DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1025955  autor: spotify
 14 paź 2018, 21:53
Opłatę aktywacyjną łatwo się pozbyć. Wystarczy telefon do sklepu internetowego przed zamówieniem i problem z głowy.

EDIT Za 1 zybla nie ma sensu nawet dzwonić :wink:
 #1025958  autor: SACZI
 14 paź 2018, 22:02
spotify pisze:Hmm..
Byłem pewny, że Saczi w tym temacie odpowiedział i napisał o wadach Play. Ktoś to usunął?...
Sam usunąłem swój post, bo od kiedy zrobiło mi się zielono, muszę bardziej trzymać jęzor za zębami ;)
 #1025962  autor: spotify
 14 paź 2018, 22:18
A to jakaś cenzura funkcyjnych na forum obowiązuje? Jeśli ktoś pisze obiektywnie to dlaczego ma trzymać jęzor za zębami?
 #1029089  autor: WellDone
 29 paź 2018, 01:16
Czy ktoś orientuje się jak wygląda dokupienie dodatkowego neta w tej promocji na 6 miesięcy?

Wg, regulaminu mogę sobie włączyc np. Supernet Limit 10 GB za 10zł. Tylko czy wówczas będę miał 15GB czy 10GB?

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1029190  autor: WellDone
 29 paź 2018, 08:19
A jeśli w połowie miesiaca - po wyczerpaniu 5GB, uruchomię ten pakiet 10GB to będzie on działał od razu? I wówczas od nowego okresu rozliczeniowego będzie już 10, nie 5. Tak?
A są jakieś inne opcje zwiększenia pakietu? Dokupienia jednorazowo jakiejś paczki?

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1031703  autor: perdos1
 30 paź 2018, 10:55
Na pół roku to lepiej wziąć ofertę z gwarancją satysfakcji. 10GB internetu, potem lejek 1Mb/s a po 6 miesiącach przy rezygnacji zwracają pieniadze za 6 pełnych okresów rozliczeniowych+1 niepełny (oczywiście tylko podstawę abonamentu, za SMS premium itp. nie zwrócą:) ).
 #1031707  autor: WellDone
 30 paź 2018, 11:11
Ta oferta jeszcze obowiązuje?

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1031737  autor: perdos1
 30 paź 2018, 14:51
W ofercie na abonament tak. Ja właśnie otrzymałem zwrot, wszystko przebiegło bez problemów.
 #1031741  autor: WellDone
 30 paź 2018, 15:00
To, że otrzymałeś zwrot to normalne, bo tak jest w regulaminie, ale nie oznacza to, że oferta dalej obowiązuje...
Na stronie tibombajla nie ma na ten temat wzmianki.

Dostałeś jakieś oferty utrzymaniowe jak złożyłeś reklamacje?

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1031773  autor: perdos1
 30 paź 2018, 19:06
Nie napisałem, że oferta dalej obowiązuje, bo otrzymałem zwrot. To była dodatkowa informacja. W salonie bez problemu dalej dostaniesz tą ofertę.

Zleciłem przeniesienie numeru do innej sieci, nie interesowałem się ofertami utrzymaniowymi, ale nikt też do mnie nie dzwonił
 #1032464  autor: Pabloeq
 02 lis 2018, 17:22
Z ciekawostek, migracja prepaid do abo T mobile, na stronie z zamówieniem wszystko ładnie pięknie że opłata 1,01zł ale... już w podsumowaniu mailowym a później papierowym doręczonym od kuriera jest 10zł :lol: Jakie to typowo T mobilowe :lol:
Dalej z ciekawych hitów, zgód marketingowych oczywiście nie wyrażam, w podsumowaniu na stronie przy składaniu zamówienia abonament powiększony o 5zł, wszystko gra. Przychodzi kurier z umową i...... wszystkie zgody marketingowe wyrażone na TAK! i kulturalnie naliczony rabat 5zł..... który mi akurat zwisa bo zgody miały być wyłączone. No ręce opadają.
 #1032466  autor: SACZI
 02 lis 2018, 17:35
Pabloeq pisze:Z ciekawostek, migracja prepaid do abo T mobile, na stronie z zamówieniem wszystko ładnie pięknie że opłata 1,01zł ale... już w podsumowaniu mailowym a później papierowym doręczonym od kuriera jest 10zł :lol: Jakie to typowo T mobilowe :lol:
Dalej z ciekawych hitów, zgód marketingowych oczywiście nie wyrażam, w podsumowaniu na stronie przy składaniu zamówienia abonament powiększony o 5zł, wszystko gra. Przychodzi kurier z umową i...... wszystkie zgody marketingowe wyrażone na TAK! i kulturalnie naliczony rabat 5zł..... który mi akurat zwisa bo zgody miały być wyłączone. No ręce opadają.
Oo, dobrze wiedzieć, że tak postępują!

Edit
A wiesz co jest najgorsze?
To, że nie ma na kim się "wyżyć".
Wszystkie usługi to outsourcing ...
 #1032473  autor: Pabloeq
 02 lis 2018, 17:58
Ja już nie wiem o co w tej sieci chodzi, czy tam ktoś celowo robi takie babole, czy to skrajna niekompetencja, czy skopany na max ich system informatyczny? No nie wiem, i chyba nikt tego nie wie.
Oczywiście wszystko da się odkręcic ale pisz im zgłoszenia i reklamacje wiecznie...

Co mogę doradzić wszystkim którzy chcą robić interesy z T mobile poprzez ich stronę, róbcie sobie kolejne screeny składanego zamówienia, gwarantuję dobrą zabawę i zdziwienie co będzie później ;-)
 #1032480  autor: SACZI
 02 lis 2018, 18:41
A ja sadze, ze tm pl to po prostu korpo-moloch.
Jakiekolwiek emocjonalne podejście do nich (i do pozostałych opów) jest nie na miejscu.
"Problem" polega na tym, że ja na ich usługach przez 10 lat ani razu się nie zawiodłem, czego o Plusie powiedzieć nie mogę (reklamacja po 3 miesiącach od podpisania umowy).

PS
To jest moje prywatne zdanie.
 #1032481  autor: piotrzet
 02 lis 2018, 18:47
Dokładnie i to wszystko zależy czy trafi się na konsultanta, który ma pojęcie o tym co robi czy nie. I niestety tak jest w każdej sieci. Trafienie na konsultanta, który ma pojęcie o tym co oferuje sieć i jak rozwiązać problemy to jak trafienie szóstki w lotto niestety.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1032483  autor: Pabloeq
 02 lis 2018, 18:51
SACZI pisze:A ja sadze, ze tm pl to po prostu korpo-moloch.
Dobrze, ale czy to ich od czegokolwiek usprawiedliwia? Ja zawsze oddzielam obsługę typowo techniczną sieciową (jakość połączeń, dostępność sieci, szybkość internetu) od obsługi klienckiej (zarządzanie kontem, błędy, kontakt, fakturowanie), i tu sieciowo Tm jest OK ale już z obsługą klienta jest gorzej.