DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 136 z 136
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
 #1068761  autor: darekka
 31 mar 2019, 09:02
Kod podający stan pakietu internetowego w naszej usłudze to *103*22*8*11# -sprawdź co pokaże. Dodatkowo sprawdź czy w bilingu masz pozycję: obciążenie danego dnia 1zł oraz w chwilę później powinny być 2 pozycje "doładowanie". Jeśli masz taki lejek to zalecam kontakt DZIŚ z infolinia(w dni wolne, niedziele, święta siedzą konsule starsi stażem, mocno ogarnięci i bardzo pomocni) podczas, którego zleć skasowanie "śmieci" po Bezpiecznym Internecie(konsul zgłasza to swojemu przełożonemu i ten zwykle bez problemu kasuje pozostałości blokujące neta).

Oczywiście zakładam, że sprawdziłeś kartę w innym telefonie/ na innej stacji bazowej?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1068776  autor: marcingp5
 31 mar 2019, 12:43
Zbadałem trochę co się dzieje i zauważyłem że internet wyłącza się po przekroczeniu około 150MB transferu i dostaje nagle lejek i muszę zresetować modem lub telefon bo na obu sprawdzam i łączy się ponownie i znów 159 MB i koniec. Co to za syf to ja nie wiem. Oczywiście pobiera mi 1 zł za każdy dzień i po wpisaniu kodu *103*22*8*11# mam "
Received:
Pakiet danych:1182220.28MB. Wazne do: 01.04.2019.
8. Sprawdz inne
9. Konie "
Zadzwonię jeszcze dziś do nich .

https://i.imgur.com/2GlBqBB.png
 #1068834  autor: darekka
 01 kwie 2019, 12:23
Pozostaje potestowanie karty w innym sprzęcie/w innej lokalizacji/wymiana karty(płatna 10zł. ale da się otrzymać zwrot), oczywiście kwestia poszukania problemu u Siebie i jego wyeliminowanie/potwierdzenie, że wszystko u Ciebie gra-jeśli żadne zmiany po Twojej stronie nie usuną problemu pozostaje robić zgłoszenia techniczne i reklamacje pisać.

Może też być tak, że problemem jest stacja bazowa ale to możesz sprzwdzić testując swoją SIMkę w innej lokalizacji lub podmieniając swoją SIMkę na inną w 100% pewnie działającą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1068901  autor: darekka
 02 kwie 2019, 11:26
Co było problemem i jakie Twoje działania pomogły?

A przypadkiem nie przedłużałeś konta aktywacją "Bez limitu za 1zł. dziennie"(ta usługa z 6msc.RWK i 300MB), bo po takich patentach taki limit max prędkości się u wielu pojawił? Jeśli na 100% nie to możliwe, że wzrosło obciążenie Twojej stacji ale to możesz sprawdzić w innej lokalizacji(jeśli i tam będziesz miał tylko 15Mb/15Mb to masz ogranicznik z "Bez limitu za 1zł dziennie" i o ile nie Ty kiedyś aktywowałeś ta usługę aby np. wydłużyć konto to domagaj się zdjęcia ogranicznika)..

Ja w tej chwili ma używając VPNa na naszej usłudze https://www.speedtest.net/result/8157718081 ale nigdy nie kombinowałem z "Bez limitu za 1zł. dziennie"{ dla darmowego przechowania numeru.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 136 z 136
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136