DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 237 z 241
  • 1
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 241
 #969052  autor: Scooby Doo
 30 gru 2017, 11:48
bolek2004 pisze:Jeśli go aktywowałeś to po minięciu tych 90 dni go skasują. Kwestia tylko kiedy. Może być po miesiącu albo po kilku od minięcia ważności przychodzących. To jest loteria.
A co wówczas z moimi danymi ? Czy numer zniknie z Play24 i moje dane zostaną skasowane ?
 #969407  autor: MikiQQ
 01 sty 2018, 20:36
nowoczesny pisze:Sprawa nie jest taka prosta. Wg umowy mam nielimitowany (tj. 10gb a potem mniejsza prędkość). W listopadzie wykorzystałem to 10gb i dokupiłem kolejne dziesięć. Okazało się że włączając dodatkowe gb wyłączył mi się pakiet nielimitowany. Stąd wszystko z czego teraz korzystałem szło poza pakietem.
Nie powinien ci się wyłączyć pakiet podstawowy tylko z 1 dniem nowego okresu rozliczeniowego powinien wskoczyć znowu 10 GB który mąż w umowie.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #970294  autor: bolek2004
 06 sty 2018, 10:14
Scooby Doo pisze:A co wówczas z moimi danymi ? Czy numer zniknie z Play24 i moje dane zostaną skasowane ?
Tak, numer będzie niezarejestrowany i zniknie z play24.
Natomiast co do samych danych osobowych to Play i tak je przechowuje.
Znajomy kilka lat temu miał abo w play. Po skończonym abo numer wyłączyli. Kumpel miał nowy numer w innej sieci. Jak weszła ustawa o obowiązkowej rejestracji to byłem z nim w salonie Play w celu zarejestrowania prepaida którego dałem mu do tableta. Oczywiście się okazało że jego dane są w systemie, mimo że minęło kilka lat:)
Myślę że w każdej sieci tak jest. Wystarczy że raz w danej sieci podasz dane osobowe to mają je cały czas i nigdy ich nie usuwają.
 #970587  autor: klaudia123
 07 sty 2018, 15:28
bolek2004 pisze:Myślę że w każdej sieci tak jest. Wystarczy że raz w danej sieci podasz dane osobowe to mają je cały czas i nigdy ich nie usuwają.
Należało by do ustaw zajrzeć.. ale chyba 5 lat, mają ustawowo trzymać historię iż tak i siaki Klient był. Jednak CRM wielki jest, zapewne trzyma te dane w nieskończoność...
Osobiście wykonując MNP, widziałam w odbiciu monitor konsultanta. Po wpisaniu PESEL, były tam dwa "+" zapewne góry co miałeś w Play, dolny co masz... Później tylko wybór oferty, jakoś specjalnie nie wpisywała danych - więc musiały się wstawić.
Czy do dobre czy nie? Jakoś w tym roku ma być prawo "do bycia zapomnianym", ale pewnie nie dotyczy to tej sprawy. A szczerze pisząc, w gabinecie stomatologicznym czy przychodni mają tez dane o tobie.. i sami widzicie jak one tam fruwają....
życie..
 #970620  autor: jutek
 07 sty 2018, 19:40
Faktury należy przechowywać przez 5 lat liczone od końca roku, w którym upłynął termin płatności podatku, więc de facto dane osobowe klientów, którym wystawiane są faktury (czyli wszyscy klienci postpaid), też są przechowywane przez taki okres czasu. W przypadku klientów prepaid bez faktur powinno wyglądać to inaczej (obowiązek rejestracji wynika z innej ustawy i nie ma nic wspólnego z ustawami "podatkowymi"). Wyjątek to na przykład Mobile Vikings, operator ten, mimo że oferuje tylko prepaid, to bez pytania o zgodę czy chęć otrzymania faktury wystawia owe faktury wszystkim klientom kupującym doładowania przez ich panel oraz korzystającym z autodoładowania, więc w tym przypadku na podstawie ustaw "podatkowych" dane osobowe klientów będą wisieć u operatora zapewne tak długo jak w przypadku postpaid.
Podsumowując: aby zwiększyć szansę, że dane osobowe będą przechowywane tylko przez 12 miesięcy, tak jak nakazuje Prawo telekomunikacyjne w kwestii trzymania logów, to należy korzystać tylko z oferty prepaid i dodatkowo najlepiej kupować doładowania w kiosku czy Biedronce ;)
 #971427  autor: hanka_kr
 11 sty 2018, 20:29
Podpisałam umowę na: FORMUŁA MIX ELASTYCZNY z doładowaniem comiesięcznym na kwotę 30,00 zł. Zgodnie z umową dokonałam doładowania kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu, nie jako jedno doładowanie. PLAY nie chce mi uznać doładowania jako kontraktowego, gdyż nie było te jednokrotne doładowanie kwotą 30,00 zł, pisałam reklamację, że przecież umowa i regulamin nie określają, że ma to być jednorazowe doładowanie kwotą 30,00 zł, gdyby tak było zrobiłabym doładowanie zgodnie z umową.
 #971428  autor: zoltan666
 11 sty 2018, 20:42
A nie ma przypadkiem w regulaminie takiego punktu: "Wartość Doładowań minimalną Kwotą kontraktową dla pierwszych 12stu Doładowań to odpowiednio: 30 PLN, 40 PLN albo 50 PLN a dla kolejnych12stu Doładowań to odpowiednio: 60 PLN, 80 PLN albo 100 PLN."?
 #971441  autor: damdol5
 11 sty 2018, 21:26
Dokładnie taki zapis w regulaminie się znajduje.

Do tego jest jeszcze odpowiednia tabelka także reklamacja prawidłowo odrzucona :)
 #971455  autor: hanka_kr
 11 sty 2018, 23:52
Zgadzam się jest zapis w regulaminie, że wartość doładowań minimalną kwotą kontraktową w moim przypadku wynosi 30,00 zł, ale nie jest napisane, że to doładowanie musi być jednorazowym doładowaniem w kwocie 30,00 zł, bo ja doładowałam kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu. Tabelka również nie mówi, że musi to być jednorazowe doładowanie w kwocie minimalnej w moim przypadku 30,00 zł. Więc uważam, że moje doładowanie powinno być uznane jako kontraktowe.
 #980802  autor: Robin560
 02 mar 2018, 11:44
działa wam play24? Strona działa a p24 nie.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #981079  autor: bartek07
 03 mar 2018, 19:22
Zauważyłem, że mam odblokowany zasięg Orange w Play mimo, że wcześniej miałem zablokowany.
Może ktoś potwierdzić kto nigdy nie prosił o odblokowanie zasięgu Orange?
 #999964  autor: forum_tg
 21 cze 2018, 18:36
Witam,

czy ktoś z Was posiada aktualne regulaminy do przekierowań połączeń w Play na Kartę.

Ponadto ktoś wie jak działa przekierowanie połączeń przy połączeniach z numerów zastrzeżonych, a przy założeniu że odbierający ma zablokowane połączenia przychodzące z numerów ukrytych.
 #1001644  autor: mkkot
 01 lip 2018, 14:18
Z tego co kojarzę, to informacja o przekierowaniach znajduje się co najwyżej w cenniku oferty. Co do drugiego pytania, takie połączenie najpewniej zostanie zablokowane, a nie przekierowane.
 #1001687  autor: forum_tg
 01 lip 2018, 21:16
Informacją jaką otrzymałem z Play
Play pisze:Załączam informację dotyczącą konfiguracji połączeń:

Przekierowanie - Numer poza zasięgiem 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy jesteś poza zasięgiem sieci, lub masz wyłączony telefon. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *62*numer#; Dezaktywacja: #62#; Obecny stan: *#62#

Przekierowanie - Brak odpowiedzi 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy po określonym czasie (np. 30 s.) nie odbierzesz połączenia. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *61*numer# ; Dezaktywacja: #61# ; Obecny stan: *#61#

Przekierowanie - Numer zajęty 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez ciebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy właśnie rozmawiasz przez telefon i nie masz aktywnej usługi połączeń oczekujących. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan wg cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *67*numer#; Dezaktywacja: #67#; Obecny stan: *#67#

Stałe przekierowanie połączeń 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płacisz według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić dla wszystkich rozmów przychodzących wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *21*numer#; Dezaktywacja: #21#; Obecny stan: *#21#

Połączenia oczekujące 0.00 PLN
Funkcjonalność ta umożliwia poinformowanie Ciebie o nadchodzącym kolejnym połączeniu, w trakcie, gdy prowadzi Pan już inną rozmowę - usłyszy Pan wtedy w słuchawce telefonu dyskretny sygnał "bip". Osoba dzwoniąca usłyszy sygnał, że linia jest wolna. Połączenie oczekujące można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *43#; Dezaktywacja: #43#; Obecny stan: *#43#

Kody USSD przekierowania:
Bezwarunkowego - aktywacja: *21*numer# dezaktywacja: #21#
gdy zajęty - aktywacja: *67*numer# dezaktywacja: #67#
gdy nie odpowiada - aktywacja: *61*numer# dezaktywacja: #61#
gdy nieosiągalny - aktywacja: *62*numer# dezaktywacja: #62#

Regulaminu nie ma dostępnego. Pana zgłoszenie weźmiemy pod uwagę, aby w przyszłości stworzyć regulamin dostępny dla klientów Play.
  • Strona 237 z 241
  • 1
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 241
  • 1
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 241