Witam chciałem zapytać co mogę zrobić z sytuacją jaka spotyka mnie od jakiegoś czasu.
Mam router Houawei E3372 lączony poprzez usb z moim laptopem oraz oferte Abonamentową łączoną w formule Rodzina stan nielimitowany w którym jest 100GB internetu który rozdzielony jest na telefon oraz wyżej wymieniony router. Do pewnego momentu internet ten w miejscu mojego zamieszkania śmigał z prędkością ok 15-25mb/s co bardzo mnie satysfakcjonowało ale od jakiś 2 tygodni prędkość ta spada do zaledwie 0,8-1mb/s lub nawet nizszej wartości w zależności od pory dnia.Dzwoniłem na obsługe klienta oni przyjeli zgłoszenie i oddzwonil do mnie ktos z dzialu technicznego oznajmiajac mi ze w miejscu w ktorym znajduje sie nadajnik z ktorego korzystam rowniez ja przybylo urzadzen i przez to moj internet spowolnil i nie sa mi w stanie powiedziec czy ten nadajnik bedzie rozbudowywany czy tez zostanie wszystko tak jak jest teraz.
Moje zapytanie co moge zrobic w tym przypadku jesli internet jest tak wolny ze nie mozna spokojnie nic obejrzec a ogladanie serialu ktory trwa 50 minut zajmuje mi nawet 2 godziny bo nie nadaza z bufforowaniem.
Czy moge złożyć reklamacje której operator nie odrzuci lub w inny sposób dochodzić jakiejs sprawiedliwosci ????
Mam router Houawei E3372 lączony poprzez usb z moim laptopem oraz oferte Abonamentową łączoną w formule Rodzina stan nielimitowany w którym jest 100GB internetu który rozdzielony jest na telefon oraz wyżej wymieniony router. Do pewnego momentu internet ten w miejscu mojego zamieszkania śmigał z prędkością ok 15-25mb/s co bardzo mnie satysfakcjonowało ale od jakiś 2 tygodni prędkość ta spada do zaledwie 0,8-1mb/s lub nawet nizszej wartości w zależności od pory dnia.Dzwoniłem na obsługe klienta oni przyjeli zgłoszenie i oddzwonil do mnie ktos z dzialu technicznego oznajmiajac mi ze w miejscu w ktorym znajduje sie nadajnik z ktorego korzystam rowniez ja przybylo urzadzen i przez to moj internet spowolnil i nie sa mi w stanie powiedziec czy ten nadajnik bedzie rozbudowywany czy tez zostanie wszystko tak jak jest teraz.
Moje zapytanie co moge zrobic w tym przypadku jesli internet jest tak wolny ze nie mozna spokojnie nic obejrzec a ogladanie serialu ktory trwa 50 minut zajmuje mi nawet 2 godziny bo nie nadaza z bufforowaniem.
Czy moge złożyć reklamacje której operator nie odrzuci lub w inny sposób dochodzić jakiejs sprawiedliwosci ????