DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 42 z 55
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 55
 #1058255  autor: everymen
 05 gru 2018, 02:14
Zawsze możesz zarejestrować się w aplikacji na inny numer telefonu. Jak doładujesz konto (nie trzeba podpinać karty, można przez paypal), będziesz mógł korzystać z połączeń międzynarodowych.
 #1058256  autor: poziom
 05 gru 2018, 03:59
gtoni13 pisze:
04 gru 2018, 23:05
8 gr do anglii nikt nie daje Halonet chce 24gr - to zle ?!
Nie rozpędzaj się tak z tym cennikiem.
https://www.rebtel.com/en/rates/unitedkingdom/

Kliknij 'show all rates' i czar pryska. Do trójki i o2 2x drożej.

Pisałem o tym wcześniej, naciąłem się w taki sposób dzwoniąc na lyce mobile do belgii. Poleciało za 1,70zł/minuta. Dziewczyna na mailu nie potrafiła tego wytłumaczyć, skończyło się na tym, że to nie 'all other mobile' a 'special service'
https://www.rebtel.com/en/rates/belgium/

Tak więc trzeba uważac i za bardzo się nie rozpędzać widząc 'główną' stawke. Zawsze może takt polecieć po najwyższej stawce, a obsługa przyzna, ze wszystko jest ok.
 #1058262  autor: gtoni13
 05 gru 2018, 08:43
To d.. bo w UK mam wlasnie w o2. Pozostaje Stunt.
O kucze widze, ze i Stunt sie popsul 0,12 E i za rozpoczecie rozmowy!
Pare miesiecy z niego nie dzwonilem, ostatnio na wiosne z Czarnogory- zle !
 #1058264  autor: devb
 05 gru 2018, 09:24
Tak jak czułem że będą cyrki z tym przenoszeniem :D
Jeden numer się przeniósł ale działa na 2 kartach ,rebtel zapomniał wyłączyć nr. :mrgreen:
Drugi poszedł w las tylko połaczenia alarmowe. Już do nich napisałem ale już nie licze że dadzą jakąś odpowiedz.
 #1058309  autor: jutek
 05 gru 2018, 16:13
Myślę, że już wiedzą, że są i będą problemy z zabieraniem od nich numerów, że się nie da wszystkiego ogarnąć do 3 stycznia, że część osób potraci swoje numery, więc woleli się zawczasu zmyć z Fb niż utrzymywać takie powszechnie znane "forum" do wypisywania żalów przez wściekłych klientów.
Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z Rebtel do a2, niby przewidywana data przeniesienia to 15.12, na szczęście to numer na którym mi mocno nie zależy, ale są osoby, które poprzenosiły do Rebtel swoje główne numery i sądzę, że jest sporo takich osób, tu obstawiam płacz.
P.S. Ciekawe jaki operator przejmie pulę numeracji Rebtela 78609, zechce ją opłacać i obsługiwać, musi być chętny do tego i UKE musi się na to zgodzić, to wszystko trwa, a bez tego numery macierzyste Rebtela zabrane do innych operatorów zamilkną prędzej czy później.
 #1058322  autor: JacekK
 05 gru 2018, 19:08
Nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale jeśli tak, to zaczynają się poważne kłopoty, które zresztą były do przewidzenia. Kompletny i przyjęty już w punkcie sprzedaży danego operatora wniosek może zostać odrzucony jedynie przez operatora-dawcę, czyli w tym przypadku przez Rebtel. Operator-biorca weryfikuje je jedynie pod kątem formalnym, czyli czy zostały wypełnione wszystkie wymagane pola, czy jest podpis, itp. Więcej nic nie może zrobić, tym bardziej wiedzieć, co to takiego Rebtel i czy świadczy usługi abonamentowe, czy na kartę.

Rebtel świadczy tylko ofertę na kartę, bo nie podpisuje się żadnej umowy. Ale to i tak bez znaczenia, bo świadczą tylko jeden rodzaj usług. Bardziej prawdopodobny jest bałagan w bazie danych, czyli błędy w adresach, peselach, itp. (albo niekompletne dane, bo coś się nie zapisało, itd.)
Ostatnio zmieniony 05 gru 2018, 19:40 przez JacekK, łącznie zmieniany 1 raz.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058329  autor: kowal2200
 05 gru 2018, 19:37
W takim razie niech ktoś napisze teraz w drugą stronę, że udało się numer przenieść od Rebtela. Ja dziś zabrałem numer z powrotem do Faktu, ale datę mam dopiero na 19 bo mi się nie spieszy. Na numerze mi zależy, ale to taki do testów więc nie mam ciśnienia.
 #1058330  autor: jutek
 05 gru 2018, 19:44
adbadbad pisze:
05 gru 2018, 18:22
No wlasnie wczoraj podalem że z karty i dzis mam informacje że podalem bledne dane i wniosek odrzucony. A wszystkie dane są poprawne. Jedyny problem byl wlasnie z tym czy to abonament czy karta.
Numer wcześniej przeniesiony do Rebtela, czy macierzysty rebtelowski?
 #1058331  autor: adbadbad
 05 gru 2018, 19:56
Co ciekawe, numer nie jest przenoszony z Rebtel tylko z Premium Mobile. Mimo że numer był w Rebtel. Jutro idę przeniesc ten sam numer tylko wpiszę że z oferty abonamentowej.
Bo wczoraj wniosek wypelnilem że na kartę. jak poniżej. Jest nawet informacja o Premium Mobile.
I to moze byc problem z przeniesieniem. Hmm.

Obrazek
 #1058333  autor: JacekK
 05 gru 2018, 20:03
A dlaczego tam jest Premium Mobile? W takim wypadku Twój wniosek został wysłany właśnie do Premium Mobile, a ten - zgodnie ze swoim obowiązkiem - odrzucił go ze względu na błędne dane (zły numer telefonu, tj. nieistniejący w Premium Mobile)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
  • Strona 42 z 55
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 55
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 55