DAJ CYNK
  • Aplikacje i usługi łączące świat finansów i technologii. Także dyskusje o tradycyjnych bankach jeśli są one nowoczesne i innowacyjne.
Aplikacje i usługi łączące świat finansów i technologii. Także dyskusje o tradycyjnych bankach jeśli są one nowoczesne i innowacyjne.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Niech nie zmyli Was, że to dział Oprogramowanie.

Tutaj można dyskutować zarówno o aplikacjach związanych z finansami, ale też o usługach fitechów i tradycyjnych banków.

Uwaga! Nie akceptujemy żadnych reflinków, kodów polecających itp.
 #806331  autor: Bumbastic
 14 cze 2015, 08:55
Witam. Mam pytanie dotyczące płatności przez PayPal. Założyłem konto i tu miałem do wyboru dodać rachunek bankowy lub kartę. Chciałem dodać kartę ale za nic w świecie nie szło tego zrobić pomimo dobrze wpisanych danych. Dodałem więc rachunek bankowy. I tu mam małe pytania jako że jestem zielony w tych sprawach, z PayPalem na czele.

- dodając rachunek bankowy dostałem informację, że w celach weryfikacji wyślą dwie drobne kwoty na konto a potem trzeba je gdzieś tam podać. Czyli w kròcie pòki co nie mogę za nic płacić pomimo ogòlnie pozytywnej weryfikacji konta i normalnego dotępu? Muszę czekać te 2-3 dni?
- obecnie na koncie PayPal mam 0zł i tu taka sprawa - gdy mam powiązany rachunek bankowy to gdy chcę coś kupić przez PP muszę najpierw przelać pieniądze na PP? Nie może być tak, że wybierając płatność PP automatycznie pobiera mi określoną kwotę z banku i nic nie trzeba robić więcej?
- czemu nie może mi dodać karty do konta (ING)?
- jak wyglądałaby płatność przez kartę?
- mając kartę debetową jest jakiś limit płatności gdybym chciał coś kupić?

W ogòle miło gdyby ktoś powiedział dokładnie jak wygląda sprawa z tymi płatnościami przez PP, jak to wygląda, ktòra opcja wygodniejsza itd. Założyłem tam konto w zasadzie tylko by zakupić tego O+O na ktòrego się zdecydowałem i takich parę drobnostek mnie nurtuje.
 #806340  autor: mikkel
 14 cze 2015, 10:29