Regulamin forum:
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament
Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem
KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
Potrzebuję tym razem dla nastolatka, no limit rozmowy+SMS+10gb.
Na kartę ale bez subskrypcji. Sieć obojętna byle jak najtaniej. Podpowiecie?
Ewentualnie abonament na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Co taniej.
Numer przenoszony będzie z Plusa, więc oferty Plus i Plush z 3 miesiącami gratis już odpadają, podobnie jak Play z 200gb na start- były te oferty już wykorzystane.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2023, 18:41 przez onifer2, łącznie zmieniany 2 razy.
MMS muszą być, więc Lycamobile odpada.
A Mobilevikings ktoś użytkuje?
Pierwsze 3 miesiące jest za połowę ceny czyli po 12,5zl. A później się można zastanawiać
Promocyjna oferta vectry, umowa na czas nieokreślony za 14,99, zawiera mmsy, roaming UE oraz lejek 1mbps po 10 GB internetu. Bywa czasami przez weekend np. w zeszły weekend. Cena regularna 19,99 na 24 miesiące.
Dwa razy wchodziłem w ofertę a2mobile i szybko rezygnowałem ze względu na słabą jakość usług. W vectrze mamy w rodzinie 3 numery i wszystko działa ok. Jest wifi calling, volte, w razie czego przyzwoity lejek gdyby na numerze przekroczono 10 GB, oraz pakiet internetu w UE. Przestało mnie już bawić skakanie po operatorach. Nawet doliczając 2 zł opłaty inflacyjnej i tak nadal jest taniej niż w a2mobile, a przede wszystkim sieć działa stabilnie na infrastrukturze play (oraz orange w RK)
Poleciłbym zakup starterów i przetestowanie usług. Albo przeanalizować swoje doświadczenia z aktualnie używanej sieci i przenieść je na potrzeby nastolatkowi. Jeśli Tobie działa to jemu również. Z czasem sam będzie chciał mieć "władzę" nad swoim numerem i sam podejmie decyzję.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
koszalineo941268: o nie, nawet najgorszemu wrogowi tego nie polecę. Reklamy? Znaczne drenowanie baterii przez apkę? Ograniczona ilość GB (obiecywali, że net będzie bez limitu i za darmo - a tak nie jest [szczegóły w wątku o tej ofercie]). Dodatkowo chcą 49 zł na start - a za to mamy nawet 3 miesiące no-limitów z 10 GB (miesiąc w ramach ceny startera + kolejne 2 po odnowieniu usługi) w a2mobile..
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Oferta spełnia wszystkie wymagania, w tym najważniejsze "byle jak najtaniej". Operator działa 5. miesiąc i nie wygląda na to, by miał się zaraz zwinąć. Jest co najmniej 11GB bez problemu i MMS w ofercie. Na początku było dużo problemów, teraz nie widać, by były masowo zgłaszane. O tym "drenowaniu baterii" masz jakieś konkretne info, czy się domyślasz?
koszalineo941268 pisze:O tym "drenowaniu baterii" masz jakieś konkretne info, czy się domyślasz?
Wyświetlanie reklam wiąże się ze znacznym zużyciem zasobów: procesora i internetu, co w smartfonie prowadzi bezpośrednio do szybszego wyczerpywania się się baterii, a z czasem do pogarszania jej stanu (co może z czasem nawet prowadzić do konieczności jej wymiany).
Jest to fakt obowiązujący wszystkie rodzaje sprzętu i nie ma tu miejsca na domysły.
Interesuje mnie docelowo stała umowa za jak najniższą cenę, a nie skakanie po ofertach bo gdzieś miesiąc gratis.
czyli jednak skończy się skakaniem ...
Niekoniecznie. Jeśli będzie wszystko ok, to może zostanie za te 25zl pakiet. Skoro i tak nie znajdę taniej niż 19.90zł za no limit z internetem 10gb, to już wolę młodzieży dołożyć te 5 zł, a będzie 15 GB neta więcej w razie czego. A też kumulacja GB to spory plus.
Na ofertę Vectry za 15 zł nie chce mi się czekać, a też naczytałem się sporo negatywnych opinii na temat obsługi klienta i przenoszenia numeru.
Wyjaśni mi ktoś jak to jest? Miałem chwilę temu starter Play, parametry neta osiągały góra 20mb/s i to w nocy, najczęściej był to przedział 5-10 mb/s w ciągu dnia.
Teraz mam vikingmobile, które działa na nadajnikach Play, a parametry osiągają 80-120mb/s?
Czemu tak?