DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 6 z 15
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15
 #998142  autor: blacQ1
 09 cze 2018, 14:35
Witam drodzy użytkownicy fakt (mobile) od jakiegoś czasu weszły nowe przepisy typu ,jak nie aktywuje się kod już nie ma 5 h ,a trzeba odrzekać 24 h od wysłania kodu czyli biorąc pod uwagę jeżeli klient wysyła kod pisze błąd techniczny nie dzwoni się w danym dniu ,a dopiero w następnym już trochę utrudnili ,albo i nawet jednym z danem -> eliminują stałych klientów fakt (mobile) druga opcja wykupić jakiś pakiet ,a te tak zwane voucher sms-y minuty czy neta nie opłaca się ,a czy kol wiek minuta połączenia 0,15zł jest ok pozdrawiam
 #1044321  autor: abrams
 12 lis 2018, 11:07
Ten sam komunikat o błędnym kodzie. Dzwonię na infolinie. Sprawdza i efekt: "kod jest w trakcie realizacji na którą system ma 5 godz. Jeżeli po tym czasie system, nie przyzna SMSów to wtedy proszę przedzwonić jeszcze raz i wprowadzę go ręcznie" Wniosek, najwyraźniej kod zadziała i tu przedłużyli jego ważność systemowo ale komunikat został stary
 #1055806  autor: lee
 21 lis 2018, 11:15
Czy na dzień dzisiejszy warto wrócić dla samych kodów do faktu? Czy jest gorzej niż było kilka miesięcy temu z aktywacją kodów?
 #1055898  autor: macqmacq
 21 lis 2018, 17:50
lee pisze:Czy na dzień dzisiejszy warto wrócić dla samych kodów do faktu? Czy jest gorzej niż było kilka miesięcy temu z aktywacją kodów?
Było trochę zamieszania 12 listopada z powodu wolnego dnia, ale poza tym raczej jest ok. :D
 #1056030  autor: macqmacq
 22 lis 2018, 10:24
Wysłałem dzisiaj kod na 10 minut i dostałem odpowiedź "Przekroczono limit przyznania nagrody". Możecie mnie oświecić, jakie są limitu za kody na minuty, sms i MB? A może to jakiś błąd; miał ktoś taki przypadek? :shock:
 #1056040  autor: rudymax
 22 lis 2018, 11:08
Jeżeli użyjesz więcej niż jednego kodu w danej kategorii przykładowo "minuty" w ciągu jednego tygodnia, to mogą pojawić się problemy. Polegają na tym, że pomimo poprawnej informacji zwrotnej o zleceniu aktywacji benefitu, pakiet może się nie przyznać. Jeżeli nic z tym nie zrobisz poprzez infolinię, to po kolejnym wysłanym kodzie w tej kategorii otrzymasz informację zwrotną "Przekroczono limit przyznania nagrody". Pozostaje infolinia.
Podobnie mają Ci którzy po wysłaniu kodu na MB w niedzielę, dostaną dodatkowy pakiet smsów w wyniku błedu systemu. Kłopoty z następnymi kodami na smsy bardzo prawdopodobne.
Wygląda na to, że Fakt podjął próbę uszczelnienia systemu przed nadużyciami, ale zapomniał przy tym, że istnieją inne legalne kody oprócz tych cotygodniowych z gazety.
 #1056074  autor: 24bis24
 22 lis 2018, 13:40
macqmacq pisze:
22 lis 2018, 10:24
"Przekroczono limit przyznania nagrody". Możecie mnie oświecić, jakie są limitu za kody na minuty, sms i MB? :shock:
a co wczoraj pisałeś, że jest wszystko OK. jeśli chodzi o kody.
macqmacq pisze:
21 lis 2018, 17:50
poza tym raczej jest ok. :D
Dzisiaj prosisz o oświecenie. :D
Dobrze jak coś się napisze sprawdzić najpierw niż pisać niesprawdzone wiadomości. :mrgreen:

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 6 z 15
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15