DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 89
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 89
 #1059076  autor: biala1991
 11 gru 2018, 18:53
carpediem88 pisze:
Dorotea pisze:
01 gru 2018, 08:40
Działa tylko trzeba cierpliwie próbować, do skutku.

A co należy wpisać w polu: "Numer telefonu" i "Hasło rejestracyjne"?
Rejestracja przez miboa nie jest rekomendowana, bo na stronie TM nie ma nawet wzmianki o tej możliwości. Nic dziwnego zakładka rejestracyjna jest nieczytelna i większości klientom sprawia kłopoty. Pole Numer i Hasło sugerują, że po wpisaniu numeru powinno przyjść na niego hasło, które jest wymagane w dalszym kroku. Tylko który numer wpisać? Jeśli nowy to jak dotrze sms z hasłem skoro numer jest nieaktywny? Może trzeba wpisać stary numer zastanawia się klient ale to przecież bez sensu, bo już jesteśmy zalogowani na jego koncie.

Odpowiadając na pytanie, wpisujemy nowy numer a na hasło nie trzeba czekać, bo to jest nr SIM :)
 #1059097  autor: carpediem88
 11 gru 2018, 21:52
biala1991 pisze:
11 gru 2018, 18:53
carpediem88 pisze:
Dorotea pisze:
01 gru 2018, 08:40
Działa tylko trzeba cierpliwie próbować, do skutku.

A co należy wpisać w polu: "Numer telefonu" i "Hasło rejestracyjne"?
Rejestracja przez miboa nie jest rekomendowana, bo na stronie TM nie ma nawet wzmianki o tej możliwości. Nic dziwnego zakładka rejestracyjna jest nieczytelna i większości klientom sprawia kłopoty. Pole Numer i Hasło sugerują, że po wpisaniu numeru powinno przyjść na niego hasło, które jest wymagane w dalszym kroku. Tylko który numer wpisać? Jeśli nowy to jak dotrze sms z hasłem skoro numer jest nieaktywny? Może trzeba wpisać stary numer zastanawia się klient ale to przecież bez sensu, bo już jesteśmy zalogowani na jego koncie.

Odpowiadając na pytanie, wpisujemy nowy numer a na hasło nie trzeba czekać, bo to jest nr SIM :)
Dziękuję za odpowiedź, niestety póki co wyskakuje mi komunikat: "Nie wykonano lub wystąpił bladd w wykonywaniu pierwszego kroku rejestracji. " :?
 #1059110  autor: biala1991
 12 gru 2018, 00:19
Rejestrowałam dzisiaj rano i udało się za pierwszym razem jeśli nie liczyć próby zalogowania się do Miboa przez nowy nr co oczywiście kończy się fiaskiem, bo nie dotrze kod sms :) Tylko skąd klient ma wiedzieć, którym numerem się logować, kiedy problem z otrzymaniem hasła/kodu dotyczy obu wariantów. Jeśli zalogujemy się na stary numer i wpiszemy nowy numer to na nowy numer nie dotrze hasło. Można dojść do wniosku, że trzeba podać stary numer, wtedy logiczne, że powinniśmy logować się nowym numerem ale to niewykonalne, bo potrzebny jest kod sms :) A wystarczyło zamiast Hasło napisać: podaj nr SIM
 #1059113  autor: biala1991
 12 gru 2018, 01:05
Przy okazji, starter ze 111GB na okładce i "starą" wkładką nie jest podróbką :D Dostałam smsa o przyznaniu 7GB na start. Kod *150*162*1# również informuje, że korzystam z oferty Darmowe GB po doładowaniu ale jeszcze nie zasilałam więc dokładnie potwierdzić nie mogę i zanosi się na to, że tak już zostanie :) bo nie mam dostępu ani do menu *100# (Numer nierozpoznany, nie możesz korzystać z serwisu) ani do Miboa (niby się loguje ale widzę tylko stan konta zł i info: Twoja taryfa nie jest obsługiwana).
Brak podglądu na pakiet internetowy, kod *103*22# zwraca, że nie mam żadnych paczek danych. Jak sprawdzić wykorzystanie tych 7GB? Mam rozumieć, że GB na start nie łączą się z tymi po doładowaniu?
I co z ważnością? Z smsa wynika, że pakiet jest ważny 7dni, wg regulaminu tyle samo są ważne połączenia wychodzące ale kod *101# informuje o miesięcznej ważności. Starter TM ważny miesiąc? zwykle 2tygodnie to max. To kiedy powinnam doładować, za 7 czy za 30dni?
 #1059115  autor: marcin19883
 12 gru 2018, 01:52
biala1991 pisze:
12 gru 2018, 01:05
Mam rozumieć, że GB na start nie łączą się z tymi po doładowaniu?
7GB nie łączy się z niczym i jest jako pierwszy zjadany.
I co z ważnością? Z smsa wynika, że pakiet jest ważny 7dni
Tak, bonus wazny jest 7dni
Starter TM ważny miesiąc?
7 dni wychodzące, 31 dni przychodzące. Czyli teoretycznie numer jest ważny 31dni. :-)
To kiedy powinnam doładować, za 7 czy za 30dni?
Najlepiej przed końcem 7 dnia.
 #1059119  autor: biala1991
 12 gru 2018, 05:51
Podejrzewałam, że startowe 7GB wchodzi na osobne konto, bo nie pokazuje się pod kodem do sprawdzania bonusów za doładowanie (*150*162*1#). Gorzej, że nie widać go nigdzie i nie ma jak kontrolować stanu :) Jeśli bonusem go nie przedłużę to dla mnie nie ma sensu zasilać już po 7 dniach, bo na razie planuje tylko utrzymywać ten nr.
I tu jest problem, bo mam sprzeczne info co do ważności konta, wg regulaminu jest tak jak piszesz 7dni wychodzące+miesiąc na odbieranie ale *101# zwraca: wychodzące do 11.01.2019+miesiąc na odbieranie. Miał ktoś tak? Czy zasilając za dwa miesiące nie stracę numeru?
I co z Miboa, nie jest przystosowane do obsługi tej taryfy czy to u mnie jest jakiś błąd?
 #1059129  autor: andx
 12 gru 2018, 09:24
Witam, czy jest jeszcze dostępna opcja na kartę za 25zł, gdzie przez rok dają w promocji super net za 25, a nie za 30?
 #1059131  autor: piotrzet
 12 gru 2018, 09:37
Jest opcja przy przeniesieniu numeru 30 dni za darmo, a później za 25zł miesięcznie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1059134  autor: andx
 12 gru 2018, 10:01
piotrzet pisze:
12 gru 2018, 09:37
Jest opcja przy przeniesieniu numeru 30 dni za darmo, a później za 25zł miesięcznie.
Za 25zł, ale z super netem przez rok w tej cenie?
 #1059147  autor: piotrzet
 12 gru 2018, 12:02
W cenie 25zł jest supernet regulamin jest na stronie T-Mobile

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1059221  autor: biala1991
 13 gru 2018, 01:18
Moja taryfa (Blueconnect), została wykluczona z promocji. Jest pozbawiona nawet zwykłego dostępu do Miboa. Mam pakiet 7GB i brak możliwości sprawdzenia wykorzystania :D


biala1991 pisze:Przy okazji, starter ze 111GB na okładce i "starą" wkładką nie jest podróbką :D
Co nie zmienia faktu, że sposób sprzedaży tego startera jest dość zaskakujący. Dla przypomnienia, to nie jest opakowanie w opakowaniu tylko opakowanie w okładce, nie zaklejonej, czyli każdy może sobie wyjąć starter z ofertą Blueconnect i włożyć tam starter z inną ofertą T Mobile albo nawet.. włożyć starter zupełnie innej sieci :D
 #1059436  autor: biala1991
 15 gru 2018, 08:24
Pawelek0787 pisze:Dostałem 10 GB mimo, że testowałem aplikację we wcześniejszych promocjach.
Gratuluję :D



Promocja Darmowe GB po doładowaniu ma dwa regulaminy: Starter TM internet na kartę Blueconnect (dla nowych) i TM Internet na kartę Blueconnect (dla migrujących ze starego BC). Dla większości istotny jest regulamin Startera, pięknie opisuje ile GB dostaniemy za konkretne doładowanie. Z ciekawości zajrzałam do regulaminu dla "migrantów" (który mnie przecież nie dotyczy) i co się okazuje?
Bonusy za doładowanie w TM się nie sumują :D Nie zwróciłam uwagi, że w regulaminie Startera kwestia przedłużania/nieprzedłużania bonusu jest kompletnie przemilczana. Ponieważ w innych sieciach bonus za doładowanie można przedłużyć kolejnym bonusem przyjęłam to za oczywistość. W TM GB przepadają, ale wyjaśnia to dopiero regulamin dla migrujących ze starego Blueconnecta, do którego aktywujący starter raczej nie zagląda.
A ja jeszcze się zastanawiałam czy bonusem za doładowanie da się przedłużyć bonus startowy, o naiwności :D
 #1059664  autor: rikitiki
 17 gru 2018, 16:14
mam ofertę typu 25zl za nielimitowe rozmowy, sms i 10GB. Jutro wyjeżdżam za granicę i w ich aplikacji sprawdzam sobie roaming i mam: 100minut / 50sms i 0MB WTF ? zawsze jakaś paczka danych byla dostępna

edit. już sprawdzilem w końcu mogę się i przez web zalogować i tam jest ok
 #1059962  autor: darekka
 21 gru 2018, 08:52
Na dziś T-mobile nie daje na "starych" numerach żadnej możliwości uzyskania RWK np.za zgody marketingowe, HEYAH ma nadal Usługę 100dni konta za 4,99zł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1059969  autor: Remington
 21 gru 2018, 10:22
Kupiłem sobie wczoraj na próbę starter internetu na kartę - ten "111GB", tj taryfa Internet na kartę blueconnect. Po doładowaniu za 5 zł mam całe 7 GB do wykorzystania.

Ale:
- do miBOA nie idzie się zalogować, tzn. wyskakuje okienko z informacją o konieczności rejestracji numeru (choć jest zarejestrowany i działa)
- w aplikacji Mój T-Mobile logowanie działa, ale widać tylko saldo i datę ważności, absolutnie nic więcej

To normalne w tej taryfie i nie jest ona obsługiwana w powyższych serwisach czy to jakiś błąd?
 #1059970  autor: jarekt
 21 gru 2018, 10:29
Od kilku lat (tysiące dni!) systemy T-Mobile mają problem z obsługą kart internetowych/blueconnect (np. nie są obsługiwane całkowicie lub prawie całkowicie w iBOA/MójTM) i ogólnie z obsługą kart prepaid (wszystkie systemy, np. bilingowe). Mógłbym osobne forum założyć poświęcone tylko tym problemom i natrzaskać tam setki różnych tematów, każdy poświęcony innemu zagadnieniu związanemu z problemami w T-Mobile...

---edit---
Darmowe 10GB na 30 dni w apce na Święta (2 edycja) dostępne od dzisiaj do końca roku: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 017831.pdf
  • Strona 21 z 89
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 89
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 89