DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 12 z 18
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18
 #1034096  autor: asdaf
 07 lis 2018, 11:52
Chciałem wyłączyć pocztę głosową. Sposobem jaki wymyśliłem było przekierowanie w ustawieniach telefonu "gdy nieosiągalny" pod numer 790998725. Od tamtej pory nie otrzymuję powiadomień, że ktoś próbował się dodzwonić. Macie jakieś pomysły jak wyłączyć pocztę a powiadomienia jednak otrzymywać?
 #1034139  autor: 24bis24
 07 lis 2018, 12:57
zanim użyłeś sposobu
asdaf pisze: jaki wymyśliłem było przekierowanie w ustawieniach telefonu "gdy nieosiągalny" pod numer 790998725.
wklepałeś ##002#

ZM we Freshu
 #1034148  autor: adbadbad
 07 lis 2018, 14:07
asdaf pisze:Chciałem wyłączyć pocztę głosową. Sposobem jaki wymyśliłem było przekierowanie w ustawieniach telefonu "gdy nieosiągalny" pod numer 790998725. Od tamtej pory nie otrzymuję powiadomień, że ktoś próbował się dodzwonić. Macie jakieś pomysły jak wyłączyć pocztę a powiadomienia jednak otrzymywać?
Aby wyłączyć pocztę głosową należy zadzwonić na numer 450022217 i postępować zgodnie z instrukcją sekretarki (wcisnąć 0, a następnie 6)
 #1034213  autor: Karlos20
 07 lis 2018, 15:20
U mnie poczta głosowa od aktywacji numeru w Play Next nie działa. Mi to nie przeszkadza :)

Zyskaj miesiąc za 1 zł w PLAY NEXT! Zajrzyj do dedykowanego tematu lub napisz na PW!
 #1034253  autor: ufok17
 07 lis 2018, 17:52
PabloIT pisze:Ma ktoś też problemy z wysyłaniem i odbieraniem MMS? U mnie nie działa :D Konfigurację mam raczej poprawną.
Mialem to samo. Konsultant przyznał że mają globalna awarie. Musisz doładować skarbonkę dowolną kwota i zacznie działać.
 #1034616  autor: bobiwr
 09 lis 2018, 12:30
Takie pytanko z natury technicznej:
Czy ktoś przenosił do Play Next numer z Lajt Mobile?
Dlaczego pytam...
Otóż próbuje od paru dni to zrobić ale niestety nieskutecznie.
Play Next przerywa proces MNP twierdząc, że dotychczasowy operator daje komunikat "numer katalogowy nieaktywny" ?!?!
(Więc się pytam jak odbieram SMS-y weryfikujące na tym nieaktywnym numerze?!?!)
Za to Lajt twierdzi, że nikt go nie pyta o przeniesienie tego konkretnego numeru! I podpowiada, iż należy się kierować do Telestrady, a nie do Polkomtela. Niestety Play (Next) jest głuchy na takie podpowiedzi i "pracuje nad tematem" dobre parę dni...
Zastanawiam się czy nie pójść i nie przenieść tego numeru np. do Plusa i wtedy znowu próbować z Play Next.
 #1034684  autor: adbadbad
 09 lis 2018, 17:28
ja pier....** :lol: :lol: :lol:
po przeniesieniu numer do PLAY NEXT albo po wzieciu nowego numeru w PLAY NEXT nie dostaniemy 6 miesiecy za darmo (lub 3 miesiecy w zaleznosci od metody przejscia)
po przeniesieniu - 6
nowy numer - 3
......czytaj całą wypowiedź a nie wstawiasz kilka słów wyrwane z kontekstu
 #1034694  autor: adbadbad
 09 lis 2018, 18:23
UWAGA! Data liczy się od momentu zeskanowania karty SIM i włączenia subskrypcji a nie od wypełnienia wniosku w aplikacji PLAY NEXT.
Czyli jak kurier nam przyniesie kartę po 15 listopada to już nie skorzystamy z promocji 3 lub 6 miesięcy gratis.
  • Strona 12 z 18
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18