DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1027727  autor: Pazuzu
 21 paź 2018, 14:17
Witam
Mam następujące problemy z fakturą w Orange.
1. Od 25.09 włącznie nr tel. żony jest na moim koncie (cesja). Żona w ostatnim rachunku zapłaciła fakturę w której jest zaliczka na abonament na okres 24.09-25.10.

Faktura która przyszła już za 2 numery ma również pozycję :
"wyrównanie za okres 25.09-18.10" Jak widać okresy te się pokrywają, wniosek taki że zaliczka na ten numer za ten okres została zapłacona 2 razy.

2. 25.09 rano otrzymałem informację o przeprowadzonej cesji. Tego samego dnia umówiłem się na rozmowę z konsultantem w celu przedłużenia umowy na 2 nr. Zostałem poinformowany że od 19.10 będą już nowe warunki na tych numerach. Niestety w Orange Online dalej widnieją stare plany taryfowe i daty ze starej umowy (tzn data podpisania i data końca umowy). Żaden kurier do mnie nie dotarł.

3. Na telefon żony przyszedł sms że rabat na rozmowy ze stacjonarnymi telefonami będzie ważny do 25.10. A już nowej (dotyczącej 2 numerów) fakturze jest za to opłata.

Infolinia jest dzisiaj nie czynna, maila nie potrafię odnaleźć. Po trwającej ponad miesiąc cesji (panie w salonie przyjęły zgłoszenie i nic z tym nie zrobiły, nawet dokumentów nie było) znowu jakieś atrakcje. Po 16 latach w tej sieci mam już dość, tylko chciałbym wyjaśnić te 3 ww sprawy. Jest mi w stanie ktoś pomóc?
 #1028109  autor: tom5690
 23 paź 2018, 15:56
Co do punktu pierwszego to na podstawie takiej samej cesji, tyle że ja robiłem w czerwcu, mogę napisać, że również z powodu wyrównania i dostosowania do innego okresu rozliczeniowego orange skasował mnie na dodatkowe 90 zł. Ale w kolejnym okresie zrobili korektę ze swojej strony oddając to co żona zapłaciła jako zaliczkę na kolejny miesiąc za dni, które już były na moim koncie po cesji. Nie reklamowałem tego bo się spodziwałem takiego rozwiązania z ich strony - nie pierwsza cesja w rodzinie.
Co do pkt. 2 przedłużałem umowę w tamtym tygodniu na cedowany numer i umowa biegnie mi od tamtego czwartku, mimo że podpisałem w poniedziałek, nadal widnieje u mnie stary plan taryfowy, ale już z bonusami z nowej umowy i z tymi ze starej, a na orange online pokazuje jakieś głupoty typu, że do 10 listopada (dzień rozliczenia) mam 22 gb internetu. Tylko dziwi mnie, że tobie mówili o 19.10, a przedłużenie negocjowałeś sporo wcześniej i nie było kuriera. Ja tak jak pisałem, w tamten czwartek dzwoniłem, w poniedziałek podpisałem, a od
dziś już się zaczeły inne reczy na koncie wyświetlać.

A sama cesja u mnie trwała tydzień może. - przynajmniej z tego co widziałem na orange online, bo smsy i nawet jakieś pismo o cesji i zgodzie od orange na cesje to było po jakiś 2-3 tygodniach.