DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
 #1019145  autor: Karlos20
 23 wrz 2018, 21:11
Nie, 30 GB można było zebrać przez 3 miesiące po włączeniu promocji Internet na lato w Play na kartę (Taryfy PNK RWK, PNK, PNK LT, PNK Surf, RBM Siema PL, RBM Energy, PNK odNOWA oraz internetowe PINK i INK) - albo i więcej po zmianie taryfy (regulaminowo traciło się możliwość włączenia pakietu, a było inaczej).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1019737  autor: TomLee
 26 wrz 2018, 14:29
Najprawdopodobniej nie będzie można przedłużać tego pakietu 100GB. Choć czy tak naprawdę będzie, okaże się w najbliższej przyszłości.
 #1019741  autor: jarekt
 26 wrz 2018, 14:44
Darmowy pakiet wakacyjny czy ostatni letni 30GB działał w RK, a i tak miał zupełnie osobne saldo w systemie i w Play24 (czyli Play potrafi to zrobić jak chce).

A ten 100GB, to tylko sieć P4, więc musi mieć osobne saldo, którego niczym nie da się przedłużyć. Tylko innym takim pakietem, a ponowne uruchomienie 100GB właśnie celowo zablokowano aby nie dało się go przedłużać.
 #1020985  autor: bolek2004
 28 wrz 2018, 13:10
Jeśli nie będzie patentu na rwk co i tak niewiele zmienia w tym pakiecie za 40zł to najlepsza opcja do ładowania to 50zł na miesiąc. Wydajemy co miesiąc 40zł, zostaje 10zł. Po 4 miesiącach wykupujemy pakiet za pieniądze z konta głównego które zostają.
 #1025072  autor: Gomez-C4
 11 paź 2018, 00:51
@RafixTRN , poszło PW :) , generalnie zamiast pakietu 100GB za 40zł , polecam usługę MbL ( Miesiąc bez Limitu ) za 45 zł w starej taryfie Play Internet na Kartę, która jest 100x lepsza od tego pakieciku :) , bo w starej taryfie PInK w usłudze ( MbL) masz lejek 2Mb/s ( niekoniecznie tuż po 100GB ) , a w tym pakiecie w RBM od razu po przejechaniu 100GB , wpadasz w nieszczęsny lejek 32kb/s.
 #1025073  autor: jarekt
 11 paź 2018, 01:00
@Gomez-C4, kilka razy już ten - w sumie drobny - błąd popełniłeś, więc naprostujmy:
- w PInK za 45zł jest IbL (Internet bez Limitu) z ewentualnym lejkiem 2Mbit/s po minimum 100GB i przeciążaniu sieci w godzinach szczytu - nawet z lejkiem 2Mbit/s można przesłać 600GB miesięcznie;
- w InK za 49zł jest MbL (Miesiąc bez Limitu) z lejkiem 1Mbit/s zawsze po osiągnięciu równo 100GB (rodzaj pakietu 100GB z lejkiem 1Mbit/s).
 #1025078  autor: jarekt
 11 paź 2018, 01:29
Formalnie, no to jest tak jak napisałem.
Ale jak napiszesz "IbL daje neta na miesiąc bez limitu GB", to przecież jest poprawnie.
I ten "miesiąc bez limitu" ciągle się do wszystkiego przykleja i łatwo - ale niepotrzebnie - można to sobie utrwalić i właśnie pomylić z usługą "Miesiąc bez Limitu" w InKach.

Jeśli chodzi o nazwy usług, to lepiej stosować poprawne nazwy, a na forum dobre są też te skróty (formalnie to skrótowce :)), żeby ktoś początkujący czy mniej oblatany czegoś u siebie nie popsuł (np. zakupi zły starter, bo będzie pytał w salonie o MbL, zamiast o IbL, czy np. w reklamacji poda złą nazwę usługi, i konsultant się nią zasugeruje i wtedy jest pozamiatane...).
 #1025569  autor: jarekt
 13 paź 2018, 10:00
Regulamin mówi, że nie możesz aktywować pakietu gdy jeszcze poprzedni jest aktywny (a więc gdy jeszcze coś się zostało).
Ale przykład pakietu 10za5 mówi, że ostatniego dnia może pojawić się możliwość ponownej aktywacji - z tym że jeszcze chyba nikt tego nie testował w ten sposób.
 #1057143  autor: ewelcia0803346608
 26 lis 2018, 13:07
Twoje zgłoszenie
Szczegółowy opis sprawy: Witam interesuje mnie pakiet 100Gb za 40zł jaka jest naprawde prędkość po przekroczenia owych 100Gb danych, po kontakcie z waszym biurem obslugi dostalem informacje że po przekroczeniu
100gb jest lejek 1Mb/s a regulaminie pisze tak:
3. UWAGA: Jeżeli w trakcie korzystania z Pakietu 100 GB nie będziesz miał żadnego
aktywnego pakietu internetowego, szacunkowa maksymalna prędkość transmisji
danych będzie zgodna z Cennikiem twojej oferty - czyli będzie wynosić 32 kb/s

Odpowiedź :
Szanowny Panie,

dziękuję za przesłane przez Pana zgłoszenie.

Chciałbym wyjaśnić, że zgodnie z regulaminem po wykorzystaniu 100 GB prędkość internetu spada do 32 kB/s.

Przepraszam Pana za błędne informacje uzyskane na infolinii. Jest to spowodowane doprecyzowaniem wprowadzonego pakietu internetowego.


Będzie mi miło, jeśli zechce Pan ocenić moją odpowiedź w ankiecie SMS – to zajmie tylko chwilę.

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji. Proszę pamiętać, że można się z nami skontaktować dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).

Pozdrawiam
Adrian Maron
Obsługa Klienta RedBull Mobile
 #1057217  autor: admundo
 26 lis 2018, 20:41
Cytat z regulaminu:

"Jeżeli w trakcie korzystania z Pakietu 100 GB nie będziesz miał żadnego aktywnego pakietu internetowego, szacunkowa maksymalna prędkość transmisji danych będzie zgodna z Cennikiem twojej oferty - czyli będzie wynosić 32 kb/s"

Czyli żeby nie było lejka 32 kbit/s to muszę oprócz 100GB włączyć dodatkowo jeszcze jakiś inny pakiet? Nie jest zbyt jasny jak dla mnie ten zapis w regulaminie. Poza tym w tym regulaminie nie jest powiedziane co się stanie po wykorzystaniu pakietu 100GB ale to już jest bardziej jasne.
  • Strona 7 z 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11