DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 38 z 73
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 73
 #1034389  autor: motyl27
 08 lis 2018, 16:18
Zamówiłem kartę z nowym numerem i jak dobrze rozumiem zalogować do aplikacji można dopiero po otrzymaniu karty SIM ?
Aplikacja wita mnie komunikatem:
"Podaj numer aby potwierdzić że to ty"
Moja karta zamówiona w poniedziałek to jeszcze parę dni czekania pewne.
 #1034399  autor: jamto02
 08 lis 2018, 17:03
Zamówiłem drugą simkę na tą sama kartę. Będzie już ze 3 tyg jak nie przysyłają. Powoli tracę nadzieję że przyślą. Tak długo teraz się czeka? czy jednak nie mam szans na drugą?
 #1034421  autor: patrix-83
 08 lis 2018, 20:29
Skoro tak wychwalacie co poniektórzy REBTEL to ja wam powiem co ja z nimi przechodzę:
w nocy z dnia 29/30.10 operator AERO2 wyłączył i oddał mój numer do REBTEL w ramach przeniesienia numeru do nich i do tej pory te TĘPAKI bo inaczej ich nazwać nie można nie aktywowali go na numerze tymczasowym tylko po prostu numer zawisł u nich w systemie, po protu go chomikują.
Sprawa rzecz jasna trafiła już do UKE jako prośba o interwencje prezesa UKE do operatora REBTEL a to co tam opisałem wraz z żądaniem wypłaty odszkodowania za zwykłe "skrojenie" mi numeru przez REBTEL ma wielkość kartki A4 włącznie ze skanami ich odpowiedzi na zgłoszenia które były tak naprawdę kopiami treści mojego zgłoszenia a nie odpowiedzią na zgłoszenia albo jakiś bełkot po angielsku bo w sumie napisałem z 10 zgłoszeń na żadne nie otrzymując pomocy. Dziś jest 8.11 a numer przeniesiony nadal nie aktywny, policzcie ile to dni od 30.10 już trwa! Czekam na stosowaną reakcję UKE i reprymendę dla nich za naruszenie przepisu dotyczącego kwestii przenoszenia numerów gdzie przerwa w świadczeniu usług może wynosić maksymalnie 24h a nie 10 dni.

Nie wiem też co się stało z ich aplikacją ale od kilku dni przestała pokazywać stan internetu oraz nie można w niej dokupić dodatkowych paczek neta, Wy też tak macie???

Czy zauważył ktoś z Was nowo przenoszących numer do REBTEL że teraz nie pojawia się elektronicznie wniosek o przeniesienie do podpisu online po wypełnieniu formularza na stronie i danych karty płatniczej tylko pokazuję się informacja że przyjdzie ten wniosek w e-mailu i należy go podpisać elektronicznie po czym nic na e-maila nie przychodzi???

Dajcie znać jak to wygląda u Was.
 #1034422  autor: darekka
 08 lis 2018, 20:39
Ja swoje opisałem w sprawie MNP- ponad miesiąc czekania od wniosku z 4 października. 6 listopada telefon na infolinie podczas którego wysłano wniosek MNP, po 36 godzinach(dziś po północy) numer wyłączony przez poprzedniego operatora i aktywowany w Rebtel. Jedyny problem to nie działające poł.wychodzące i smsy ale po 9ej rano wystarczył telefon na infolinie aby odblokowano to w 2 minuty. Żadnych innych cyrków-wszystko śmiga(net nawet ponad 50Mb/30Mb).

Aplikacja w moich 2 przypadkach wszystko pokazuje poprawnie-przeinstaluj u siebie na nowo :!:

P.S. u żony było identycznie ale bez telefonicznego przypomnienia o MNP(zareagowali na email w tej sprawie-reszt jak wyżej) i sądzę, że u większości numer przeniesiony trzeba ręcznie odblokować telefonicznie

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1034426  autor: Remington
 08 lis 2018, 20:55
patrix-83 pisze:wraz z żądaniem wypłaty odszkodowania za zwykłe "skrojenie" mi numeru
Odszkodowanie należy się za poniesioną szkodę, którą musisz udowodnić. Jeśli np. prowadzisz firmę i nie dodzwaniają się do Ciebie ludzie, to szkoda jest. Jako osoba fizyczna żadnego odszkodowania raczej nie wywalczysz. Ale może w ramach troski o klienta dadzą Ci jakiś bonus.
patrix-83 pisze:Nie wiem też co się stało z ich aplikacją ale od kilku dni przestała pokazywać stan internetu oraz nie można w niej dokupić dodatkowych paczek neta, Wy też tak macie???
Na iOS działa w miarę bezbłędnie. Są błędy, ale nie te, o których piszesz i raczej mało ważne.

Im więcej testuję Rebtela, tym większe robi na mnie wrażenie, jaki "kombajn" do dzwonienia oni oferują i się nim nawet nie chwalą.

Szczególnie dla kogoś potrzebującego dużo dzwonić za granicę. Mając np. wujka w Kambodży możemy nadać mu polski stacjonarny numer i móc na niego dzwonić tylko z numerów jakie sami zdefiniujemy, więc nie ma ryzyka, że ktoś inny się do niego dodzwoni na nasz koszt. Można też dzwonić przez net komórkowy i WiFi. Dostaje się też własny numer dostępu dodzwanianego gdzie można wdzwonić się i wykonywać połączenia na cały świat. Darmowe usługi krajowe wydają się tylko dodatkiem do tej całej reszty i gdy zobaczą ilu cebulaków się na to rzuciło, te usługi staną się płatne.

Aż szkoda, że przy technologicznym ogarnięciu tylu kwestii, zawalili proces rejestracji i MNP. Mam nadzieję, że to jednak szybko poprawią i ruszą z kopyta. I że się stąd nie zwiną.
 #1034450  autor: rymi
 09 lis 2018, 06:24
Ja wczoraj po 46 próbach dodzwonienia się do nich między 15:00 a 16:47 [połowa prób to zajęte, a połowa prób to wybrany numer jest poza zasięgiem lub wyłączony (sic!)] wreszcie mam aktywną nową kartę prawie po miesiącu czekania [na dwa emaile w odstępach tygodnia nie odpisali]. Oczywiście SMSy przychodzące nie działają [chciałem się tym sposobem zarejestrować na rebtel.com - wybrałem opcje oddzwonienia i uzyskałem jednak PIN].
 #1034583  autor: JacekK
 09 lis 2018, 10:05
Remington pisze:Odszkodowanie należy się za poniesioną szkodę, którą musisz udowodnić. Jeśli np. prowadzisz firmę i nie dodzwaniają się do Ciebie ludzie, to szkoda jest. Jako osoba fizyczna żadnego odszkodowania raczej nie wywalczysz
Nie można do tego podchodzić w taki sposób, że "i tak pewnie się nie da", itp. Proces przenoszenia numerów, jak i cały proces świadczenia usług telekomunikacyjnych, jest niezwykle ważny, firmy świadczące takie usługi muszą wykazywać się bardzo dużą odpowiedzialnością. Jeśli ktoś dla zabawy i na potrzeby testów zdecydował się przenieść swój "rezerwowy" numer do Rebtel, to pół biedy. Ale przecież przenieść może każdy, również swój główny numer. Ja nie wyobrażam sobie sytuacji, że przez taką sytuację nie dodzwania się do mnie szkoła, żeby poinformować mnie o wcześniejszym zakończeniu zajęć przez moje dzieci (żeby odebrać ich wcześniej), albo że nie dodzwania się do mnie przychodnia w celu poinformowania mnie o zbliżającym się szczepieniu dziecka. To przecież nie są żarty ani zabawa. Kto odpowie za dziecko, jeśli te pozostanie w szkole bez opieki?

A zrobienie przelewu bankowego za rachunki, jeśli jako sposób autoryzacji wybraliśmy SMS?

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1034592  autor: Remington
 09 lis 2018, 10:38
@JacekK,
zgadzam się z Tobą. Odniosłem się jedynie do słowa "odszkodowanie", co zresztą zacytowałeś. Odszkodowanie ma jednoznaczne znaczenie prawne, tj. ma być naprawieniem szkody. Czyli musiało dojść do szkody, a jeśli ktoś nie poniósł szkody lub jej nie potrafi wykazać, to nie dostanie odszkodowania. Ryczałtową wysokość odszkodowania definiuje Prawo telekomunikacyjne, ale określa ją tylko dla usług "płatnych okresowo".

Ty natomiast mówisz o niedogodnościach, za które można domagać się zadośćuczynienia. I dlatego napisałem:
Remington pisze:Ale może w ramach troski o klienta dadzą Ci jakiś bonus.
 #1034594  autor: JacekK
 09 lis 2018, 10:48
Chyba źle zrozumiałem Twój wpis - przepraszam. Masz rację, nie wiedziałem że rozdzielasz te dwie rzeczy. Tak, czy inaczej, za np. pozbawienie użytkownika jego własnego numeru na 2 tygodnie zwykły bonus internetu to zdecydowanie za mało. Mamy do czynienia z sytuacją kuriozalną i chyba dotąd niespotykaną w Polsce. To już nawet pamiętny Vectone Mobile nie robił takich rzeczy. Oni, z tego co pamiętam, w ogóle nie uruchomili możliwości przeniesienia numeru. Rebtel umożliwił i wydaje się wręcz dopchnął wszystko kolanem.

Tak w ogóle to mnie również spotkało coś dziwnego. Jak tylko wystartował Rebtel postanowiłem spróbować zamówić sobie kartę SIM. Pomimo tego, że miało być wówczas tylko dla Wrocławia, wszystko przebiegło bez zakłóceń. Na końcu przeczytałem, że mam oczekiwać na kontakt. Formularz pozwalał złożyć zamówienie każdemu (od tamtego czasu próbuję wydusić od Rebtel informację, co dzieje się z tamtymi zamówieniami, ale moje pytania chyba są za trudne). Oczywiście nic się nie stało. Aż do teraz. Klika dni temu zaglądam na skrzynkę pocztową a tam... mail od Rebtel, że kurier przywiezie mi kartę SIM. Oczywiście kuriera nie było i wciąż nie ma... Jeśli jednak coś dostarczy, to nie odbiorę, na wszelki wypadek.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1034601  autor: Remington
 09 lis 2018, 11:25
Nie postuj po sobie.

Oczywiście, że to jakie mają problemy ich klienci (brak kontaktu, brak weryfikacji tożsamości), to mega wtopa. Ale trzeba brać poprawkę na to, że to choroby wieku dziecięcego. To nowy operator na polskim rynku, który jeszcze nie "wygrzał" polskiej wersji swojego systemu, ani swoich procesów. Przenosić do niego główny numer już teraz to trochę jazda bez trzymanki. Jeśli to samo będzie się działo za np. pół roku, to już będzie świadczyć źle. Liczę jednak na to, że poprawią szybko to co nie działa.

Najdziwniejsze w tym jest to, że naprawdę widać po nich doświadczenie i zaawansowanie technologiczne, system mają sprawny, dobrze zintegrowany z polską siecią (jakość połączeń, polskie numery stacjonarne, widoczna jest też integracja z Polkomtelem wykraczająca poza zwykłe MVNO, bo dzwoniąc na numery dostępowe celowo nie działa magiczny kod #31# itd.), a zawalili rzeczy dobrze przećwiczone już przez innych i funkcjonujące na rynku od dawna. Tym bardziej liczę, że to szybko poprawią.
 #1034605  autor: JacekK
 09 lis 2018, 11:41
Jeśli prawdą jest to, że przyczyną bałaganu jest głównie zbyt duże zainteresowanie usługą, to będzie to paradoksalnie szczególnie kompromitować operatora. Ten, widząc co zaczyna się dziać już w pierwszych dniach, powinien od razu zareagować. Do chwilowego wstrzymania procesu nie potrzeba szczególnie dużych "zasobów ludzkich". Zresztą jakie było to "duże" zainteresowanie usługą zobaczymy w statystykach przenoszenia numerów publikowanych co kwartał przez UKE :) Jeśli okaże się, że w ostatnim kwartale roku Rebtel pozyskał raptem kilkaset numerów, to sorry, ale "duże zainteresowanie" przestanie być wymówką.

Co do określania tych, co zdecydowali się przenieść numer, to samo domniemanie, że nikt nie robił tego na poważnie, że to na pewno dzieciaki, to jednak trochę nadużycie. Rebtel to oficjalnie działający w Polsce operator telekomunikacyjny. Obowiązują go takie same zasady jak wszystkich. Użytkownik ma prawo domniemywać, że to poważna i profesjonalna firma.
Remington pisze:Nie postuj po sobie.
Nie chciałem, myślałem że posty się automatycznie połączą.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1034608  autor: jamto02
 09 lis 2018, 12:00
Przerabiał już ktoś "przepięcie" karty bankowej? Ktoś pisał że kartę można odpiąć od konta ale wtedy chyba traci się nr. ? Ja ma zamiar podpiąć nr pod inną kartę. Cała operacja chyba tylko poprzez apkę?
 #1034610  autor: Remington
 09 lis 2018, 12:09
JacekK pisze:Co do określania tych, co zdecydowali się przenieść numer, to samo domniemanie, że nikt nie robił tego na poważnie, że to na pewno dzieciaki, to jednak trochę nadużycie.
Chyba nikt ich tak tutaj nie określił. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli startuje nowy dostawca usług (czy to operator, czy bank, aplikacja, czy cokolwiek innego, np. nowy model samochodu) to jest niemal pewne, że na początku będą problemy. Bo po prostu musi się to "wygrzać", a systemy i procesy zostać przetestowane w realu i poprawione. Zresztą tyczy się to nie tylko nowych graczy, ale i nowych usług czy taryf u istniejących dostawców, niemało jest o takich przypadkach na tym forum.
JacekK pisze:Rebtel to oficjalnie działający w Polsce operator telekomunikacyjny. Obowiązują go takie same zasady jak wszystkich. Użytkownik ma prawo domniemywać, że to poważna i profesjonalna firma.
Zgadza się. Czyli został zarejestrowany przez UKE i musi podporządkować polskiemu prawu. Reszta to tylko kwestia subiektywnej oceny... Mieliśmy niemało amatorskich operatorów co robili wszystko na kolanie. Albo jeden obraził się jak mu wytknęliśmy niezgodne z prawem zmiany w cenniku. Rebtel też chyba nie do końca stosuje się w tym względzie (brak jednoznacznego cennika).

W 3Q2018 pozyskali 695 numerów, więc kolejnym na kilkuset na pewno się nie skończy.
  • Strona 38 z 73
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 73
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 73