DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1029543  autor: alexluk
 29 paź 2018, 18:27
Dzień Dobry
To jest mój 1 post więc prosiłbym o wyrozumiałość.
Mam taki problem obecnie jestem w sieci Lajtmobile strzał w 10 niestety oferta mi się kończy. Więc postanowiłem poszperać i znalazłem fajną oferte Plush abo na czas nieokreslony za 25zł. Pod koniec września podpisałem umowę o przejście do Plush kurier przywiózł karte podpisałem umowe i poszło do centrali. Jakie było moje zdziwienie kiedy na początku października otrzymałem opłatę abonamentową za koniec września i październik (chciałbym tu zaznaczyć że przejśćie nr nastąpi dopiero 16-11-2018r). Postanowiłem napisać reklamację bo jak można dostać rachunek za coś czego się nie używa. Dziś otrzymałem odpowiedz niestety negatywną. Dlatego że Plush pobiera opłatę na miesiąc do przodu (to rozumiem) ale jakie było moje zdziwienie jak zadzowniłem na infolinie, tam dowiedziałem się że opłata jest pobierana za jakiś nr tymczasowy. Niestety nie ozstałem o tym fakcie poinformowany przez konsultanta.
Macie jakieś pomysły co można zrobić.
Pozdrawiam
 #1029553  autor: Karlos20
 29 paź 2018, 18:44
WAKACJE na 80666 i w kolejnym miesiącu faktura będzie na 0 zł. Niestety, Plus nie przewidywał w tej ofercie innej taryfy na aktywnym już numerze tymczasowym, niż ta ustalona w umowie, dlatego reklamacja została odrzucona.

Jeśli konsultant o tym Ciebie nie poinformował, możesz złożyć kolejną reklamację ze zwrotem opłat abonamentowych, z zagrożeniem przeniesienia numeru do innej sieci na kartę bez okresu wypowiedzenia.

Mogłeś przed zakupem oferty zapoznać się z regulaminami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1029601  autor: kemsinenu
 29 paź 2018, 22:57
Na WAKACJE to teraz za późno. Ta i podobne praktyki to świetny sposób na budowanie negatywnego wizerunku Plusa.
 #1031726  autor: Mar9999
 30 paź 2018, 13:11
Podejmując decyzję o podpisaniu umowy warto przeczytać wcześniej regulamin i/lub zasięgnąć informacji w internecie na różnych forach albo zwyczajnie dopytać konsultanta skoro decydujemy załatwiać się takie sprawy przez telefon. Sam wielokrotnie brałem różne usługi i zdarzało się, że czegoś nie doczytałem lub źle zrozumiałem i mogłem mieć pretensję tylko do siebie. Od dłuższego czasu sprawdzam ofertę pod kątem kruczków i haczyków. Przenosząc ponad rok temu nr. do Plusha czytałem fora i regulaminy, dlatego zdecydowałem się na 24 miesięczne umowy, żeby przez 3 miesiące nie płacić abonamentów u dwóch operatorów zanim nastąpi przeniesienie, chociaż korzystniejsza może się wydawać umowa na czas nieokreślony, bo w każdej chwili mogę przenieść numer bez konsekwencji gdzie indziej, ale rozważałem za i przeciw, i wyszło mi, że tak będzie korzystniej.
 #1031752  autor: alexluk
 30 paź 2018, 16:28
Dla mnie to dziwna sprawa. Ja już kilkakrotnie zmieniałem operatora pierwszy raz taka sytuacja.
 #1031761  autor: Pablo70
 30 paź 2018, 17:20
To perfidny sposób na wyciąganie dodatkowej kasy.Nie zasłaniałbym tego regulaminem bo nie jest normalne kasowanie klienta za nieużywany numer.Co innego gdyby ktoś korzystał z numeru tymczasowego.
Ja niedawno przeniosłem numer do nju również otrzymując numer tymczasowy kilka tygodni przed terminem przeniesienia.Kartę sim włożyłem do telefonu kilka godzin przed przeniesieniem.W życiu by mi nie przyszło do głowy że w Plusie za takie leżakowanie karty sim musiałbym płacić.
 #1031764  autor: Remington
 30 paź 2018, 17:51
Po to jest nr tymczasowy by móc już korzystać z umowy, bo choć została zawarta to przeniesienie przecież niekoniecznie zakończy się powodzeniem.

Gdyby było inaczej, wystarczyłaby aktywacja karty w momencie przeniesienia.
 #1031766  autor: iphoneski
 30 paź 2018, 18:12
Trochę nie podoba mi się nazywanie tego oszustwem. Te regulaminy, na które się zgadzasz nie są pisane dlatego, że ktoś się nudził bo padł net w biurze i tak sobie wymyślił, że napisze sobie dla jaj taki papierek i będzie to rozsyłał klientom żeby im zawracać gitarę. Niestety ludzie nie czytają tego co podpisują a potem lament w internetach. Ja w miarę możliwości wszelkie umowy zawieram na odległość bo mam 14 dni na odstąpienie i przez ten czas mogę wszystko dokładnie przestudiować. Dzięki temu już kilka razy uniknąłem naciągnięcia na różne atrakcyjne oferty, które po przeczytaniu papierów takie fajne nie były.
 #1031777  autor: Pablo70
 30 paź 2018, 19:38
Remington pisze:Po to jest nr tymczasowy by móc już korzystać z umowy, bo choć została zawarta to przeniesienie przecież niekoniecznie zakończy się powodzeniem.

Gdyby było inaczej, wystarczyłaby aktywacja karty w momencie przeniesienia.
I tak wg mnie powinno być.Aktywacja w momencie przeniesienia.A tak w przypadku niepowodzenia przeniesienia człowiek zostaje dodatkowo z umową na nowy numer tymczasowy.
A sensu korzystania z numeru tymczasowego nie pojmuję.
 #1031821  autor: Remington
 30 paź 2018, 22:47
I słusznie, że nie pojmujesz! Bo numery tymczasowe to pozostałość po zwyczajnych abonamentach, tych z umową na 2 lata (kiedyś też na więcej), telefonem sprzedanym za złotówkę i przyznaną ulgą od standardowego cennika, a efekt przeniesienia nie wpływa na ciągłość umowy. Ma się to nijak do low-cost'owych abonamentów typu Plush i nju, ale ponieważ działają one na tych samych systemach co odpowiednio Plus i Orange, to i działają jak ich abonamenty.