Strona 1 z 1

PayU na Allegro - temat ogólny

Post:06 lut 2018, 14:06
autor: Morvius
Czy jeśli zamówienie jest w realizacji w systemie PayU jestem w stanie to zamówienie anulować? Jesli tak to w jaki sposób? :smt006

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 14:10
autor: Remington
PayU to system obsługi płatności, taki polski PayPal. O jakim zamówieniu mówisz?

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 14:22
autor: Morvius
Zamówienie poprzez allegro, PayU pośrednik. Był jakiś błąd w zakupie i od wczoraj "wisi " mi status, że w realizacji. Chciałbym to anulowac i ponowić.

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 14:40
autor: wooke
@Morvius A pobrało Ci pieniądze z konta?

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 14:44
autor: Remington
Chodzi o Allegro Finanse. Tu masz link do formularza kontaktowego:
https://allegro.pl/pomoc/faq/moja-wplat ... vaj5n5enia

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 14:52
autor: Morvius
wooke pisze:@Morvius A pobrało Ci pieniądze z konta?
No właśnie nie pobrało.
Remington pisze:Chodzi o Allegro Finanse.
Raczej nie. Status jest aktywny a PayU " w realizacji". Z mojego banku jeszcze nie wyszła gotówka z racji błędu a anulowanie samoistne dokonuje wię po ok 3 dniach braku wpłaty. Chciałbym przyspieszyć ten proces anulacji by ponowić zakup.

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 15:03
autor: Remington
To jest usługa Allegro Finanse, korzystają w niej z różnych pośredników, w tym PayU.

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 15:05
autor: wooke
@Morvius tutaj
https://allegro.pl/myaccount/newpayment ... yments.php
W Status kliknij anuluj, a następnie ponów czy jakoś tak.

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 15:17
autor: Morvius
@wooke wygląda na to, że to to. Problem w tym, że Opera czy Chrome obcina mi obraz i nie widzę ok 3 cm po prawej stronie. Nie mam możliwości wejść teraz na laptopa. Sprawdzę i dam znać.

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 15:19
autor: wooke
@Morvius to "Żądaj witryny komputerowej" w przeglądarce.

Re: PayU- temat ogólny

Post:06 lut 2018, 15:26
autor: Morvius
Nic nie zmienia, już to sprawdzałem. No nic sprawdzę po pracy przy laptopie. Dzięki.


Zweryfikowałem, takiej opcji jak anulowanie zamówienia brak. Cóż, nie pozostaje mi nic innego jak czekać aż PayU anuluje całą transakcję. :roll:

Re: PayU- temat ogólny

Post:28 lut 2018, 15:43
autor: superparts
Korzystamy z PayU jako sprzedawcy na allegro i powiem szczerze, że czasami mamy problemy ze zwrotami środków. Chodzi o to, że w przypadku gdy wypłacimy część środków z konta, to pomimo wystarczającej dostępnej kwoty - nie dokona zwrotu do klienta... No cóż, tak to już jest - zarówno od strony sprzedawcy jak i klienta system nie do końca działa poprawnie, a może nie tak jak by się chciało ;)

Re: PayU- temat ogólny

Post:28 lut 2018, 15:46
autor: Morvius
Dzięki Wam za pomoc! Wątek pozostawiam dla pokoleń, gdyby komuś miał się przydać. :)