DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 55
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 55
 #1057474  autor: jutek
 28 lis 2018, 01:50
Remington pisze:
27 lis 2018, 19:12
Usługi wychodzące na karcie SIM nie działają u mnie już od 2 tygodni, a ręczne odnowienie pakietu wali błędem.
Podpięta karta mBanku czy inna? Tak czytam, że najwięcej problemów z odnowieniem mają osoby używające mBanku.
 #1057526  autor: andrzejel1039932
 28 lis 2018, 15:24
Totalna zlewka klientów. Na infolinii zablokowali numery i nie można się dodzwonić. Jedyna szansa to dzwonienie z numeru którego jeszcze nie znają. Na email to już nawet nie przychodzi potwierdzenie z numerem sprawy. A pseudo informatycy dalej nie wiedzą co mają zrobić żeby ta pseudo sieć działała właściwie.
 #1057540  autor: macc
 28 lis 2018, 17:19
Jak ktoś chcę mieć problem a przede wszystkim stracić numer to polecam. To jakaś uryna a nie sieć komórkowa.
 #1057542  autor: TomLee
 28 lis 2018, 17:22
Jak dzwonię to albo w ogóle nie ma sygnału, albo zajęte. Masakra jakaś. Mam nr tymczasowy, ale może lepiej nie przenosić na nr docelowy, bo wychodzące działają :). A jak mi numer przeniosą to już może nie być tak kolorowo bo nie dodzwonię się na infolinię i będę miał gniota :).
 #1057544  autor: gtoni13
 28 lis 2018, 17:42
Tez macie problemy- cos zle ustawione, moze w blokadach karty w banku.
Mam przeniesione 2 nr i bez zadnego problemu, a dzwonienie do USA - bajka !
Jakosc wspaniala, halonet niech sie schowa, i to za darmo !
 #1057566  autor: Pablo70
 28 lis 2018, 20:48
Ja natomiast dzisiaj dostałem....szóstą kartę sim :mrgreen:
Nie wiem czy im się coś zapętliło ale co kilka dni odwiedza mnie kurier i przekazuje kopertę z kartą.Oczywiście żadna z tych dodatkowych nadmiarowych kart (dwie działają) nie jest aktywowana.
 #1057569  autor: gtoni13
 28 lis 2018, 21:07
Wiem ze sa problemy, ale czy nie czasem z wlasnej winy ?
Trzeba dobrze sprawdzic dane w apce /stronie/ czy sa dobre dane karty itp.
Ja sam sprawdzalem i poprawialem te dane, nie karty ale inne np nr, adres.
Moze dlatego nie mam problemu.
Nie - problem mam internet. To namiastka internetu, do zadnych komunikatorow
sie nie nadaje, tylko przegladanie stron. Tu pomaga Virgin z 2 karty internet jest lepszy-duzo i tanszy.
 #1057581  autor: sierski
 28 lis 2018, 23:00
Zamiast infolinii i pisać maile napiszcie na messengerze odpowiadają w ciągu 20 minut Nie ma żadnego problemu.

jeśli ktoś ma problemy z odnowieniem się pakietu lub błędem karty wchodzi w ten link podaję numer i PIN autoryzacja przychodzi w ciągu 10 sekund

https://my.rebtel.com/en/my/checkout/pr ... 00/signup/
 #1057584  autor: strowger
 28 lis 2018, 23:31
Na Messengerze odpowiadają... Żartujesz, prawda? Od tygodnia nie mam odpowiedzi.

Na maila też nic. Dodzwonić się nie da.

Firma krzak.

Karta przyszła tydzień temu, nadal nie działa.

Co ciekawe loguje się normalnie do sieci, również w roamingu.
 #1057604  autor: Pawelek0787
 29 lis 2018, 10:31
Witajcie. Ja mam taki problem: Zgubiłem kartę SIM. Czy jak ktoś się nią posłuży, ściągnie apkę, może doładować sobie konto z mojej karty czy w międzyczasie są jakieś zabezpieczenia/zatwierdzenia czy automatycznie pobiorą kasę z mojej karty? :)
 #1057611  autor: Durek
 29 lis 2018, 11:27
Obawiam się, że ten gorszy scenariusz o ile ktoś będzie rozgarnięty ponad przeciętną :) Chyba pozostaje Ci tylko dodzwonić się (co graniczy z cudem) i zastrzec numer (czyli kartę SIM). Daj znać jak to rozgryzłeś. Przyda się dla nas wszystkich.
 #1057695  autor: Durek
 29 lis 2018, 21:55
Jak ustawić to ustrojstwo, aby MMSy można było wysyłać ? Próbuje MMS na 8090 i nic się nie dzieje, żadne ustawienia nie dochodzą. Więc co i gdzie trzeba ustawić poprawnie aby to ruszyło ?
 #1057696  autor: Remington
 29 lis 2018, 21:59
Osób, którym jak i mi nie odnowili pakietów jest bardzo dużo, najwięcej skarży się na Fb.

Ale dużo mówi pewien komentarz z Trustpilota: https://pl.trustpilot.com/reviews/5c000 ... 00988327a5

Po dokładnym wyjaśnieniu (w kilku bankach) kwestii zabezpieczeń kart płatniczych 3D Secure - mam małe sprostowanie, które się przyda wszystkim użytkownikom Rebtel Polska.

Wszystkie karty płatnicze dostępne w Polsce mają już to zabezpieczenie (3D Secure), w formie dodatkowej autoryzacji i nie da się tego wyłączyć, czy z tego zrezygnować - to po prostu standard bankowy. Ale ... wszystko zależy od podmiotu który pobiera płatność.System Rebtel-a przy comiesięcznej płatności na kwotę 0 zł wymaga zabezpieczenia 3D Secure - a to z nieznanych powodów wywala błąd, transakcja na kwotę 0 zł nie zostaje dokonana a wszystkie usługi klienta zostają zablokowane.

W każdym polskim banku twierdzą, że wystarczyło by, żeby Rebtel przy comiesięcznych płatnościach wyłączył u siebie opcję dodatkowych zabezpieczeń - a każda płatność dowolną kartą płatniczą przeszłaby bez problemu i bez naszego udziału.

Zabezpieczenie 3D Secure działa w taki sposób, że jak płacimy w punkcie w którym jest dostępna ta usługa (3D Secure), to po każdej transakcji przychodzi nam SMS z prośbą o potwierdzenie transakcji, lub musimy się zalogować do banku i potwierdzić płatność.
Jeśli natomiast punkt w którym dokonujemy zakupu nie wymaga tej opcji zabezpieczeń (3D Secure), to płatność przechodzi bez mrugnięcia okiem i bez żadnych potwierdzeń.

Podsumowując, to system płatniczy Rebtel-a jest niedopracowany, nieprzetestowany i niedostosowany do Polskich warunków.

Ja na szczęście mam numer Rebtel-a jako dodatkowy, więc mam nadzieję, że uda się autoryzować transakcję na moim głównym telefonie,
gdzie przychodzą mi SMS-y z banku. Gorzej mają ci, którzy przenieśli swój główny numer do Rebtel-a, bo oni często mają blokadę usług, zanim przyjdzie do nich SMS z banku, a wtedy pozostaje już tylko osobista wizyta w banku - i tak co miesiąc.

Numer telefonu bardzo łatwo można stracić (wystarczy, że nie skorzystamy z żadnej z trzech usług - rozmowa, SMS, internet - w miesiącu, lub nie dopilnujemy comiesięcznej płatności na kwotę 0 zł) a odzyskać bardzo ciężko.
  • Strona 38 z 55
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 55
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 55