DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 201 z 308
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 308
 #1000568  autor: piotrzet
 25 cze 2018, 14:09
Czyli problem nie dotyczy tylko iOS ale też androida. Ciekawe czy posypie się dalej czy już nie? I w ogóle ile trzeba będzie czekać na naprawę.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1000595  autor: piotrzet
 25 cze 2018, 16:49
Ostatnio działało bez większych problemów. Zresztą teraz też u niektórych działa normalnie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1000598  autor: dionizosp
 25 cze 2018, 17:02
Od marca odkąd w firmie przenieśliśmy cześć numerów do TM nie nazwałbym tej usługi dopracowaną w ich wydaniu.

Na początku nie działało dniami. Później działało ale z przerwami. Teraz znowu leży. A minęły dopiero dwa miesiące kontraktów.

Wcześniej już wspominałem te numery były w Play i od początku wprowadzenia tej usługi nie przypominam sobie żeby był jakiś problem. Było odpal i zapomnij.

Dlatego dalsza migracja numerów została zatrzymana. Zostają u fioletowych na kolejny okres umowy. Szkoda.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #1000628  autor: ja.michal
 25 cze 2018, 19:24
Panowie, a może problem jest w DNSach jak w przypadku VoWiFi na łączach od Plusa? Ustawcie w telefonach na stałe DNSy np. Google i zobaczcie czy będzie działać VoWiFi w T-Mobile.
 #1000636  autor: p2225
 25 cze 2018, 20:08
Zauważyliście, że po naprawionych zrzutach rozmowy z VoLTE do 3G w Orange, teraz naprawione zostało zrzucanie zestawianego połączenia? Jeszcze niedawno (chyba tydzień temu), przy wybraniu numeru i spadku z LTE do 3G następowało zerwanie i musiałem ponowić próbę. Dzisiaj ok. 20 prób zrzutu zarówno przy połączeniach wychodzących jak i przychodzących, i każda próba zakończyła się powodzeniem. Jeszcze jakby się uporali z SMS'ami w WiFi Calling... ;)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1000658  autor: kozien70
 25 cze 2018, 21:26
@p2225 - dodaj, że te problemy występowały u Ciebie, lokalnie. Ja na przykład takich problemów już od dawna nie widziałem, ani w Tm ani w O.

@Alfredo - spoko, w Plusie jak uruchomią, to na pewno od razu zadziała bezbłędnie i nie będzie żadnych problemów.W końcu za te 10 lat usługa już będzie tak doszlifowana... :P
 #1000660  autor: piotrzet
 25 cze 2018, 21:30
ja.michal
To wcześniej nie miało znaczenia, bo próbowałem sporej ilości rzeczy. Chyba, że teraz ale to by musiały sprawdzić osoby, które mają problem.
Właśnie dziwne jest to, że problem nie jest u wszystkich tylko u niektórych ciekawe od czego to zależy...

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1000663  autor: kozien70
 25 cze 2018, 21:35
U mnie nadal brak magentowego VoWiFi. Restartowałem domowy router, restartowałem telefon i nic.
 #1000664  autor: AlfredoUssr
 25 cze 2018, 21:38
kozien70 pisze:@p2225 - dodaj, że te problemy występowały u Ciebie, lokalnie. Ja na przykład takich problemów już od dawna nie widziałem, ani w Tm ani w O.

@Alfredo - spoko, w Plusie jak uruchomią, to na pewno od razu zadziała bezbłędnie i nie będzie żadnych problemów.W końcu za te 10 lat usługa już będzie tak doszlifowana... :P
Mój komentarz nie był prześmiewczy ale skoro powiedziałeś A to ja powiem B.
Miejmy nadzieję że gdy Plus wprowadzi VoLTE to O i TM naprawią obecne bety tych usług które testują na klientach. Wprowadzaniu tych bet towarzyszyło wiele spektakularnych awarii całej sieci więc pora to w końcu ogarnąć.

EOT. Nie chcę kłótni.
 #1000667  autor: piotrzet
 25 cze 2018, 21:45
A gdzie testować usługi jak nie na klientach? Prawda jest taka że w laboratorium wszystkiego nie da się idealnie odwzorować. A konfiguracja sieci pod jak najlepsze parametry nie zajmuje 5 min. Zobaczymy jak będzie dalej z VoLTE w Play na razie maja kilka modeli i tylko na iOS co po takim czasie powinno być już na sporo większej liczbie urządzeń. Prawda jest też taka, że oprócz osób pracujących w danej sieci przy tym nikt nie wie czemu VoWiFi nie działało od kilku dni czy był to po prostu problem czy coś testowali i przy okazji coś zepsuli.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1000674  autor: dionizosp
 25 cze 2018, 22:13
Raczej nie test. Bo na czym miałby on polegać ? Na wycięciu klientom usługi? Chyba że to test cierpliwości.
Jeśli mieliby testować to raczej po 16 lub nocą.

Ta usługa od strony technicznej nie jest mega zaawansowana, bo to zwykły tunel ip do operatora. Więc jak się wysypało to problem albo sieciowy albo sprzętowy u nich na miejscu. Co innego volte, tam już trochę kombinacji jest.
 #1000676  autor: p2225
 25 cze 2018, 22:20
kozien70 pisze:@p2225 - dodaj, że te problemy występowały u Ciebie, lokalnie. Ja na przykład takich problemów już od dawna nie widziałem, ani w Tm ani w O.
U mnie tak było od kiedy używam VoLTE, a nie zauważyłem żeby ktoś wcześniej temu zaprzeczał. W każdym razie dobrze, że to usprawnili, bo problem był częsty w określonych miejscach.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1000682  autor: kozien70
 25 cze 2018, 22:40
W Warszawie i okolicach w miejscach ze słabym sygnałem LTE też miałem takie problemy, w zasadzie codziennie, ale skończyły się chyba jeszcze z końcem zeszłego roku. A że w pracy prowadzę każdego dnia sporo rozmów w głębi budynku, gdzie LTE zanika i są zrzuty do U900, to dropy zauważyłbym od razu. Optymalizacja postępuje ;-)
 #1000699  autor: Mixiorek
 26 cze 2018, 08:51
Awaria VoWiFi T-Mobile dotarła również do mnie. Teraz uwaga. Nie działa mi gdy jestem zalogowany do LTE. Robimy -> wybór sieci -> tylko 2G/3G. Wyłączamy i po chwili włączamy VoWiFi i wraca jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Wybór trybu -> auto = brak VoWiFi choć nie zawsze, czasem zostaje i działa :o . Sprawdzone na S8.
Niezbadane są wyroki T-Mobile VoWiFi.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 201 z 308
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 308
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 308