- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Inna. Sprawdziłem też w banku, że w ogóle nie dociera do niego próba autoryzacji. A ta karta u nich działała, bo doładowanie salda raz kupiłem.
U mnie pakiet miesięczny odnowił się bez problemu - karta wirtualna Revolut'a - była autoryzacja na 0PLN.
Czy wiecie może kiedy ustabilizuje się sytuacja i będą odbierać na infolinii i odpisywać na maile? mam do nich sporo spraw
Mój numer jest w przestrzeni międzygalaktycznej. Brak kontaktu z rebtel. Sprawa zgłoszona do UKE.
Totalna zlewka klientów. Na infolinii zablokowali numery i nie można się dodzwonić. Jedyna szansa to dzwonienie z numeru którego jeszcze nie znają. Na email to już nawet nie przychodzi potwierdzenie z numerem sprawy. A pseudo informatycy dalej nie wiedzą co mają zrobić żeby ta pseudo sieć działała właściwie.
Jak ktoś chcę mieć problem a przede wszystkim stracić numer to polecam. To jakaś uryna a nie sieć komórkowa.
Jak dzwonię to albo w ogóle nie ma sygnału, albo zajęte. Masakra jakaś. Mam nr tymczasowy, ale może lepiej nie przenosić na nr docelowy, bo wychodzące działają . A jak mi numer przeniosą to już może nie być tak kolorowo bo nie dodzwonię się na infolinię i będę miał gniota .
Tez macie problemy- cos zle ustawione, moze w blokadach karty w banku.
Mam przeniesione 2 nr i bez zadnego problemu, a dzwonienie do USA - bajka !
Jakosc wspaniala, halonet niech sie schowa, i to za darmo !
Mam przeniesione 2 nr i bez zadnego problemu, a dzwonienie do USA - bajka !
Jakosc wspaniala, halonet niech sie schowa, i to za darmo !
gtoni13
fakt, że nie masz problemu nie znaczy, że on nie istnieje. Zobacz na ich fb ilu osobom pakiet się nie odnowił i nawet nie było próby autoryzacji karty.
fakt, że nie masz problemu nie znaczy, że on nie istnieje. Zobacz na ich fb ilu osobom pakiet się nie odnowił i nawet nie było próby autoryzacji karty.
Ja natomiast dzisiaj dostałem....szóstą kartę sim
Nie wiem czy im się coś zapętliło ale co kilka dni odwiedza mnie kurier i przekazuje kopertę z kartą.Oczywiście żadna z tych dodatkowych nadmiarowych kart (dwie działają) nie jest aktywowana.
Nie wiem czy im się coś zapętliło ale co kilka dni odwiedza mnie kurier i przekazuje kopertę z kartą.Oczywiście żadna z tych dodatkowych nadmiarowych kart (dwie działają) nie jest aktywowana.
Wiem ze sa problemy, ale czy nie czasem z wlasnej winy ?
Trzeba dobrze sprawdzic dane w apce /stronie/ czy sa dobre dane karty itp.
Ja sam sprawdzalem i poprawialem te dane, nie karty ale inne np nr, adres.
Moze dlatego nie mam problemu.
Nie - problem mam internet. To namiastka internetu, do zadnych komunikatorow
sie nie nadaje, tylko przegladanie stron. Tu pomaga Virgin z 2 karty internet jest lepszy-duzo i tanszy.
Trzeba dobrze sprawdzic dane w apce /stronie/ czy sa dobre dane karty itp.
Ja sam sprawdzalem i poprawialem te dane, nie karty ale inne np nr, adres.
Moze dlatego nie mam problemu.
Nie - problem mam internet. To namiastka internetu, do zadnych komunikatorow
sie nie nadaje, tylko przegladanie stron. Tu pomaga Virgin z 2 karty internet jest lepszy-duzo i tanszy.
Zamiast infolinii i pisać maile napiszcie na messengerze odpowiadają w ciągu 20 minut Nie ma żadnego problemu.
jeśli ktoś ma problemy z odnowieniem się pakietu lub błędem karty wchodzi w ten link podaję numer i PIN autoryzacja przychodzi w ciągu 10 sekund
https://my.rebtel.com/en/my/checkout/pr ... 00/signup/
jeśli ktoś ma problemy z odnowieniem się pakietu lub błędem karty wchodzi w ten link podaję numer i PIN autoryzacja przychodzi w ciągu 10 sekund
https://my.rebtel.com/en/my/checkout/pr ... 00/signup/
Na Messengerze odpowiadają... Żartujesz, prawda? Od tygodnia nie mam odpowiedzi.
Na maila też nic. Dodzwonić się nie da.
Firma krzak.
Karta przyszła tydzień temu, nadal nie działa.
Co ciekawe loguje się normalnie do sieci, również w roamingu.
Na maila też nic. Dodzwonić się nie da.
Firma krzak.
Karta przyszła tydzień temu, nadal nie działa.
Co ciekawe loguje się normalnie do sieci, również w roamingu.
sierski pisze: ↑28 lis 2018, 23:00jeśli ktoś ma problemy z odnowieniem się pakietu lub błędem karty wchodzi w ten link podaję numer i PIN autoryzacja przychodzi w ciągu 10 sekund
https://my.rebtel.com/en/my/checkout/pr ... 00/signup/
Nawet krócej niż 10 sekund:
Payment failed
Witajcie. Ja mam taki problem: Zgubiłem kartę SIM. Czy jak ktoś się nią posłuży, ściągnie apkę, może doładować sobie konto z mojej karty czy w międzyczasie są jakieś zabezpieczenia/zatwierdzenia czy automatycznie pobiorą kasę z mojej karty?
Obawiam się, że ten gorszy scenariusz o ile ktoś będzie rozgarnięty ponad przeciętną Chyba pozostaje Ci tylko dodzwonić się (co graniczy z cudem) i zastrzec numer (czyli kartę SIM). Daj znać jak to rozgryzłeś. Przyda się dla nas wszystkich.
Gorszy scenariusz nie sprawdzi się, bo karta popłynęła kanałem na mieście ale i tak zastrzeżę kartę Do tej pory napisałem maila i wiadomość przez aplikację oraz dzwoniłem (bez połączenia się).
Jak ustawić to ustrojstwo, aby MMSy można było wysyłać ? Próbuje MMS na 8090 i nic się nie dzieje, żadne ustawienia nie dochodzą. Więc co i gdzie trzeba ustawić poprawnie aby to ruszyło ?
Osób, którym jak i mi nie odnowili pakietów jest bardzo dużo, najwięcej skarży się na Fb.
Ale dużo mówi pewien komentarz z Trustpilota: https://pl.trustpilot.com/reviews/5c000 ... 00988327a5
Po dokładnym wyjaśnieniu (w kilku bankach) kwestii zabezpieczeń kart płatniczych 3D Secure - mam małe sprostowanie, które się przyda wszystkim użytkownikom Rebtel Polska.
Wszystkie karty płatnicze dostępne w Polsce mają już to zabezpieczenie (3D Secure), w formie dodatkowej autoryzacji i nie da się tego wyłączyć, czy z tego zrezygnować - to po prostu standard bankowy. Ale ... wszystko zależy od podmiotu który pobiera płatność.System Rebtel-a przy comiesięcznej płatności na kwotę 0 zł wymaga zabezpieczenia 3D Secure - a to z nieznanych powodów wywala błąd, transakcja na kwotę 0 zł nie zostaje dokonana a wszystkie usługi klienta zostają zablokowane.
W każdym polskim banku twierdzą, że wystarczyło by, żeby Rebtel przy comiesięcznych płatnościach wyłączył u siebie opcję dodatkowych zabezpieczeń - a każda płatność dowolną kartą płatniczą przeszłaby bez problemu i bez naszego udziału.
Zabezpieczenie 3D Secure działa w taki sposób, że jak płacimy w punkcie w którym jest dostępna ta usługa (3D Secure), to po każdej transakcji przychodzi nam SMS z prośbą o potwierdzenie transakcji, lub musimy się zalogować do banku i potwierdzić płatność.
Jeśli natomiast punkt w którym dokonujemy zakupu nie wymaga tej opcji zabezpieczeń (3D Secure), to płatność przechodzi bez mrugnięcia okiem i bez żadnych potwierdzeń.
Podsumowując, to system płatniczy Rebtel-a jest niedopracowany, nieprzetestowany i niedostosowany do Polskich warunków.
Ja na szczęście mam numer Rebtel-a jako dodatkowy, więc mam nadzieję, że uda się autoryzować transakcję na moim głównym telefonie,
gdzie przychodzą mi SMS-y z banku. Gorzej mają ci, którzy przenieśli swój główny numer do Rebtel-a, bo oni często mają blokadę usług, zanim przyjdzie do nich SMS z banku, a wtedy pozostaje już tylko osobista wizyta w banku - i tak co miesiąc.
Numer telefonu bardzo łatwo można stracić (wystarczy, że nie skorzystamy z żadnej z trzech usług - rozmowa, SMS, internet - w miesiącu, lub nie dopilnujemy comiesięcznej płatności na kwotę 0 zł) a odzyskać bardzo ciężko.
Ale dużo mówi pewien komentarz z Trustpilota: https://pl.trustpilot.com/reviews/5c000 ... 00988327a5
Po dokładnym wyjaśnieniu (w kilku bankach) kwestii zabezpieczeń kart płatniczych 3D Secure - mam małe sprostowanie, które się przyda wszystkim użytkownikom Rebtel Polska.
Wszystkie karty płatnicze dostępne w Polsce mają już to zabezpieczenie (3D Secure), w formie dodatkowej autoryzacji i nie da się tego wyłączyć, czy z tego zrezygnować - to po prostu standard bankowy. Ale ... wszystko zależy od podmiotu który pobiera płatność.System Rebtel-a przy comiesięcznej płatności na kwotę 0 zł wymaga zabezpieczenia 3D Secure - a to z nieznanych powodów wywala błąd, transakcja na kwotę 0 zł nie zostaje dokonana a wszystkie usługi klienta zostają zablokowane.
W każdym polskim banku twierdzą, że wystarczyło by, żeby Rebtel przy comiesięcznych płatnościach wyłączył u siebie opcję dodatkowych zabezpieczeń - a każda płatność dowolną kartą płatniczą przeszłaby bez problemu i bez naszego udziału.
Zabezpieczenie 3D Secure działa w taki sposób, że jak płacimy w punkcie w którym jest dostępna ta usługa (3D Secure), to po każdej transakcji przychodzi nam SMS z prośbą o potwierdzenie transakcji, lub musimy się zalogować do banku i potwierdzić płatność.
Jeśli natomiast punkt w którym dokonujemy zakupu nie wymaga tej opcji zabezpieczeń (3D Secure), to płatność przechodzi bez mrugnięcia okiem i bez żadnych potwierdzeń.
Podsumowując, to system płatniczy Rebtel-a jest niedopracowany, nieprzetestowany i niedostosowany do Polskich warunków.
Ja na szczęście mam numer Rebtel-a jako dodatkowy, więc mam nadzieję, że uda się autoryzować transakcję na moim głównym telefonie,
gdzie przychodzą mi SMS-y z banku. Gorzej mają ci, którzy przenieśli swój główny numer do Rebtel-a, bo oni często mają blokadę usług, zanim przyjdzie do nich SMS z banku, a wtedy pozostaje już tylko osobista wizyta w banku - i tak co miesiąc.
Numer telefonu bardzo łatwo można stracić (wystarczy, że nie skorzystamy z żadnej z trzech usług - rozmowa, SMS, internet - w miesiącu, lub nie dopilnujemy comiesięcznej płatności na kwotę 0 zł) a odzyskać bardzo ciężko.