[Play] Roamingowy FUP w Play + jakość transmisji danych w UE
Post:26 sie 2017, 07:48
Hej,
orientujecie się w jaki sposób Play sprawdza o czy dany klient korzysta z usługi roamingu zgodnie z FUP? Np. posiadając ofertę rodzinną bierze pod uwagę każdy numer z osobna czy całe konto abonenckie?
Pytanie dodatkowe: czy ktoś miał (od 15.06) jakieś problemy z korzystaniem z transmisji danych w Play na terenie UE? Np bardzo wolny net, wywalanie z sieci itp.
orientujecie się w jaki sposób Play sprawdza o czy dany klient korzysta z usługi roamingu zgodnie z FUP? Np. posiadając ofertę rodzinną bierze pod uwagę każdy numer z osobna czy całe konto abonenckie?
Pytanie dodatkowe: czy ktoś miał (od 15.06) jakieś problemy z korzystaniem z transmisji danych w Play na terenie UE? Np bardzo wolny net, wywalanie z sieci itp.