DAJ CYNK
  • Dział poświęcony wyłącznie wyżej wymienionym urządzeniom oraz akcesoria tj. anteny wzmacniacze itd.
Dział poświęcony wyłącznie wyżej wymienionym urządzeniom oraz akcesoria tj. anteny wzmacniacze itd.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Wątek stworzony do rozmów na temat urządzeń do przesyłania transmisji danych każdej kategorii. Można tu również pisać o dodatkowych komponentach poprawiających pracę modemów i routerów.
 #1004780  autor: neotele
 23 lip 2018, 01:42
Dziś na stronie routera B315 pojawił mi się komunikat, że jest nowa wersja firmware, zalecana do zainstalowania. Wykonałem aktualizację. Wersja po aktualizacji to: 21.329.01.00.69 .
(Wcześniej - chyba - miałem wersję 21.316.01.00.69 zaktualizowaną 2 lata temu, gdy byłem w Plusie.)
Niestety po aktualizacji są problemy, tj.:
1. Aby cokolwiek ustawić, trzeba wykonać sprzętowe przywrócenie ustawień fabrycznych.
2. Pomimo wymuszonego w tym procesie ustawienia nowego użytkownika i hasła, nie można się później zalogować za pomocą tego użytkownika i hasła (później nie działa także domyślny zestaw admin:admin).
3. W rezultacie, nie można wejść w ustawienia routera, logując się za pomocą wcześniej ustanowionego użytkownika i hasła, aby cokolwiek zmienić/zrobić.

Nie działa także opcja przywrócenia poprzedniej wersji systemu. Po jednoczesnym wciśnięciu klawiszy WPS i zasilania, nie powraca poprzednia wersja sytemu.

Co mogę zrobić aby przywrócić normalne działanie tego routera?

Edit:
I jeszcze jedno pytanie:
Z jakiego serwera robiła się ta aktualizacja?
Z Plus (gdzie kupiłem router i jest na nim firmware, brandowany przez Plus) czy z Play (gdyż używam karty SIM Fakt Mobile)?

Jesteś nie dłużej niż 30 dni w sieci Plus/Plush i chcesz otrzymać 5GB tytułem "Polecenia"?
Wyślij mi PW ze swoim numerem, a otrzymasz 5GB na 30 dni :wink:
 #1004864  autor: neotele
 23 lip 2018, 19:32
Próbowałem w 6 przeglądarkach, a także w trybie awaryjnym (bez dodatków). Zawsze to samo :(

A czy Wy (użytkownicy tego routera) nie macie tego błędu po aktualizacji?

Jesteś nie dłużej niż 30 dni w sieci Plus/Plush i chcesz otrzymać 5GB tytułem "Polecenia"?
Wyślij mi PW ze swoim numerem, a otrzymasz 5GB na 30 dni :wink:
 #1004890  autor: bart223
 24 lip 2018, 10:36
Aktualizowałem wczoraj i bezproblemowo, po update normalnie wbiłem login i hasło, potem strony z zapytaniem o aktualizacje automatyczne i o nazwę sieci WiFi i koniec, wszystko zostało tak jak było. Router z Plusa, w chwili aktualizacji w nim karta również z Plusa, jeśli to drugie ma w ogóle jakiekolwiek znaczenie. :)
 #1004984  autor: neotele
 24 lip 2018, 23:07
OK. Dzięki za info :)
Pokombinowałem i odkryłem błąd w najnowszym firmware :evil: , który nie pozwalał mi się poprawnie logować. Wygląda na to, że obecnie hasło nie może być dłuższe niż 15 znaków (wcześniej nie było takiego ograniczenia).

Jesteś nie dłużej niż 30 dni w sieci Plus/Plush i chcesz otrzymać 5GB tytułem "Polecenia"?
Wyślij mi PW ze swoim numerem, a otrzymasz 5GB na 30 dni :wink:
 #1005602  autor: Durek
 31 lip 2018, 08:45
U mnie też wyskoczyła nowa wersja oprogramowania. Router z Plusa, karta RBM. Po aktualizacji za chiny nie było netu. Okazało się, że aktualizacja władowała profil FooConnect (domyślny)
APN: openroamer.com
Nazwa użytkownika: openroamer.com
a profil Play zniknął. Musiałem od nowa utworzyć profil Play. Profilu Fooconnect nie można usunąć. Ot takie kwiatki związane z aktualizacją u mnie.
 #1007589  autor: Miki77
 13 sie 2018, 19:20
Mam bardzo podobny problem po wgraniu 21.329.01.00.69
z tym, że mam router brandowany Plusa i kartę Plusa.

"Specjaliści" z plusa najpierw proponowali dodatkowy pakiet danych, potem odesłanie sprzętu do serwisu bo musiał się akurat zepsuć.

"Specjaliści' nie udostępniają poprzedniej wersji softu 21.316.01.00.69 gdyż nowa jest bezbłędna.

Czy ktoś może dysponuje wersją 21.316.01.00.69 i może udostępnić ?
Ta działa prze lata bez problemu.