DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 138 z 200
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 200
 #1019534  autor: marcz123456
 25 wrz 2018, 18:21
No to już raczej od kuriera zależy. Nie masz w miejscu zamieszkania jakiegoś punktu co przenoszą numery? U mnie w mieście jest jeden. Drukuje papiery, podpisujesz, oni skanują i jesteś w virgin w ten sam dzień. Znaczy noc, o ile przyjdziesz do 14 czy 15 godziny. Bo wtedy chyba zamykają listę do przeniesienia.
 #1019536  autor: lordbyd
 25 wrz 2018, 18:26
@polsat090 - nawet do dwóch tygodni

I jeszcze jedna ciekawostka:https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... -nadajniki

edit: jeszcze link do źródła: https://www.rp.pl/RZECZoBIZNESIE/180929 ... rnetu.html
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, 18:32 przez lordbyd, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1019538  autor: marcz123456
 25 wrz 2018, 18:29
Właśnie, co w związku z tym? Zaczną naliczać w play (z sd) za połączenia do virgin? Bo póki co nie naliczają.
 #1019541  autor: polsat090
 25 wrz 2018, 18:36
marcz123456 pisze:No to już raczej od kuriera zależy. Nie masz w miejscu zamieszkania jakiegoś punktu co przenoszą numery? U mnie w mieście jest jeden. Drukuje papiery, podpisujesz, oni skanują i jesteś w virgin w ten sam dzień. Znaczy noc, o ile przyjdziesz do 14 czy 15 godziny. Bo wtedy chyba zamykają listę do przeniesienia.
A w Lublinie jest coś takiego ?
 #1019734  autor: PiotrG-dz
 26 wrz 2018, 14:01
Hej!Czy po przejściu Virgin na inną platformę niż Play to czy teraz Stan Darmowy w P4 nie obejmuje już VM?
 #1019743  autor: SimplusowiecU
 26 wrz 2018, 14:45
PiotrG-dz pisze:Hej!Czy po przejściu Virgin na inną platformę niż Play to czy teraz Stan Darmowy w P4 nie obejmuje już VM?
Przeprowadziwszy dzisiaj próbne połączenia między swoimi numerami spieszę donieść, że nadal są bezpłatne: nie pobiera złotówek z kont a w bilingu figurują jako 'Minuty do Play'.
 #1019763  autor: marcz123456
 26 wrz 2018, 16:34
Właśnie, co chwilę ktoś straszy że nie dotyczy, a jednak dalej jest za free.
 #1019770  autor: rudymax
 26 wrz 2018, 16:54
Po przejściu na nową platformę z 10 cyfrowym numerem centrum sms, raporty z dostarczenia sms żyją własnym życiem :) Przynajmniej u mnie. Przychodzą z dużym opóźnieniem, a czasami po kilka razy, nawet następnego dnia. Przykładowo po godzinie dostarczono i numer xxx xxx xxx, a po kilku następnych dostarczono i ten sam numer tylko +48 xxx xxx xxx. Dodatkowo dzisiaj nie mogę od kilku godzin uruchomić kodu *222# na żadnym numerze.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, 19:41 przez rudymax, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1019786  autor: marcz123456
 26 wrz 2018, 18:08
Rano nawet aplikacja nie działała, teraz już chodzi, ale faktycznie kod odrzuca z błędnym mmc czy jakoś tak. Za to na drugim numerze, z simką z 2012 roku kod ten działa.
 #1020284  autor: zakopane
 27 wrz 2018, 16:54
jak sprawdzic waznosc u nich konta?

W apce na andorid pokazuje "Data wazności konta 18.11.2018", *101# pokazuje to samo.
Po sprawdzeniu tej informacji. Probowalem przeniesc taki numer do Play ale nie przenioslo z powodu operatora obecnego ktory tego odmowil czyli Virgin.
Zadzwonilem do Virgin powiedzieli ze to co widze po *101# to jest waznosc w ogóle karty a nie waznosc brana pod uwage do przeniesienia.

Ktos moze mi to wyjasnic?
 #1020418  autor: k.d
 27 wrz 2018, 23:31
Koledzy, osobom, które mają taryfę 2011 sugeruję sprawdzenie stanu konta dodatkowego. Otóż te dziewicze dziady zajumali mi z konta ponad 150 zł. Na infolinii kobieta przyznała, że kasa była, ale się wybyła, sama, bez jakiejkolwiek ingerencji z mojej strony. Mają błąd w systemie, jak się okazuje. Kiedy naprawią? Nie wiadomo. Kiedy zwrócą zagrabione środki? Też nie wiadomo. Reklamacja złożona, a stan konta wciąż niezmieniony. Ciekawe, ile osób od nich ucieknie po ostatnich problemach. Swoją drogą to mam nieodparte wrażenie, że właśnie chodzi o to, żeby pozbyć się jak największej ilości klientów po to, aby Play mógł przejąć dziewicę za jak najmniejszą kwotę. To się nazywa się wrogie przejęcie. Microsoft z Nokią zrobił dokładnie to samo.
 #1022360  autor: Przemix
 01 paź 2018, 11:48
Na macierzystym zasięgu play, internet raz działa raz nie, we wielu lokalizacjach na obu apnach, na dwóch kartach virgin na kilku telefonach. Zasięg plus, t-mobile śmiga dobrze. Karta wymieniona i nadal to samo. Kasztani mi się od dłuższego czasu
 #1022487  autor: lordbyd
 01 paź 2018, 14:11
Miałem taki przypadek, że karta VM w ruterze mimo doskonałej siły sygnału LTE co kilka sekund przelogowywała się do UMTS/3G po czym znowu logowała się do LTE.
Podczas "przelogowywania" połączenie z internetem ulegało "zamrożeniu".
Karta Play działała w tym samym miejscu doskonale.
Karta VM została więc schowana do szuflady :)
 #1023064  autor: polsat090
 02 paź 2018, 10:09
Dlaczego po właczeniu pakietu mini 3 zł po sprawdzeniu kodem *222# mam taki komunikat minut 0 sms 0 internet 0
  • Strona 138 z 200
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 200
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 200