DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 105 z 106
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
 #1037878  autor: eaglet
 10 lis 2018, 09:58
Problemy z połączeniami ustały. Subiektywnie odczuwam jednak spadek jakości dźwięku i dużo niższe transfery danych. Muszą coś dłubać w sieci i nie bardzo im to wychodzi.
 #1042596  autor: dacian
 11 lis 2018, 15:19
czy ktoś orientuje się jak odzyskać numer który utracił ważność we wrzesniu w a2 i powrócił do T?
 #1049270  autor: efazeti
 13 lis 2018, 11:11
3 dni od przeniesienia numeru i nadal nie mogę założyć konta na moje.a2mobile...
przy próbie rejestracji ciągle wyskakuje "poprawny pesel jest wymagany"
 #1049331  autor: kemsinenu
 13 lis 2018, 17:38
efazeti pisze:3 dni od przeniesienia numeru i nadal nie mogę założyć konta na moje.a2mobile...
przy próbie rejestracji ciągle wyskakuje "poprawny pesel jest wymagany"
Czy numer jest zarejestrowany na ten sam PESEL co podany na koncie?
 #1049332  autor: PABLOTECH
 13 lis 2018, 17:45
Z tego co pamiętam to zachodzi tam korelacja pomiędzy numerem, peselem i dodatkowo adresem email. To wszystko musi się zgadzać z danymi podanymi podczas zamawiania karty
 #1049344  autor: efazeti
 13 lis 2018, 18:39
no nr tel jest na mnie więc podaje swój nr pesel
nie jestem pewien, który email podałem podczas zamawiania karty ale próbowałem zakładać konto na kilka adresów email i na każdym jest to samo

na infolinii załatwią sprawę?

ps. sprawdzając przynależność sieci (na stronie t-mobile) wyskakuje mi "kod sieci: 260 08, operator: PL"
tak ma być?
 #1049353  autor: zolvio
 13 lis 2018, 19:04
efazeti pisze:....

na infolinii załatwią sprawę?

....
Myślę, że to jest najlepsza opcja.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #1050258  autor: marek1975
 15 lis 2018, 11:01
Dziś doładowując konto dostałem ważność konta na 730 dni czyli na dwa lata. Spotkał się ktoś już z tym. W systemie trakcyjnym banku wybrałem doładowanie zamiast a2mobile lub plusa przez omyłkę wrodzinie.
 #1050259  autor: neotele
 15 lis 2018, 11:05
Najwyraźniej mają błąd w systemie, który zadziałał na twoją korzyść (gdyż doładowanie wrodzinie przedłuża ważność konta o 2 lata).
 #1050261  autor: marek1975
 15 lis 2018, 11:07
Ciekawe czy u innych też to zadziała czy może to jednorazowe.
 #1050369  autor: andx
 15 lis 2018, 21:14
Witam. Przenoszę nr do a2m i datę przenosin mam ustaloną na sobotę, czy nie miał Ktoś problemów z aktywacją nr po przeniesieniu w dzień wolny od pracy BAO? pytam, bo nie chciał bym, być odcięty od nr przez weekend, a biuro nie pracuje?
 #1050394  autor: marek1975
 15 lis 2018, 23:37
andx pisze:Witam. Przenoszę nr do a2m i datę przenosin mam ustaloną na sobotę, czy nie miał Ktoś problemów z aktywacją nr po przeniesieniu w dzień wolny od pracy BAO? pytam, bo nie chciał bym, być odcięty od nr przez weekend, a biuro nie pracuje?
Wyznaczana data na sobotę więc będzie przeniesiony bez problemów miałem kilka numerów przeniesionych w sobotę.
 #1050424  autor: andx
 16 lis 2018, 10:11
Znajomy miał własnie takie "szczęście" po przeniesieniu i musiał czekać do poniedzałku, dlatego pytam.
 #1050499  autor: Kams.
 16 lis 2018, 20:35
Ja też doładowałem przez rodzinne doładowanie i 2 lata ważności.
 #1051589  autor: marek1975
 17 lis 2018, 19:18
Kams. pisze:Ja też doładowałem przez rodzinne doładowanie i 2 lata ważności.
Czyli działa nie tylko u mnie i dwa lata ważności.
 #1051591  autor: efazeti
 17 lis 2018, 19:27
zadzwoniłem na infolinię w sprawie tego konta na moje.a2mobile.pl
Pani była zdziwiona, że nie mogę założyć konta, sugerowała mi że może robię "literówkę", sprawę jednak zgłosiła do działu technicznego, który miał się odezwać po zbadaniu sprawy
dwa dni minęły, oczywiście nikt się nie odezwał, konta założyć wciąż nie mogę...
 #1052643  autor: wtl
 18 lis 2018, 20:01
@efazeti Jak się nie mylę, nie aktywowane konto na dany pesel wygasa po 7 dniach. Po tym terminie można zacząć procedurę tworzenia konta od nowa. W moim przypadku mail z linkiem aktywacyjnym trafił do zakładki innej niż główna / spam bądź oferty/ nie pamiętam. Za drugim razem się udało
 #1053875  autor: efazeti
 19 lis 2018, 10:33
ale u mnie nie dochodzi do wysłania maila aktywacyjnego
jest błąd podczas próby rejestracji konta
wygląda to jakby mój nr telefonu nie był powiązany z nr PESEL
chyba się nie doczekam na odpowiedź od a2mobile...
 #1054801  autor: asdaf
 20 lis 2018, 08:31
Zauważyliście, że przestał działać kod *222# a kod *111# zmienił zwracaną wartość? Nie ma już informacji o ważności wykupionych pakietów. Ciekawe czy to efekt połączenia z Premium?
 #1054965  autor: macc
 20 lis 2018, 14:47
kody bez zmian działają.
 #1055014  autor: asdaf
 20 lis 2018, 20:00
U mnie ten stan jaki opisałem wyżej w dalszym ciągu się utrzymuje. Tą zmianę zauważyłem wczoraj. W chwili obecnej ważność i stan pakietu mogę zobaczyć tylko po zalogowaniu na stronie.
Ps. Strona główna a2mobile też zmieniła wygląd ( nie wiem ile dni temu).
 #1055018  autor: marek1975
 20 lis 2018, 20:16
asdaf pisze:U mnie ten stan jaki opisałem wyżej w dalszym ciągu się utrzymuje. Tą zmianę zauważyłem wczoraj. W chwili obecnej ważność i stan pakietu mogę zobaczyć tylko po zalogowaniu na stronie.
Ps. Strona główna a2mobile też zmieniła wygląd ( nie wiem ile dni temu).
Strona zmieniła się około 1,5 tygodnia temu, ważność pakietu sprawdza się tylko po *222#.
  • Strona 105 z 106
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106