DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1058486  autor: jarekt
 06 gru 2018, 23:17
Wystartowała nowa promocja "5 GB NA ŚWIĘTA" (5naS), w której można otrzymać darmowe 5GB ważne 30 dni.
Promocja trwa od 5 do 23 grudnia 2018 roku.

Taryfy objęte promocją:
- PnK czyli "Play na Kartę" (i pewnie PnKStart czyli PnK po MNP),
- PnKRWK czyli "Play na Kartę Rok Ważności Konta",
- PnKLT czyli "Play na Kartę Lubię to!",
- PnKSurf czyli "Play na Kartę Surf" (prawie klon PnKLT),
- FPnK czyli "Formuła Play na Kartę",
- OdN czyli Play na Kartę odNOWA
czyli bez MiniMax, Freshy, wszystkich RBMów ;) oraz taryf data (InK/PInK/POnK/itd.).

Najpierw należy odebrać mały kod w apce P24 (wiadomość pull), a następnie ten kod wpisać na stronie promocji i wygenerować właściwy duży KOD, który wysyłamy darmowym SMSem na numer 8036 (standardowy numer w Play do takich promocji z darmowymi GB).

Ilość pakietów jest ograniczona (w regulaminie nie podano ilości) - gdy pula się wyczerpie nie będzie już można wygenerować KODU (opcja wyboru tej nagrody zniknie).

GB przedłużają (chyba) nasze obecne GB na koncie z innych normalnych pakietów (i innych tego typu promocji) i same też mogą zostać przedłużone (chyba) przez inne normalne pakiety i tego typu promocje (trafiające na konto *107#/*108 lub *109# w OdN).
Napisałem wyżej parę razy "chyba", bo jeszcze tego nie sprawdziłem (czy przedłużenie jest "skuteczne"), a regulamin jak zwykle milczy w tej sprawie albo jest zwodniczy ("Pakiet jest ważny przez 30 dni" :)).

Strona promocji: https://www.swietazplay.pl/
Regulamin akcji świątecznej: https://www.swietazplay.pl/files/Regula ... z-Play.pdf
Regulamin jednej z nagród czyli pakietu 5GB: https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 122018.pdf


PS. Zamiast 5GB można wybrać inne nagrody.
PS2. Część zawartych tu informacji nie znajduje się w żadnym regulaminie związanym z tą promocją.
PS3. Będę miał chyba trochę KODów na 5GB do rozdania - jeszcze dam o tym znać.
PS4. Jeśli pierwszy raz przeglądamy dany numer w apce P24, to kodu (powiadomienia) nie otrzymamy od razu - należy zmienić numer na inny (lub przelogować się)i ponownie wrócić do danego numeru.
 #1058488  autor: Dorotea
 06 gru 2018, 23:25
jarekt pisze:
06 gru 2018, 23:17
Wystartowała nowa promocja "5 GB NA ŚWIĘTA" (5naS), w której można otrzymać darmowe 5GB ważne 30 dni.
Promocja trwa od 5 do 23 grudnia 2018 roku.
Promocja trwa, ale pakiet 5 GB "wyczerpał się" i nie można już skorzystać :) Podobnie Tidal i Nawigacja.
 #1058490  autor: marcin19883
 07 gru 2018, 00:07
Pula 5GB została wyczerpana dobre kilka godzin temu. Mi sie udało dostać kod w Fakt Mobile, ale nie skorzystałem z niego, bo pula wyczerpana prawie na wszystko. Jeśli to miało być na święta, to porażka na całego.
 #1058495  autor: jarekt
 07 gru 2018, 01:31
Według mnie powinni te problemy usunąć i dać wtedy kolejną pulę tych kodów, przynajmniej tak dużą jak pierwsza ale najlepiej 2-3 razy większą.
No bo trochę (albo nawet bardzo) wstyd i obciach z tą promocją...
 #1058500  autor: pablo82
 07 gru 2018, 05:58
lukjac pisze:
07 gru 2018, 01:11
ja dostałem potwierdzwnie sms: Dostaniesz 5GB w prezencie od Play. Życzymy Wesołych Świąt!, lecz nawet po 30 godzinach ni widu ni słychu te 5 GB
Również dostałem potwierdzenie w smsie jak kolega powyżej i po 24godzinach też nie ma przyznanych 5GB. Trzeba będzie napisać reklamację do nich na Play24, bo wg regulaminu pakiet powinien się przyznać w ciągu 24 godzin.
Ps. Moja taryfa to Formuła Play na kartę.
 #1058550  autor: pantin
 07 gru 2018, 15:15
Ja mam kod na 5GB (10 minut temu wygenerowany), jak ktoś chce to niech się zgłosi na PW.

Dodano: Wydany
Ostatnio zmieniony 07 gru 2018, 16:56 przez pantin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1058559  autor: bolek2004
 07 gru 2018, 16:30
Dzisiaj się pojawiły rzeczywiście, parę godzin temu sprawdzałem. Wygenerowałem sobie na wszelki wypadek kody na wszystkie możliwe numery.
Problem taki że tych gb o których wyżej pisałem w rbm5 nie dostałem, zmieniłem taryfę na formuła pnk i chciałem tam odebrać te 5gb innym kodem ale niestety pisało że odebrałem już bonus, mimo że tak naprawdę tych gb nie miałem, także numer do tej promo już spalony.
Inna dziwna kwestia że wysłałem na 2 telefonach po kolei kody na aktywację i na drugim telefonie dodało prawie od razu, a na pierwszym dopiero po godzinie, jakoś dziwnie ta promocja działa.
 #1058565  autor: pablo82
 07 gru 2018, 17:16
A mnie przyznano pakiet 5GB równo 30 godzin od otrzymania smsa, że dostanę 5GB w prezencie od Play. Transfer się sumuje i jeśli ma ktoś wcześniej uzbierane GB, to wydłuży się ich ważność o 30 dni do przodu.
 #1058568  autor: pablo82
 07 gru 2018, 17:35
W taryfie Play Odnowa pakiet 5GB przyznał się w minutę od wpisania kodu i zsumował z pozostałymi GB. Natomiast pod kodem *109# nie mam daty ważności tego internetu, bo tam pakiety są ważne bezterminowo.
 #1058617  autor: zoltan666
 07 gru 2018, 23:39
Sms z potwierdzeniem włączenia pakietu otrzymałem dziś rano, choć te 5 GB otrzymałem wczoraj wieczorem, kilka minut po aktywacji. Informują, że mogę korzystać z pakietu bezterminowo, choć obawiam się, że po 30 dniach pakiet zniknie. Numer w taryfie odNOWA.
 #1058765  autor: jarekt
 09 gru 2018, 11:39
Jeśli na danym numerze odbierzemy 5GB, i spróbujemy odebrać kolejne 5GB (za kolejny, oczywiście inny i niewykorzystany, powiedzmy 2. kod), to otrzymamy komunikat:
Wpisany przez Ciebie kod zostal juz wykorzystany.
Jeśli po tej próbie spróbujemy ten 2. kod wykorzystać na odebranie 5GB na innym numerze (który jeszcze 5GB nie odebrał), to kod okaże się poprawny i 5GB wskoczy.

Komunikat o błędnym kodzie jest więc fałszywy i wprowadzający w błąd (nie wiesz czy kod jest błędny przy pierwszym odebraniu 5GB, czy 2. raz próbujesz 5GB odebrać na dobry kod) i powinien raczej brzmieć "Już skorzystałeś z promocji 5GB na Święta - użyj kodu na innym numerze".

Nie ma też znaczenia czy zmieniono taryfę/submarkę na numerze po wykorzystaniu pierwszych 5GB - 2. raz 5GB nie da się odebrać.

Czyli jest w systemie zaimplementowana prosta metoda na sprawdzenie czy skorzystano z promocji: sprawdzane jest czy dany numer odebrał 5GB i nic więcej.
Co ciekawe takiej prostej i banalnej metody weryfikacji nie zrobiono przy odbieraniu bonusu MNP i kolejnych próbach zrobienia tego samego na tym samym numerze...

jarekt pisze:
07 gru 2018, 01:31
Według mnie powinni te problemy usunąć i dać wtedy kolejną pulę tych kodów, przynajmniej tak dużą jak pierwsza ale najlepiej 2-3 razy większą.
No bo trochę (albo nawet bardzo) wstyd i obciach z tą promocją...
Tak jakby ktoś sobie wziął te uwagi do serca :)...