Ja naprawdę mam już dość tej sagi, kto śledzi wątek wie, że podpisałem z żoną 26wrzesnia stan solo nielimitowany ale w mojej umowie źle zapisali że na czas określony, za radą konsultanta swój wypowiedziałem i walczyłem dalej, 3listopada znowu zgodziłem się na stan nielimitowany i PlayNow oraz Tidal i wydawało się, że znowu będę szeroko i wszystkim polecali Play, dostałem telefony abym ocenił konsultanta na 9-10pkt bo tak im się liczy( troszkę żenujące prosić o ocenę tylko taka a nie prawdziwa) ale umknęło mi, że nie dostałem w mailu regulaminu do Tidal jak wcześniej.. ostatnio chcę uruchomić i się okazalo, że dla mojego nr. brak subskrypcji.
Oczywiście wysłane zgłoszenie i odpowiedz, że dla danej oferty od końca sierpnia nie ma usługi Tidal( kłamstwo, bo mam drugi nr w domu podpisany 26wrzesnia) kolejne zgłoszenia kończą się ignorowaniem i odpowiedzią, że sprawa wyjaśniona wcześniej. Jak dla mnie Play stracił sporo w moich oczach i zastanawiam się nad zmianą bez dania szansy poraz 3 w tym roku.