DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 174 z 178
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 178
 #1034606  autor: andx
 09 lis 2018, 11:44
Nie zgłaszliście problemów do BOA?
 #1034607  autor: ign123
 09 lis 2018, 11:45
U mnie to samo - Wielkopolska (różne rejony, łącznie z Poznaniem). Starter odpaliłem kilka dni temu, testowo. Myślałem, że te problemy są spowodowane tym, że karta jest w starej Nokii, która obsługuje tylko 2G.
 #1034705  autor: juhuhu
 09 lis 2018, 20:07
zolvio pisze:włącz roaming krajowy w aplikacji na karcie sim
rzecz w tym , że roamingu nie mogę wybrać , bo dostaję informacje połączenie do sieci nieudane - niezależnie jaką sieć wybiorę poza a2. W przypadku play ten problem nie występuje - mam telefon dual sim
 #1034712  autor: zolvio
 09 lis 2018, 22:13
Nie jestem pewien, czy myślimy o tym samym.
Miałem na myśli: "Przejdź do aplikacji „Aero2” lub „Narzędzia karty SIM” znajdującej się na liście Twoich aplikacji. Następnie wybrać "Usługa Roamingu" "Wybór sieci" "Ręczny" "Kraj"
---
W a2 masz dostępne polskie sieci plus i aero2. Z jakiejś przyczyny (pewnie zaraz ktoś wyjaśni) wyświetla Ci się tylko aero2. Nigdy nie widziałem sieci "plus" w liście dostępnych sieci w telefonie z a2 mobile (mam 5 numerów).
Wybór sieci w menu telefonu dajesz automatyczny.
Włączasz przesył danych w roamingu.
Reasumując: wyświetla się aero2, a możesz być albo pod nadajnikiem plusa albo aero2.
Do innych sieci (T-M, orange) NIE będziesz mieć dostępu.
---
W play jest inaczej - wybierasz jaką chcesz sieć.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #1037878  autor: eaglet
 10 lis 2018, 09:58
Problemy z połączeniami ustały. Subiektywnie odczuwam jednak spadek jakości dźwięku i dużo niższe transfery danych. Muszą coś dłubać w sieci i nie bardzo im to wychodzi.
 #1042596  autor: dacian
 11 lis 2018, 15:19
czy ktoś orientuje się jak odzyskać numer który utracił ważność we wrzesniu w a2 i powrócił do T?
 #1049270  autor: efazeti
 13 lis 2018, 11:11
3 dni od przeniesienia numeru i nadal nie mogę założyć konta na moje.a2mobile...
przy próbie rejestracji ciągle wyskakuje "poprawny pesel jest wymagany"
 #1049331  autor: kemsinenu
 13 lis 2018, 17:38
efazeti pisze:3 dni od przeniesienia numeru i nadal nie mogę założyć konta na moje.a2mobile...
przy próbie rejestracji ciągle wyskakuje "poprawny pesel jest wymagany"
Czy numer jest zarejestrowany na ten sam PESEL co podany na koncie?
 #1049332  autor: PABLOTECH
 13 lis 2018, 17:45
Z tego co pamiętam to zachodzi tam korelacja pomiędzy numerem, peselem i dodatkowo adresem email. To wszystko musi się zgadzać z danymi podanymi podczas zamawiania karty
 #1049344  autor: efazeti
 13 lis 2018, 18:39
no nr tel jest na mnie więc podaje swój nr pesel
nie jestem pewien, który email podałem podczas zamawiania karty ale próbowałem zakładać konto na kilka adresów email i na każdym jest to samo

na infolinii załatwią sprawę?

ps. sprawdzając przynależność sieci (na stronie t-mobile) wyskakuje mi "kod sieci: 260 08, operator: PL"
tak ma być?
 #1049353  autor: zolvio
 13 lis 2018, 19:04
efazeti pisze:....

na infolinii załatwią sprawę?

....
Myślę, że to jest najlepsza opcja.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #1050258  autor: marek1975
 15 lis 2018, 11:01
Dziś doładowując konto dostałem ważność konta na 730 dni czyli na dwa lata. Spotkał się ktoś już z tym. W systemie trakcyjnym banku wybrałem doładowanie zamiast a2mobile lub plusa przez omyłkę wrodzinie.
 #1050259  autor: neotele
 15 lis 2018, 11:05
Najwyraźniej mają błąd w systemie, który zadziałał na twoją korzyść (gdyż doładowanie wrodzinie przedłuża ważność konta o 2 lata).
  • Strona 174 z 178
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 178
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 178