.
Pozdrawiam

EDIT:

Już sam znalazłem działający sposób oto on:

sms na nr 8001 o treści limit 0 lub 0

Działa jak play i przychodzi normalnie potwierdzenie o włączeniu progu kwotowego 0pln
 #1060321  autor: pantin
 27 gru 2018, 01:24
Wczoraj wysłałem 4 SMSy, a policzyło mi w sumie 11 (1 SMS - jako 3 SMSy, 2 SMS - jako 4 SMSy, 3 SMS - znowu jako 3 SMS, 4 SMS - tu OK, tylko 1 SMS). Z 30 w pakiecie MINI3 zostało 19 (tyle widnieje w aplikacji i pod *222#). Jakiś błąd. Tak jeszcze nie miałem.
 #1060325  autor: lee
 27 gru 2018, 08:26
Wysyłałem smsa ostatnio i mam tak.samo. Niby jeden a pobrało mi za trzy w starej taryfie 2012.
 #1060329  autor: gtoni13
 27 gru 2018, 10:07
Stv A co ma piernik do wiatraka, polskie znaki wydluzaja sms a nie ilosc sms.
Czytaj ze zrozumieniem !
Dopiero jak przekroczy 160 znakow to jest 2 sms, a tu chodzi o ilosc.
Polskie znaki nie wydluza sms kilka razy ponad 160, moze 1 raz
 #1060331  autor: Remington
 27 gru 2018, 10:21
@gtoni13,
użycie "polskiego" znaku sprawia, że długość pojedynczego SMS-a skraca się do 70 znaków. Wiadomość o długości 160 znaków, bez "polskich" będzie 1 SMS-em, ale zawierająca "polskie" litery wyjdzie jako 3 SMS-y. To samo tyczy się emotek.
 #1060402  autor: pantin
 27 gru 2018, 19:17
Rzeczywiście u mnie było to przez polskie znaki, były to dość długie SMSy dodatkowo jeszcze. Zazwyczaj tak długich nie wysyłam, ale raz się zdarzyło i nie zwróciłem uwagi na to, a w Textra mam wyłączone, aby usuwało znaki diaktryczne (teraz już sobie włączyłem, aby nie było niespodzianki)
 #1061270  autor: gawkla85522
 02 sty 2019, 23:39
Witam wszystkich, mam jeszcze pytanie odnośnie Virgin.
Zakładając, że nie wykupię żadnego pakietu, wszystko powinno iść wg. normalnych stawek + rok ważności konta po każdym doładowaniu?
A jak rozliczany jest internet - jaka cena za MB i czy domyślnie jest lejek?

Otóż mam w Virgin numer wybitnie "zapasowy" - dla zapasowego smartfona.
Wcześniej miałem tam kartę PLAY rok ważności konta ale najbardziej mnie wkurzało, gdy smartfon włączony na chwilę zżerał MB transmisji danych w tle po cenach z cennika.
I potrafił bardzo szybko wysiorbać złotówki z konta zanim np. zdążyłem włączyć pakiet. Każdorazowe przełączanie netu też jest uciążliwe.
Dla mnie #Freemium było wybawieniem, bo te 300 MB w zupełności starczało i nie miałem stresu że telefon zużyje całą kasę z konta na transmisję w tle.

Zastanawiam się teraz gdzie pójść. Dla na prawdę sporadycznego dzwonienia chyba wezmę PLAY odNOWA + pakiet netu 1GB.
Da mi to normalne rozmowy/smsy wg cennika (ale to na prawdę sporadyczne używanie) + bezpieczeństwo netu do wyczerpania zakupionego pakietu.
Trzeba 1 raz w miesiącu wysłać płatnego SMSa (wtedy koszt utrzymania numeru to 0,29gr / miesiąc) a jak zapomnę to tragedii nie ma - zabiorą sobie sami 2 PLN.

Ktoś doradzi coś lepszego?
 #1061337  autor: marcz123456
 03 sty 2019, 14:13
To nie wydasz teraz tych 3 zł na mini 3? Niby płacić 3 zł za coś co było za free to sporo, ale chyba nie tak dużo jednak

Podobną funkcjonalność masz w fakt mobile. Tam co tydzień kodami dostajesz 10sms/10min/50mb
  • Strona 140 z 200
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 200
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 200