DAJ CYNK
  • Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1149997  autor: onifer2
 19 maja 2023, 08:46
Ech, już pierwszy zonk, wysłałem START na 8844 i żadnej odpowiedzi. Jak to tak ma wyglądać to dziękuję bardzo.

Edit: ok już działa. To czekam teraz 72 godziny na złożenie reklamacji odnośnie pakietu 2000gb
 #1149999  autor: MariuszY
 19 maja 2023, 09:19
onifer2 pisze:
19 maja 2023, 08:46
Jak to tak ma wyglądać to dziękuję bardzo.
Przyzwyczaj się - coś za coś. Chciałeś tanio i bez czytania regulaminów (czytaj: podane na tacy). Systemy informatyczne Plusa to jest coś co żyje własnym życiem - czasem działa ( :o ), czasem nie działa - i tak już jest. Dzięki temu możesz wymaksować korzyści, bo w przypadku działania tychże systemów zgodnie z regulaminami usług i promocji nie wyciągnąłbyś pewnie połowy. Jak przyjdzie do składania reklamacji na brak przyznania paczki danych po aktywacji promocji i przy aktywnym NL to dopiero będzie :shock: , zwłaszcza jak trafisz na kumatego i pomocnego - tacy też się zdarzają :wink: . Powodzenia.
 #1150001  autor: babciagienia1p
 19 maja 2023, 10:22
@MariuszY
W takiej sytuacji zgłoszenie - reklamacja pisemna ze swojego e-maila rozwiązuje sprawę. W treści (nagłówku) e-maila - numer telefonu, imię i nazwisko właściciela, Pesel. Najpóźniej po tygodniu przyznają pierwsze 150 GB.

@onifer2
W każdej sieci zdarzają błędy. Nie zawsze da się już, zaraz, natychmiast... Ile czekałeś na aktywację 4 doładowania i gratis? Wcześniej mogłeś sprawdzić SMS-em o treści INFO na numer 8844. Pewnie promocja była aktywowana wcześniej, tylko SMS przyszedł później.
Poza tym weź pod uwagę, że jedziesz na bezpłatnej promocji. Zresztą kolejny raz na tym samym numerze...
 #1150006  autor: onifer2
 19 maja 2023, 11:40
Tak wiem. Darmo to nie ma co liczyć na cuda.
Na aktywację tych doładowań czekałem jakieś pół godziny. Wcześniej nie chciało wysłać SMS. Niby był zasięg a nic. Trzeba było uruchomić telefon ponownie.
Ale za cenę 3 miesięcy gratis warto się pomęczyć. Dopóki mi starczy cierpliwości 😂
 #1150020  autor: onifer2
 19 maja 2023, 18:57
A jeszcze takie pytanko. Co jakiś czas w tym samej lokalizacji zamiast LTE przeskakuje mi na H.

Pamiętam, że jak kiedyś byłem z Plusie to jakoś dało się temu zaradzić, nie wiem czy z punktem dostępu coś się innego wpisywało czy coś innego, już nie pamiętam dokładnie, ale była na to rada by sztywno trzymał LTE. Ktoś coś?
 #1150036  autor: babciagienia1p
 19 maja 2023, 22:52
@onifer2
Według mnie to nie jest kwestia APN-u, tylko warunków w konkretnej lokalizacji. Możesz wymusić tylko LTE lub tylko LTE i 5G (w zależności od urządzenia) w ustawieniach sieci komórkowych, ale ryzykujesz, że w momencie utraty zasięgu lub zapchanego LTE, będziesz tracił transmisję w ogóle.
Nie wiem do czego używasz transmisji. Możesz też próbować wymuszenia tylko 3G. Czasami zdarzają się przyjemne niespodzianki w porównaniu z zapchanym LTE, jeśli akurat jest takie w tej lokalizacji.
 #1150061  autor: babciagienia1p
 20 maja 2023, 14:43
onifer2 pisze:
19 maja 2023, 08:46
...To czekam teraz 72 godziny na złożenie reklamacji odnośnie pakietu 2000gb

Nowy sposób zalatwiania zgłoszeń. Konsultant, sam z siebie, chce pisać reklamację. Nie żąda Peselu, tylko pyta czy odpowiedź ma być pisemna czy na e-mail.
- To ja już nie muszę sama pisać reklamacji?
- Nie - ja ją napiszę
- No tak, pewnie 99% aktywacji promocji 1500/2000 GB nie przyznaje pierwszej paczki...
- Nieprawda! Co Pani mówi; no może 10%... Doładowywała Pani numer?
- Nie.
- To pewnie dlatego; chociaż ja też nie dostałem pierwszej paczki
- To mamy oboje pecha - jesteśmy w tych dziesięciu procentach
- He he he, hi hi hi, ha ha ha

Ciekawa ta wrzutka o doładowywaniu. Myślę, że to blef. Przed aktywacją 2000 GB miałam aktywny pakiet BezLimitu 35 GB. Swoją drogą, rozczula mnie swoboda konsultantów w Plusie. W porównaniu z, chodzącymi na smyczy i w kagańcu, pracownikami infolinii w Networks, to miód na serce wolności i wyrafinowane mruganie okiem.
 #1150138  autor: onifer2
 22 maja 2023, 08:27
Reklamacja napisana w nocy. Rano przyznana paczka 150gb. Szybko.
 #1150141  autor: Karlos20
 22 maja 2023, 09:54
Jak klient ma za każdym razem pisać reklamację na niepoprawne działanie bonusów 1500/2000 "na lata" to ja dziękuje takiej ofercie, gdzie GB w innych sieciach przychodzą praktycznie z automatu, z czego w Orange te GB można kumulować i przedłużać też na lata. Skansen mało tego, że sieciowy to ofertowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150149  autor: onifer2
 22 maja 2023, 10:51
Cóż, ani Orange ani Play ani T-Mobile nie dają 3 miesięcy gratis przy przeniesieniu i to również powrotnie na tym samym numerze.
Coś za coś, mały trud.

Mnie natomiast Orange denerwuje z ofertą Flex. Co to znaczy abym mógł tylko raz na PESEL skorzystać z oferty 3* 1zł przez 3 miesiące?

Jak potrzebuję inny numer, to już nie miałem możliwości.
Tak, że co kto lubi.
 #1150150  autor: Karlos20
 22 maja 2023, 10:58
onifer2: do czasu, gdy zamkną promocje, bo kombinatorów Plus może "blokować". Już tak jest gdy próbują wrócić do Plusa na kartę i chcą dostać darmowe 5 GB za polecanie (pakietu nie dostaną, bo system widzi ten sam numer, który wcześniej skorzystał z promocji). Przykładów jest więcej (opisywaliśmy o ułomności ich platformy billingowej).

Czemu denerwuje? To uczciwe warunki - tylko zupełnie nowa osoba może skorzystać z kodów promocyjnych dla nowego Abonenta, które dają ponad standardowe warunki, np. pół roku za pół ceny. A nie oszukujmy się - nikt nie daję po 1 zł mies. przez 3 okresy rozliczeniowe lub za 40 zł/mc przez pół roku nielimitowanych usług na 4 karty SIM wraz z netem bez limitów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150151  autor: iphoneski
 22 maja 2023, 11:04
No i warto dodać, że we Flexie za złotówkę masz pełen pakiet roamingu wynikający z planu. A niby dlaczego Orange ma dopłacać za czyjeś zużycie w Roamingu, skoro ktoś nie płaci za usługi? Jest 3 miesiące na przetestowanie - jak się komuś nie podoba, to nie musi korzystać.
 #1150153  autor: onifer2
 22 maja 2023, 11:07
A właśnie jeszcze pytanie odnośnie Flexa. Bo będę potrzebował przenieść dzieciom dwa numery, bo Play ma słaby zasięg.
Rozumiem, że opisane kombinacje z tym nielimitowanym internetem to są z kartami esim, czyli powielony ten sam numer telefonu.

A jest jakaś fajna oferta we flexie lub zwykła Orange, by przenieść dwa numery? No limit + minimum 50gb na każdym numerze? Bez jakichś większych kombinacji?
 #1150155  autor: Karlos20
 22 maja 2023, 11:18
Masz do wyboru eSIM lub zwykłą SIM - w trybie pełnym (rozmowy/SMS/MMS/net) lub w trybie gdzie na karcie-klonie działa wyłącznie internet i SMSy przychodzące.
Flex daje opcje już od 15 zł/mc (jeśli już tam masz numer). Wszystko bez limitu + 6x po 50 GB mies. Bez zbędnych kombinacji. Wszystko ogarniesz w aplikacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150162  autor: babciagienia1p
 22 maja 2023, 13:59
Karlos20 pisze:
22 maja 2023, 09:54
Jak klient ma za każdym razem pisać reklamację na niepoprawne działanie bonusów 1500/2000 "na lata" to ja dziękuje takiej ofercie, gdzie GB w innych sieciach przychodzą praktycznie z automatu, z czego w Orange te GB można kumulować i przedłużać też na lata. Skansen mało tego, że sieciowy to ofertowy.

Owszem może być to irytujące.
Jednak są i plusy Plusa. Paczki przyznawane reklamacyjnie zostają na wieki bez konieczności opłat za NL-y. Wystarczy ważność na wychodzące. Koszt 5,- zł rocznie (w Plushu). Do tego Plus ma prawdziwe 5G. Prędkości 5G, w porównaniu z konkurencją, są odczuwalnie lepsze.

---------------Edycja_1------------
Tez dostałam szybko pierwsze 150 GB po reklamacji.
 #1150163  autor: onifer2
 22 maja 2023, 14:12
Teraz 3 miesiące gratis, do tego liczę na pozostałe dwie paczki czyli będzie 450gb na zawsze, później pakiecik UA 30zł/90 dób, wychodzi 10zł miesięcznie.
Zważywszy, że nie zużywam więcej niż 10gb miesięcznie, czego chcieć więcej. No pod warunkiem, że nie wylaczą promocji UA.
 #1150178  autor: Karlos20
 22 maja 2023, 17:39
... o ile promka zadziała prawidłowo (była o tym mowa w innym wątku). Jeśli promki nie działają jak należy, odradzam na dłuższą metę korzystanie z sieci pełnej skansenów - to już pewniej działają inne submarki / MVNO tego operatora.

Ma to działać i basta. Bez zbędnych zgłoszeń, proszenia się i łaski.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150179  autor: babciagienia1p
 22 maja 2023, 19:30
@Karlos20
Jak do tej pory, pakiet dla UA działa u mnie bez jakichkolwiek zacięć od ponad roku. Nawet są jakieś nadprogramowe niespodzianki in plus, o czym zresztą doskonale wiesz, bo sam kiedyś o nich pisałeś...
 #1156129  autor: onifer2
 19 sie 2023, 16:53
Kończy mi się 3 miesiące darmowe po przeniesieniu numeru.
Co byście proponowali, gdzie przejść jak najmniejszym kosztem, no limit rozmowy, smsy+ do 5-10gb internetu?

Trochę mi szkoda tych 440gb uzbieranych w Plusie, chyba, że jest jeszcze aktywny pakiet UA za 30zl na 90 dni?