DAJ CYNK
  • Aplikacje i usługi łączące świat finansów i technologii. Także dyskusje o tradycyjnych bankach jeśli są one nowoczesne i innowacyjne.
Aplikacje i usługi łączące świat finansów i technologii. Także dyskusje o tradycyjnych bankach jeśli są one nowoczesne i innowacyjne.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Niech nie zmyli Was, że to dział Oprogramowanie.

Tutaj można dyskutować zarówno o aplikacjach związanych z finansami, ale też o usługach fitechów i tradycyjnych banków.

Uwaga! Nie akceptujemy żadnych reflinków, kodów polecających itp.
 #976255  autor: Morvius
 06 lut 2018, 14:06
Czy jeśli zamówienie jest w realizacji w systemie PayU jestem w stanie to zamówienie anulować? Jesli tak to w jaki sposób? :smt006

Klasyczny obserwator wątku.
 #976258  autor: Remington
 06 lut 2018, 14:10
PayU to system obsługi płatności, taki polski PayPal. O jakim zamówieniu mówisz?
 #976260  autor: Morvius
 06 lut 2018, 14:22
Zamówienie poprzez allegro, PayU pośrednik. Był jakiś błąd w zakupie i od wczoraj "wisi " mi status, że w realizacji. Chciałbym to anulowac i ponowić.

Klasyczny obserwator wątku.
 #976262  autor: wooke
 06 lut 2018, 14:40
@Morvius A pobrało Ci pieniądze z konta?
 #976264  autor: Morvius
 06 lut 2018, 14:52
wooke pisze:@Morvius A pobrało Ci pieniądze z konta?
No właśnie nie pobrało.
Remington pisze:Chodzi o Allegro Finanse.
Raczej nie. Status jest aktywny a PayU " w realizacji". Z mojego banku jeszcze nie wyszła gotówka z racji błędu a anulowanie samoistne dokonuje wię po ok 3 dniach braku wpłaty. Chciałbym przyspieszyć ten proces anulacji by ponowić zakup.

Klasyczny obserwator wątku.
 #976266  autor: Remington
 06 lut 2018, 15:03
To jest usługa Allegro Finanse, korzystają w niej z różnych pośredników, w tym PayU.
 #976271  autor: Morvius
 06 lut 2018, 15:17
@wooke wygląda na to, że to to. Problem w tym, że Opera czy Chrome obcina mi obraz i nie widzę ok 3 cm po prawej stronie. Nie mam możliwości wejść teraz na laptopa. Sprawdzę i dam znać.

Klasyczny obserwator wątku.
 #976273  autor: wooke
 06 lut 2018, 15:19
@Morvius to "Żądaj witryny komputerowej" w przeglądarce.
 #976274  autor: Morvius
 06 lut 2018, 15:26
Nic nie zmienia, już to sprawdzałem. No nic sprawdzę po pracy przy laptopie. Dzięki.


Zweryfikowałem, takiej opcji jak anulowanie zamówienia brak. Cóż, nie pozostaje mi nic innego jak czekać aż PayU anuluje całą transakcję. :roll:

Klasyczny obserwator wątku.
 #980457  autor: superparts
 28 lut 2018, 15:43
Korzystamy z PayU jako sprzedawcy na allegro i powiem szczerze, że czasami mamy problemy ze zwrotami środków. Chodzi o to, że w przypadku gdy wypłacimy część środków z konta, to pomimo wystarczającej dostępnej kwoty - nie dokona zwrotu do klienta... No cóż, tak to już jest - zarówno od strony sprzedawcy jak i klienta system nie do końca działa poprawnie, a może nie tak jak by się chciało ;)
 #980459  autor: Morvius
 28 lut 2018, 15:46
Dzięki Wam za pomoc! Wątek pozostawiam dla pokoleń, gdyby komuś miał się przydać. :)

Klasyczny obserwator wątku.