onifer2 pisze: ↑19 maja 2023, 08:46
...To czekam teraz 72 godziny na złożenie reklamacji odnośnie pakietu 2000gb
Nowy sposób zalatwiania zgłoszeń. Konsultant, sam z siebie, chce pisać reklamację. Nie żąda Peselu, tylko pyta czy odpowiedź ma być pisemna czy na e-mail.
- To ja już nie muszę sama pisać reklamacji?
-
Nie - ja ją napiszę
- No tak, pewnie 99% aktywacji promocji 1500/2000 GB nie przyznaje pierwszej paczki...
-
Nieprawda! Co Pani mówi; no może 10%... Doładowywała Pani numer?
- Nie.
-
To pewnie dlatego; chociaż ja też nie dostałem pierwszej paczki
- To mamy oboje pecha - jesteśmy w tych dziesięciu procentach
-
He he he, hi hi hi, ha ha ha
Ciekawa ta wrzutka o doładowywaniu. Myślę, że to blef. Przed aktywacją 2000 GB miałam aktywny pakiet BezLimitu 35 GB. Swoją drogą, rozczula mnie swoboda konsultantów w Plusie. W porównaniu z, chodzącymi na smyczy i w kagańcu, pracownikami infolinii w Networks, to miód na serce wolności i wyrafinowane mruganie okiem.