DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 59 z 91
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 91
 #1050458  autor: Azazell
 16 lis 2018, 14:42
czaj09 pisze:"Play Internet na Kartę 9 zł"- to jest własnie Pink, Starsza taryfa w której mozna przekroczyc 100gb z lejekiem 2mbps, Ink- to nowa taryfa która zastąpiła Pink z lejkiem 1mbps kilka gb po przekroczeniu limitu 100gb.
Czyli majac te karte to mam PiNK i aby miec neta to musze bulić 45zl na miesiac.. Nie ma innej lepszej taryfy?
 #1052608  autor: admundo
 18 lis 2018, 17:34
W obecnej sytuacji i niemożności zdejmowania lejków w PInKu coraz poważniej zaczynam się zastanawiać nad OFnK. Może jest trochę drożej ale przynajmniej prędkość będzie zadowalająca a na lejku to nawet strony wolno chodzą.
 #1052616  autor: admundo
 18 lis 2018, 18:20
Dwa PInKi i do tego OFnK to 3 karty a to już zdecydowanie za duży koszt. Jednak głównie chodzi mi o problem lejka w PInK którego w żaden sposób nie da się zdjąć przed upływem ważności usługi Miesiąc bez limitu ("100GB"). Myślę że Play nie przemyślał do końca tej strategii (i na tym pewnie straci) bo mógł dać np. wielokrotność tej usługi Miesiąc bez limitu żeby można ją było włączać jeszcze się przekroczy limit pobranych/wysłanych danych. Za usługę się płaci 45 zł więc wilk byłby syty i owca cała.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018, 06:14 przez admundo, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1052662  autor: Slezi
 18 lis 2018, 22:08
Hej, jak to jest w pinku? Rozumiem, że lejek restartuje się na początku miesiąca, czyli jak pakiet konczy mi sie 25.11 i kupię nowy to dalej do 1.12 będę miał lejek? Nie mam uruchomionego cyklicznego odnawiania.

Do tego jak teraz aktywuje sobie noce bez limitu to rozumiem, że na noc lejek będzie się wyłączać? I czy analogiczna sytuacja będzie z weekendami i np dniem bez limitu?
 #1052955  autor: admundo
 19 lis 2018, 06:05
Slezi pisze:Hej, jak to jest w pinku? Rozumiem, że lejek restartuje się na początku miesiąca, czyli jak pakiet konczy mi sie 25.11 i kupię nowy to dalej do 1.12 będę miał lejek? Nie mam uruchomionego cyklicznego odnawiania.

Do tego jak teraz aktywuje sobie noce bez limitu to rozumiem, że na noc lejek będzie się wyłączać? I czy analogiczna sytuacja będzie z weekendami i np dniem bez limitu?
Jeśli naciągniesz/wyślesz 100GB przed upływem 30 dni od włączenia usługi Miesiąc bez limitu/Internet bez limitu (to jest w zasadzie usługa a nie pakiet) to wtedy możesz dostać lejek ale tego lejka nie zlikwidujesz przed upływem 30 dni ponieważ nie włączysz drugi raz tej samej usługi. Włączenie wcześniej innej usługi (Noc bez limitu, Dzień bez limitu, Weekendy bez limitu) podobno też nie spowoduje zdjęcia lejka na czas trwania tej innej usługi (np. na noc), tak samo włączenie tej usługi po lejku też go nie zdejmie więc lipiec.

Jedyne co się sam zastanawiam się czy rzeczywiście - jak już tu w tym wątku sugerowano - włączenie wcześniej dodatkowo innej usługi skutkuje brakiem naliczania danych pobranych/wysłanych w usłudze Miesiąc bez limitu. Wszak dla każdej usługi jest regulamin który mówi o limicie 100GB i możliwości założenia lejka, chyba, że ilość danych pobranych/wysłanych jest naliczana dla każdej usługi osobno a nie "globalnie" co poniekąd też jest zapisane w regulaminie ale musiałbym to sam sprawdzić czy rzeczywiście tak jest.
 #1053975  autor: Andrzej311
 19 lis 2018, 12:23
admundo pisze:
Slezi pisze:Hej, jak to jest w pinku? Rozumiem, że lejek restartuje się na początku miesiąca, czyli jak pakiet konczy mi sie 25.11 i kupię nowy to dalej do 1.12 będę miał lejek? Nie mam uruchomionego cyklicznego odnawiania.

Do tego jak teraz aktywuje sobie noce bez limitu to rozumiem, że na noc lejek będzie się wyłączać? I czy analogiczna sytuacja będzie z weekendami i np dniem bez limitu?
Jeśli naciągniesz/wyślesz 100GB przed upływem 30 dni od włączenia usługi Miesiąc bez limitu/Internet bez limitu (to jest w zasadzie usługa a nie pakiet) to wtedy możesz dostać lejek ale tego lejka nie zlikwidujesz przed upływem 30 dni ponieważ nie włączysz drugi raz tej samej usługi. Włączenie wcześniej innej usługi (Noc bez limitu, Dzień bez limitu, Weekendy bez limitu) podobno też nie spowoduje zdjęcia lejka na czas trwania tej innej usługi (np. na noc), tak samo włączenie tej usługi po lejku też go nie zdejmie więc lipiec.

Jedyne co się sam zastanawiam się czy rzeczywiście - jak już tu w tym wątku sugerowano - włączenie wcześniej dodatkowo innej usługi skutkuje brakiem naliczania danych pobranych/wysłanych w usłudze Miesiąc bez limitu. Wszak dla każdej usługi jest regulamin który mówi o limicie 100GB i możliwości założenia lejka, chyba, że ilość danych pobranych/wysłanych jest naliczana dla każdej usługi osobno a nie "globalnie" co poniekąd też jest zapisane w regulaminie ale musiałbym to sam sprawdzić czy rzeczywiście tak jest.
A co się stanie jeśli w nocach bez limitu dostanie się lejek, a potem aktywuje internet bez limitu? Czy lejek nadal będzie. Lub inaczej internet bez limitu pobrano np. 10 GB i lejek się dostało w nocach bez limitu to ten lejek nadal będzie w dzień, gdzie aktywna jest usługa internet bez limitu. - Czy tu też będzie lejek w dzień?
Ze swojego doświadczenia dodam, że internet działa z zerowym saldem konta np. mamy aktywowane NbL. Jeszcze nie wiem jak z zerową transmisją danych pod *107#. Czy też np. usługi IbL, DbL, NbL, WbL i FWW będą działać z zerowym saldem konta i jednocześnie z zerową transmisją danych. Na dniach to sprawdzę i dam znać. Ponawiam pytanie czy w PInK kasa przepada z konta głównego po 60 dniach, czy 90 dniach od zablokowania ważności połączeń wychodzących??? Wiem, że połączenia przychodzące są ważne 90 dni.
 #1054036  autor: jarekt
 19 lis 2018, 12:44
Nocki nie mają limitu i nie można za nie dostać lejka.
Lejek jest na "numer" do końca miesiąca kalendarzowego.

Zgodnie z regulaminami usług nielimitowanych w PInK, w ramach każdej z tych usług (każdej z osobna) jest sprawdzane czy przeciążasz sieć w godzinach szczytu i czy jest też przekroczone 100GB.
W teorii powinno być więc kilka "pakietów" minimum 100GB (dla każdej z usług z takim zastrzeżeniem).
Ale przeciążenie sieci choćby w jednym z nich i przekroczenie 100GB powoduje (ewentualne oczywiście) dostanie lejka dla wszystkich usług, łącznie z nockami - do końca miesiąca kalendarzowego.

O przepadaniu kasy pisałem już kilkanaście razy w tym temacie (w innych zresztą też), nawet niedawno.
 #1054969  autor: Andrzej311
 20 lis 2018, 15:38
Obrazek
Aktywowałem starter PInK9, doładowałem za 5zł i mam tylko 5 MB danych ( liczna promocyjnych GB ), a powinno wskoczyć 250 MB.
Natomiast Limit GB w roamingu UE to 1,82 GB -Co to za pakiet? Przed doładowaniem za 5zł było 1,57 GB. Więc pakiet z doładowania pewnie wszedł tutaj, a powinien być w liczbie promocyjnych GB pod *107#
Może ktoś mi to wyjaśnić o co tu chodzi?
 #1054981  autor: jarekt
 20 lis 2018, 16:12
Powtórzę jeszcze raz: w PInK za doładowanie 5zł jest bonus MB/GB w wysokości dokładnie 5,86MB.

Natomiast w materiałach marketingowych, do tych 5MB doliczają jeszcze MB/GB przeliczone z doładowanych złotówek - czyli gdybyś całość doładowania zużył na cennikowy transfer.

Za 5zł masz wg cennika 500x500kB (0,01zł za 500kB) = 25000kB = 244,14MB

Plus te 5,86MB bonusu za doładowanie to razem jest marketingowe 250MB :).
 #1055826  autor: czaj09
 21 lis 2018, 13:03
Mam pytanie o play24 a dokładniej o opcje"Tu zarejestrujesz numer na kartę", Jesli jeden numer pozwala rejestrowac zdalnie a drugi numer już nie, bo był rejestrowany przy pomocy tego pierwszego zdalnie, to czy po utracie waznosci i odpieciu od konta tego pierwszego to uprawnienie przejdzie mi na ten drug ?i czy utrace taką mozliwosc wraz z utratą pierwszego numeru.Czy ewentualnie w zgłoszeniu konsultant ma możliwosc przeniesc takie uprawnienie z jednego numeru na drugi ?
  • Strona 59 z 91
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 91
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 91