DAJ CYNK
  • Aplikacje i usługi łączące świat finansów i technologii. Także dyskusje o tradycyjnych bankach jeśli są one nowoczesne i innowacyjne.
Aplikacje i usługi łączące świat finansów i technologii. Także dyskusje o tradycyjnych bankach jeśli są one nowoczesne i innowacyjne.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Niech nie zmyli Was, że to dział Oprogramowanie.

Tutaj można dyskutować zarówno o aplikacjach związanych z finansami, ale też o usługach fitechów i tradycyjnych banków.

Uwaga! Nie akceptujemy żadnych reflinków, kodów polecających itp.
 #897347  autor: krato
 26 lis 2016, 14:08
Zakładam ten temat aby sprawdzić czy również macie (mieliście) tego typu problemy - z tego co widzę SkyCash nie prezentuje już kart zarejestrowanych u innych agregatorów Masterpass czyli np.: uPaid ale sposób potraktowania mnie jak przeczytacie poniżej jak też jakość udostępnionej aplikacji klientom pozostawia wiele do życzenia wg mnie ale najbardziej dziwi mnie lekceważenie informacji o błędach od klienta.
Podejście SkyCash jest tym bardziej niepokojące, iż w niektórych miastach np. w Warszawie Skycash ma monopol na strefę płatnego parkowania jeśli chodzi o aplikacje mobilne - widać tu jak na dłoni niebezpieczeństwo uzależnienia się od jednego dostawcy.

Zauważyłem, że od dłuższego czasu (conajmniej kilka miesięcy) nie można zakupić biletu w SkyCash (np. komunikacja miejska w Warszawie lub w Łodzi, bilet na InterRegio) za pomocą karty, która jest zarejestrowana u innego partnera MasterPass np.: uPaid.
Sytuacja wygląda następująco: wybieramy bilet (kwota musi być większa niż 1 zł inaczej nie zapłacimy kartą) przechodzimy do płatności i wybieramy kartę zapisaną w uPaid prezentowaną przez aplikację Skycash (aplikacja prezentuje wszystkie karty jakie gdziekolwiek podpieliśmy w ramach usługi MasterPass) podajemy mPIN karty i czekamy na koniec przetwarzania i w 4 przypadkach na 5 kończy się ono komunikatem "Transakcja nie powiodła się. Spróbuj ponownie" - i tak płacimy kilkanaście razy, oczywiście zawsze transakcja jest nieudana - nie jest to problemem do momentu jak nie wsiądziemy do autobusu, próbujemy kupić bilet i w międzyczasie po kilkunastu próbach nie podchodzi do nas kontroler i nie pyta się o bilet - taka właśnie sytuacja miała miejsce ze mną w Łodzi - na szczęście Pani była wyrozumiała i poszła dalej w innym przypadku dostałbym karę za brak biletu na przejazd.

Ponieważ spotykałem się z komunikatem o transakcji zakończonej niepowodzeniem kilkunastukrotnie (w wielu miastach) postanowiłem napisać do SkyCash i tu zaczęły się niespodzianki:

- SkyCash wie o problemie, a mimo to nadal udostępnia karty zarejestrowane u innych partnerrów MasterPass jako metodę płatności klientom (swoją droga ciekawe doświadczenia z aplikacją dla klienta - na pewno zachęca go do korzystania z niej przy 5 niepowodzeniach przy zakupie - ale to już marketing firmy)
Skycash nie informuje o możliwych niedogodnościach - po prostu odpisano mi, że sprawa nie leży po stronie SkyCash - została ona zgłoszona w MasterCard i karty zarejstrowane u innego partnera MasterPass np.: uPaid mogą zgłaszać błędy transakcji (szkoda tylko że nikt nie monitoruje tych błędów i nie wie że 4 na 5 transakcji a czasem żadna nie kończy się zakupem)
Dalej BOK Skycash informuje, że jeśli dodam kartę do MasterPass bezpośrednio w SkyCash problem nie będzie występował
- poinformowano mnie, że dodatkowo występuje inny problem o którym wiedzą tzn. po wybraniu biletu i przejściu do prezentacji możliwych form płatności, karty zarejestrowane w MasterPass gdzie indziej niż SkyCash nie są zaciągane

Okazuje się, że o problemie informują użytkownicy w komentarzach do aplikacji w Google Play - ale SkyCash odpisuje że są to sprawy incydentalne i cytuje . "dziesiątki tysięcy użytkowników codziennie korzystających z aplikacji nie mogą się mylić "

Dodałem więc karty bezpośrednio przez Sky Cash i zakupiłem bilet aby upewnić się, że w sytuacji w której będzie trzeba nią zapłacić aplikacja nie zawiedzie - ponieważ nie ma informacji o tym by tak postępować (dodawać kartę przez SkyCash) a musiałem stracić 1,7 zł na wytestowanie aplikacji zwróciłem się o zwrot tej kwoty na moje konto (nie chodzi o kwotę, chodzi o zasady) - i tu spotkała mnie bezczelna odpowiedź "trzeba liczyć się z tym, że potwierdzanie zakupu biletu może zakończyć się jego zakupem" czyli jakość usługi jest jak najbardziej OK a jak mi się nie podoba to mogę korzystać z innej.

Sprawę bym pewnie odpuścił gdyby nie następny przypadek i to już przelało "czarę goryczy" - zapłaciłem za bilety w Warszawie (już poprawnie dodaną kartą poprzez Skycash) i o dziwo pierwsza próba zakończyła się blokadą na karcie (jednak transakcja zakończyła się tym samym ekranem o niepowodzeniu i nie otrzymałem biletu) dopiero druga zakończyła się zakupem biletu.
Moje zdziwienie wywołał fakt, że obie blokady na karcie przeszły w obciążenia mimo, że w historii biletów w Skycash miałem jeden zakup.
Blokada pierwszej nieudanej transakcji nie została zdjęta a środki nie wróciły automatycznie na konto - dzięki powiadomieniom sms mogłem śledzić sytuację ale sądzę, że wielu użytkowników w ogóle nie zauważy takiej sytuacji - co ciekawe, na wystosowaną reklamację dostałem odpowiedź że środki zostaną zwrócone w przeciągu 3 dni roboczych (co się stało) jednak nie dostałem odpowiedzi jak to możliwe, że transakcja nie została wycofana prawidłowo bez reklamacji. Odpowiedziano mi że środki zwrócił mechanizm automatyczny w systemie - co wg mnie jest nieprawdą gdyż musiałem napisać reklamację która "spowodowała automatyczny zwrot" - mechanizm automatyczny powinien być tak zaimplementowany, że po nieudanej transakcji nie dopuszcza po blokadzie środków do obciążenia konta, zamiast obciążenia a potem zwrot na kartę.


Załączam korespondencję z tych dwóch przypadków.

Jak odnosił się BOK Skycash do informacji o błędach bądź też do uwag w waszym przypadku - jeśli mieliście taką przyjemność zgłaszać ?



---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-11-15 14:00 GMT+01:00
Subject: Brak możliwości kupna biletu w Warszawie z wykorzystaniem karty z masterpass
To: bok@skycash.com


moje konto u państwa to numer xxxxxxxxx

Włączyłem na mojej karcie Mastercard (Alior Bank) Usługę MasterPASS - nadałem mPIN i następnie spróbowałem zakupić za pomocą aplikacji bilet w Jaśle (transakcja się powiodła nr transakcji to 1000110000120204254 , screenshot w załączniku) po czym zmieniłem miasto na Warszawę i próbowałem kupić bilet ulgowy za 1,70 (20 minutowy ) po przejściu do wyboru płatności wybrałem identyczną kartę i potwierdziłem tym samym mPINem co przy powyższej udanej płatności ale tym razem mam komunikat "Transakcja nie powiodła się. Spróbuj ponownie" . Przy ponownej próbie jest to samo.
Problem jest poważny - nie mogę zakupić biletów w Warszawie ani w Łodzi w ten sposób ani zapłacić za bilety Interregio, karta kredytowa Visa dodana do konta Skycash działa poprawnie i nią płacę. Gdy próbuje zapłacić kartą z usługa Masterpass (wydana w Aliorze) za każdym razem jest ten sam komunikat i transakcja nieudana
Próbowałem wielu rzeczy tzn. usunąłem kartę z uPaid tak by nie było ewentualnych konfliktów w państwa aplikacji, zmieniałem mPIN , wyłączałem usługę na karcie i ponownie włączałem i za każdym razem to samo - nadmienię że mam środki na koncie i jak mówię w Jaśle transakcja się udała a w Warszawie nie . Wybieram też bilety o kwotach większych niż 1 zł (przy mniejszych mam komunikat ze kwota jest za mała )


końcówka numeru mojej karty to xxxxx

Problem występuje już co najmniej od kilku miesięcy i jest bardzo frustrujący - skala jest wg mnie ogromna bo nie można płacić za drobne jak i spore kwoty (bilet Interregio 27 zł )

--

---------- Forwarded message ----------
From: <bok@skycash.com>
Date: 2016-11-15 14:28 GMT+01:00
Subject: [BOK - Zgloszenie #46103] (Zamknięty) Re: Brak możliwości kupna biletu w Warszawie z wykorzystaniem karty z masterpass
To:


Dzień dobry.

dziękujemy za zgłoszenie. Informujemy, że w przypadku Pańskiej karty płatniczej występuje problem z pobraniem jej od serwisu procesującego płatność gdzie karta jest umieszczona przez wydawcę karty/bank. Problem z zaciąganiem kart ma być rozwiązany ale nie jest znany dokładny termin usunięcia usterki dlatego na chwilę obecną prosimy o dodanie karty bezpośrednio u nas w serwisie SkyCash, wtedy zewnętrzny serwis procesujący płatność zostanie pominięty i zakup czy doładowanie konta powinno bez problemów dojść do skutku.
Kartę płatniczą można dodać z poziomu aplikacji lub po zalogowaniu się na stronie http://www.skycash.com jako klient indywidualny i wybraniu dalej zakładki "Centrum kart".



Pozdrawiamy
Biuro Obsługi Klienta
SkyCash Poland S.A.


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-11-15 14:54 GMT+01:00
Subject: Re: [BOK - Zgloszenie #46103] (Zamknięty) Re: Brak możliwości kupna biletu w Warszawie z wykorzystaniem karty z masterpass
To: bok@skycash.com


Proszę państwa to są jakieś żarty.

Problem istnieje przynajmniej od kilku miesięcy - państwo o nim wiedzą a i tak udostępniają jako metodę płatności i informują po nieudanej transakcji "spróbuj ponownie" kiedy wynik jest już znany a mało tego obejście jest Państwu również znane (trzeba zarejestrować kartę w serwisie Skycash)

Problem z tego co widzę dotyczy kart które są w MasterPass (druga karta z t-mobilebankowe - dodana do MasterPass tez tak samo się zachowuje).

Ale to państwa zyski i państwa podejście do klienta - nie dziwię się że płatności mobilne kuleją i ludzie nie korzystają jeśli na samym początku mają takie niezidentyfikowane problemy

Wnoszę o zwrot pieniędzy które straciłem na zakup "testowego biletu w Jaśle"


Proszę mi też wytłumaczyć dlaczego za jednym razem bilet kupiłem a po wybraniu innego miasta już nie kupiłem - wybierałem tą samą kartę. Karta nie była zarejestrowana u Państwa w serwisie ani w uPaid w momencie płatności - był włączony na niej tylko masterPass w serwisie Aliora zatem skoro się pokazała jako możliwość płatności (bo widzę że nie za każdym razem w aplikacji pokazują się karty zarejestrowane np.: w uPaid) to znaczy że została zaciągnięta.

Ktoś tu albo miesza błędy albo sami państwo nie wiedza co się dzieje, ja zgłaszam że błąd jest a państwo go bagatelizują zamiast poprosić ode mnie o szczegóły - jestem chętny do współpracy (gdzie nic z tego nie mam aby tracę czas a państwo mają działająca platformę i zyski )
Ciekaw jestem co media branżowe na to by powiedziały np. cashless.pl


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-11-15 15:17 GMT+01:00
Subject: Re: [BOK - Zgloszenie #46103] (Zamknięty) Re: Brak możliwości kupna biletu w Warszawie z wykorzystaniem karty z masterpass
To: bok@skycash.com


Faktycznie teraz działa wszystko OK

wykonałem płatność tą samą kartą która została dodana w SkyCash



Ale widzę następne niedociągnięci

Jak klient z powyższego ma się zorientować czy ma wprowadzać CVC czy mPIN oraz zorientować którą kartę wybrał - pierwsze 3 karty to karty dodane u państwa - dlaczego karta Alior World ma znaczek MasterPass kiedy tak naprawdę wyłączyłem w serwisie Aliora ta funkcjonalność - suffix MCM jest bezzasadny gdyż nie jest ona w żadnej bazie Mastercard Mobile
T-mobilebankowe MCM to ta sama karta co TM uPaid MCM tylko że ta druga dodana jest w serwisie uPaid (karta w serwisie bankowym t-mobilebankowe ma wyłączoną opcję MasterPass) gdybym nadał obydwu kartom tę sama nazwę tzn. T-mobilebankowe (większosć osób nada tę sama nazwę by nie robić sobie zamieszania i łatwo rozpoznać o którą kartę chodzi tym bardziej że dodajemy te nazwy w dwóch różnych serwisach) rozpoznanie o którą nazwę chodzi i czy podawać mPIN tym samym czy CVC jest praktycznie niemożliwe



Wnoszę o zwrot środków z drugiej testowej transakcji tj 1.70 zł na konto SkyCash - jeśli muszę wykonać jakieś specjalne pismo reklamacyjne proszę o informację. z podaniem adresu email na który mam wysłać reklamację


---------- Forwarded message ----------
From: <bok@skycash.com>
Date: 2016-11-16 10:11 GMT+01:00
Subject: [BOK - Zgloszenie #46103] (Zamknięty) Re: Brak możliwości kupna biletu w Warszawie z wykorzystaniem karty z masterpass
To:


Dzień dobry,

problem niestety leży po stronie Master Card i nie jest zależny wyłącznie od nas, sprawa została ponownie zgłoszona przez nasz Dział Techniczny do odpowiednich podmiotów. Problemy z pobieraniem danych kart płatniczych skutkują tym że np. jedna transakcja zostanie prawidłowo zrealizowana a kilka kolejnych niestety już nie.
Rozwiązaniem na tę chwilę jest dodanie kart płatniczych bezpośrednio w naszym serwisie. Przepraszamy za powstałe niedogodności.



Pozdrawiamy
Biuro Obsługi Klienta
SkyCash Poland S.A.

---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-11-16 11:28 GMT+01:00
Subject: Re: [BOK - Zgloszenie #46103] (Zamknięty) Re: Brak możliwości kupna biletu w Warszawie z wykorzystaniem karty z masterpass
To: bok@skycash.com


OK,

tylko że to nie jest 50% na 50% - na pięć prób jak przejdzie jedna to jest super

To nic przyjemnego próbować zapłacić za bilet uczciwie i być przyłapanym na braku zakupionego biletu bo akurat 4 próby nie poskutkowały - miałem taką sytuacje kiedyś w Łodzi dobrze że kontroler to był jakiś normalny człowiek i puścił mnie - nie wiedziałem wtedy co jest tego przyczyną.
Czy maja państwo statystyki takich przypadków tzn ilości prób zakończonych błędem dla konkretnego numeru telefonu i czy ta ostatnia próba zakończyła się też sukcesem czy użytkownik zrezygnował

Jak wygląda kwestia zwrotu środków moich dwóch ostatnich transakcji kiedy musiałem "wytestować" czy dodanie karty do serwisu SKyCash i próba zapłaty działa - jeśli państwo nie zwrócą mi tych środków wystawiam negatywny komentarz w sklepie google - nie chodzi tu o 2,50 zł a chodzi o elementarną uczciwość i jakość usług



---------- Forwarded message ----------
From: <bok@skycash.com>
Date: 2016-11-16 11:59 GMT+01:00
Subject: [BOK - Zgloszenie #46103] (Zamknięty) Re: Brak możliwości kupna biletu w Warszawie z wykorzystaniem karty z masterpass
To:


Dzień dobry,

Szanowny Panie xxxxxxx, aplikacja której Pan używa do zakupu biletów, nie jest wersją testową a produkcyjną więc trzeba liczyć się z tym, że potwierdzanie zakupu biletu może zakończyć się jego zakupem. Przekazaliśmy Panu dokładne wyjaśnienia dotyczące zgłoszenia jak i również wskazaliśmy alternatywne rozwiązanie problemu. Problemy z płatnością w ciężar karty nie leżą bezpośrednio po stronie SkyCash tylko usługodawcy zewnętrznego więc wystawianie negatywnego komentarza jest troszeczkę nie porządku. Środki za zakupione bilety nie zostaną Panu zwrócone na konto SkyCash ponieważ bilety zostały zakupione prawidłowo i przedmiotowych transakcji dokonywał Pan świadomie.


Pozdrawiamy
Biuro Obsługi Klienta
SkyCash Poland S.A.





Korespondencja w drugim przypadku (obciążeniu za transakcję która się nie udała)

-----------------------------------------------------------------------------------
2016-11-22 23:03 GMT+01:00 :
Dnia 19 listopada wykonałem transakcję kartą zarejestrowaną w Centrum Kart Skycash (koncówka numeru xxxx)

Zakupiłem dwa bilety na kwotę 30 zł

Za pierwszym razem gdy próbowałem zapłacić, transakcja zakończyła się błędem i wystąpił komunikat o konieczności ponowienia transakcji (a mimo to dostałem sms z banku o autoryzacji na kwotę 30 zł ) -za drugim razem płatność tą samą karta przebiegła pomyślnie i dopiero wtedy mogłem wyświetlić bilet.


Proszę o wyjaśnienie sytuacji tzn dlaczego pierwsza transakcja nie została anulowana mimo komunikatu niepowodzenia oraz proszę o zwrot kwoty z pierwszej płatności zakończonej niepowodzeniem.





2016-11-23 10:13 GMT+01:00 <bok@skycash.com>:
Dzień dobry,

zwrot kwoty 30 PLN został zrealizowany na rachunek karty płatniczej. Środki do 3 dni roboczych powinny zostać zaksięgowane na rachunku karty.




Pozdrawiamy
Biuro Obsługi Klienta
SkyCash Poland S.A.


2016-11-23 21:15 GMT+01:00 :
Jak to jest możliwe, że aplikacja zwróciła niepowodzenie a państwo i tak obciążyli konto (nie mówię o blokadzie środków) Finalnie trzeba było reklamacji by środki wróciły na kartę. Gdybym nie miał powiadomień transakcji na koncie nie zauważyłbym tego błędnego księgowania - czy namierzyli państwo ten błąd w aplikacji ?


2016-11-24 8:47 GMT+01:00 <bok@skycash.com>:
Dzień dobry,

taki zwrot został zrealizowany automatycznie przez mechanizm systemowy bez naszej ingerencji.


Pozdrawiamy
Biuro Obsługi Klienta
SkyCash Poland S.A.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2016, 14:36 przez krato, łącznie zmieniany 1 raz.
 #897382  autor: krato
 26 lis 2016, 16:53
Opinie negatywne z Google Play o aplikacji:

Kamil Mirosław Karwowski 12 listopada 2016
Problem z płatnością Aplikacja i forma kupna biletów jak najbardziej mi się podoba jednak ma wadę i to duża po pierwsze przechodząc do płatności rzadko pokazuje dodaną kartę płatności trzeba wracać wstecz i ponownie wejść albo pokazuje że płatność nie może być zrealizowana. Spróbuj później. Trzeba tak powtórzyć bynajmniej 10 razy sądzę że jak dalej tak będzie to z niej zrezygnuje.
17 listopada 2016
witamy, nie obserwujemy żadnych awarii ani opóźnień także w module kart, prosimy o szczegóły, w tym nr telefonu oraz 4 ostatnie cyfry numery karty na bok@skycash.com, być może to problem specyficzny dla Pana aparatu, zależy nam bardzo żeby Panu pomoc, pozdrawiamy

----

Rafal Boruch 7 listopada 2016
Transakcja nie powiodla sie Zanim uda mi sie kupic bilet, musze kilka razy probowac, poniewaz transakcja nie przechodzi (transakcja nie powiodla sie). Prosze o naprawe tego problemu poniewaz w znacznym stopniu obniza komfort uzytkowania aplikacji.
16 listopada 2016
EDIT: czy już wszystko ok i jest Pan zadowolony?:) Witamy Panie Rafale, na bieżąco nie obserwujemy najmniejszych opóźnień ani awarii dziwne, a dziesiątki tysięcy użytkowników korzystają bez najmniejszych problemów, być może to problem specyficzny dla Pana aparatu wiec prosimy o info z nr tel na bok@skycash.com, zależy nam bardzo żeby Panu pomoc:)

----
 #897384  autor: f0ku5
 26 lis 2016, 17:00
TL;DR

To jakaś osobista krucjata przeciwko SkyCash'owi? Mam, od wielu lat z powodzeniem korzystam, nigdy nie miałem żadnych błędów.
 #897387  autor: krato
 26 lis 2016, 17:11
Chodzi o sytuacje wykorzystania karty podpiętej nie bezpośrednio w Skycash ale np. w uPaid bądź u innego partnera MasterPass - sam używam Skycash i przy płatności bezpośrednio ze środków Skycash jest Ok - problemy pojawiają się przy płatnościach kartą - i tu jest pytanie, które podnoszę w tym temacie:
Czy uczciwym jest udostępnianie metody płatności, która wiadomo, że nie zadziała i narażanie klienta na problemy wynikające np. z kontroli biletów itp. Jeśli klient wie, że dana metoda może nie zadziałać może skorzystać świadomie z innej aplikacji w danym mieście lub innej metody płatności. Ostatnio płacę tylko kartą w Skycash i jest to naprawdę frustrujące gdy chcesz uczciwie kupić bilet, a o tym, że mogę tak próbować bez końca dowiedziałem się po 3 miesiącach - sytuacja jest istotna również z powodu uzyskania wyłączności w Warszawie przez SkyCash a wtedy już nie ma możliwości wykorzystania innego operatora dla strefy parkowania jak SkyCash a chcesz np zapłacić kartą - bo dlaczego nie skoro udostępniana jest taka metoda
 #897395  autor: krato
 26 lis 2016, 19:16
Moc nagłaśniania sprawy w Internecie widać jak na dłoni :) - aktualnie ani w aplikacji SkyCash ani z poziomu strony www nie są prezentowane inne karty niż dodane przez Skycash.

Pozostaje jeszcze tylko kwestia wyjaśnienia dlaczego moja pierwsza transakcja wykonana już kartą zarejestrowaną w Skycash z blokady przeszła w obciążenie kiedy powinna zostać zdjęta blokada. Napisałem co poniżej zobaczymy co odpiszą:

2016-11-26 16:35 GMT+01:00 :
Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją by transakcja, która nie doszła do skutku, dla klienta kończyła się blokadą, która następnie przechodzi w obciążenie - czy jest to normalna praktyka dozwolona przez organizacje płatnicze czy raczej błąd programisty (z definicji operacji, która zachowuje transakcyjność wynika, że system powinien zablokować środki ale w przypadku niepowodzenia po stronie aplikacji blokada powinna zostać cofnięta a nie obciążany rachunek karty i potem zwracane środki)
 #897410  autor: Remington
 26 lis 2016, 21:11
krato pisze:Dalej BOK Skycash informuje, że jeśli dodam kartę do MasterPass bezpośrednio w SkyCash problem nie będzie występował
Ewidentnie mają problem z połączeniem się z bazą MasterPass. Karty raz są widoczne, raz nie. Płatność w 99% nie przechodzi, ale ze 2 mies. temu u mnie o dziwo przeszła. Czemu nie wycofają tej formy płatności do czasu jej naprawienia? Podpięcie karty bezpośrednio w SkyCash faktycznie zawsze działa poprawnie.
krato pisze:musiałem stracić 1,7 zł na wytestowanie aplikacji zwróciłem się o zwrot tej kwoty na moje konto (nie chodzi o kwotę, chodzi o zasady) - i tu spotkała mnie bezczelna odpowiedź "trzeba liczyć się z tym, że potwierdzanie zakupu biletu może zakończyć się jego zakupem" czyli jakość usługi jest jak najbardziej OK a jak mi się nie podoba to mogę korzystać z innej.
Nic nie musiałeś testować, sam podjąłeś tę decyzję. Pamiętaj, że ich biznes jest bardzo niskomarżowy. Z tych 1,70 zł pewnie zarobili jakieś 5 groszy, resztę musieli zapłacić Mennicy (bo to od niej kupujesz bilet, przynajmniej tak mówił regulamin ok. rok temu), a ona miastu. Z kolei Ty dostałeś pełnoprawną usługę - bilet, za który mogłeś skorzystać z przejazdu. Mogliby oddać Ci te 5 gr., które zarobili.

Bok mają taki sobie, dostać fakturę za zakup też nie wiadomo jak. Inna sprawa jest prawna. Nie spełniają kryteriów ustawowych, zgodnie z którymi nie mieliby obowiązku uprzedzania o zmianach cennika i regulaminów z 2-mies. wyprzedzeniem, a mimo to nie stosują tego wyprzedzenia.
 #897440  autor: Sirmark
 27 lis 2016, 02:07
f0ku5isko pisze:TL;DR
To jakaś osobista krucjata przeciwko SkyCash'owi? Mam, od wielu lat z powodzeniem korzystam, nigdy nie miałem żadnych błędów.
Czemu zaraz krucjata.
Ja sam zwykle gdy zauważę błąd w jakiej aplikacji, z której intensywnie korzystam to staram się wyjaśnić to z twórcami.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew
 #897493  autor: f0ku5
 27 lis 2016, 14:29
SirmarK pisze:Czemu zaraz krucjata.
Ja sam zwykle gdy zauważę błąd w jakiej aplikacji, z której intensywnie korzystam to staram się wyjaśnić to z twórcami.
Ja również. Chodziło mi tylko i wyłącznie o długość postów autora ;)
Remington pisze:To zapłać kartą z MasterPass
Nie wiem co to jest MasterPass :P
 #897500  autor: krato
 27 lis 2016, 14:44
Panowie i Panie (jeśli są :) ), proszę rzeczowo w temacie bo odchodzimy od meritum.
Co do długości posta - uważam, że zawsze ważny jest kontekst, który szczegółowo chciałem zawrzeć w pierwszym poście.
 #897646  autor: krato
 28 lis 2016, 14:35
tomektg pisze:ja z tej aplikacji korzystam w celu płacenia za parkingi i jestem bardzo zadowolony. W wielu miastach korzystałem i nigdy problemu nie miałem.
Nie chodzi o ogólne wrażenia z używania aplikacji a o obsługę transakcji gdzie jako metoda płatności była wybrana karta. Czy płaciłeś kartą zarejestrowaną w MasterPass u innego operatora niż SkyCash i czy wtedy transakcje kończyły się niepowodzeniem w sposób jaki opisałem w pierwszym poście ?