DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 43 z 55
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 55
 #1058337  autor: macc
 05 gru 2018, 20:48
Z a2 jeden z głównych numerów przeniosłem do rebtela. Teraz z rebtela przenoszę do klucza. We wniosku zaznaczyłem, że z karty na kartę. Jak lada dzień będę znam odpowiedz czy mi się to udało to tu napiszę. Zresztą do wtorku muszę odpisać UKE czy udało mi się przenieść numer do innego operatora. W innym przypadku UKE rozpocznie procedurę przeciw rebtelowi.
 #1058341  autor: macc
 05 gru 2018, 20:56
Też miałem wielki problem musiałem wszędzie zmienić numer łącznie z bankami. Teraz rebtelowi nie odpuszczę.
 #1058344  autor: jutek
 05 gru 2018, 21:14
dadarius pisze:
05 gru 2018, 20:36
...ja mam to samo niestety...więc raczej nie błąd...o co kamann?
Nie no, jak macie we wniosku Premium Mobile zamiast Rebtel i jest to u większej ilości osób, to jest to błąd systemu, który źle rozpoznaje numery Rebtela (pewnie chodzi o macierzyste Rebtela 78609).

Co do UKE, to sądzę, że nikt już w Rebtelu UKE się nie przejmuje i nawet nic regulatorowi nie odpowiedzą na skargi, a zanim UKE podejmie jakieś zdecydowane kroki to spółka Rebtel wyrejestruje się z KRS i przestanie istnieć, ostatecznie postępowanie administracyjne zostanie umorzone z powodu nieistnienia podmiotu.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2018, 21:27 przez jutek, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1058346  autor: macc
 05 gru 2018, 21:27
Ja mam we wniosku zaznaczone rebtel poland i przenoszę numer do klucza. Zobaczymy już lada dzień.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2018, 21:32 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1058350  autor: adbadbad
 05 gru 2018, 21:39
Może tak być. Bo ten numer co ja chce przeniesc to byl wziety jako nowy numer w Rebtel. No ale zobaczymy. Moze w ciagu kilku najblizszych dni uda mi sie przeniesc ten numer do jakiejkolwiek innej sieci. Aby tylko przeniesc i miec spokoj ze go nie strace. Bo numer przytrafil mi sie fajny i chcialbym go miec na dluzej.
 #1058352  autor: jutek
 05 gru 2018, 22:01
adbadbad pisze:
05 gru 2018, 21:39
Może tak być. Bo ten numer co ja chce przeniesc to byl wziety jako nowy numer w Rebtel. No ale zobaczymy. Moze w ciagu kilku najblizszych dni uda mi sie przeniesc ten numer do jakiejkolwiek innej sieci. Aby tylko przeniesc i miec spokoj ze go nie strace. Bo numer przytrafil mi sie fajny i chcialbym go miec na dluzej.
Nie bądź pewny, że go nie stracisz, nawet jak Ci się uda go przenieść, nie orientuję się aż tak bardzo w technikaliach sieci komórkowych (być może jest inaczej), ale w stacjonarnych jest tak, że jak operator pada i żaden inny nie zechce dobrowolnie przygarnąć (oczywiście odpłatnie) jego numeracji, to gdy taki kończący działalność zgasi swoją centralę, to numery przeniesione do innych operatorów z jego numeracją przestają działać (nie można się na nie dodzwonić), bo przestaje działać kierowanie ;) A czasem nikt nie chce przygarnąć takiej numeracji, bo raz, że trzeba płacić za nią do UKE (kupuje się niepodzielne bloki po 1000 numerów), a dwa, że trzeba za free "robić dobrze" innym opom, utrzymując za darmo kierowania na swoim sprzęcie.
Prawo natomiast nie reguluje takich przypadków, swoista luka prawna.
Dlatego z punktu widzenia użytkownika bezpieczniej mieć prefiks dużego opa ;)
 #1058378  autor: lordbyd
 06 gru 2018, 08:19
jutek pisze:
05 gru 2018, 22:01
ale w stacjonarnych jest tak, że jak operator pada i żaden inny nie zechce dobrowolnie przygarnąć (oczywiście odpłatnie) jego numeracji, to gdy taki kończący działalność zgasi swoją centralę, to numery przeniesione do innych operatorów z jego numeracją przestają działać (nie można się na nie dodzwonić), bo przestaje działać kierowanie ;)
Z tego co pamiętam to w sieciach komórkowych jest podobnie.
Na pewno dla rozmów zagranicznych stosowane jest przekierowanie "Onward Routing" więc centrala centrala abonenta wywołującego kieruje połączenie do sieci dawcy poprzez informacje o zakresach numeracji. Centrala sieci dawcy dopiero kieruje połączenie do sieci biorcy.

W połączeniach krajowych wykorzystuje się obecnie prawdopodobnie model "All Call Query" - czyli centrala wywołująca kieruje najpierw zapytanie do bazy danych numerów przeniesionych i na tej podstawie zestawia połączenie.

Należy jednak zauważyć, że dla każdej z metod zestawiania połączeń oprócz "All Call Query" ( tj. Onward routing, Call drop back, Query on Release) zaangażowana jest centrala dawcy numeru. Jak jej nie ma w systemie to jest problem :)
 #1058380  autor: eldescento
 06 gru 2018, 09:04
na 6.12 mialem wyznaczony termin przeniesienia nr macierzystego rebtel (trafil sie fajny wiec chcialbym zachowac 78600....) do play - wiem ze dzien sie nie skonczyl ale poki co karta rebtel dziala (nie dziala juz co prawda sms saldo) a karta play dostep ograniczony...

no ciekawe jak to bedzie... noza na gardle nie mam, to nr zapasowy, niemniej fajnie jakby sie zachowal
 #1058385  autor: reboot
 06 gru 2018, 09:30
Wczoraj zleciłem przeniesienie z Rebtela do Play na kartę. Dostałem SMSy od Play, że numer zostanie przeniesiony 6 grudnia i aktualnie wciąż mogę dzwonić i wysyłać SMSy z Rebtela, natomiast nie mogę odbierać połączeń (jak dzwonię na numer w Rebtelu słyszę pik-pik) i SMSów.
Po wsadzeniu karty sim z Play Rebtel się wyłączył i działa karta Play

WKS
 #1058386  autor: JacekK
 06 gru 2018, 09:31
A właśnie odnośnie usług - jak one aktualnie działają? Będę wdzięczny za taką informację - czy działa w ogóle jeszcze infolinia i e-mailowy support? Usługi? Ja należę niestety do osób, które pomimo zamówienia (u mnie nawet dwukrotnego) nie doczekały się karty SIM, nie mam więc możliwości samodzielnego kontrolowania tego.

Dziękuję

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058394  autor: eldescento
 06 gru 2018, 10:14
reboot pisze:
06 gru 2018, 09:30

Po wsadzeniu karty sim z Play Rebtel się wyłączył i działa karta Play
jaki numer przenosiles? rebtelowski czy jakis inny?
u mnie nie da sie dodzwonic ani wyslac SMS na rebtel numer, karta play nadal glucho
 #1058400  autor: kowal2200
 06 gru 2018, 10:32
JacekK pisze:
06 gru 2018, 09:31
A właśnie odnośnie usług - jak one aktualnie działają? Będę wdzięczny za taką informację - czy działa w ogóle jeszcze infolinia i e-mailowy support? Usługi? Ja należę niestety do osób, które pomimo zamówienia (u mnie nawet dwukrotnego) nie doczekały się karty SIM, nie mam więc możliwości samodzielnego kontrolowania tego.

Dziękuję
BOK 786 090 000 - nie da się dodzwonić, poza tym wszystkie usługi działają prawidłowo, w tym dzwonienie z aplikacji.
 #1058410  autor: rymi
 06 gru 2018, 11:29
Bo zmienił się numer BOKu:

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Z naszą obsługą klienta możesz skontaktować się mailowo na [email protected] lub telefonicznie, dzwoniąc na +48 22 103 08 00 (od poniedziałku do piątku 9.00-17.00) Jeśli linia jest zajęta, napisz nam maila, a my oddzwonimy.
  • Strona 43 z 55
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 55
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 55