DAJ CYNK
  • Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1143126  autor: ZN5
 05 lut 2023, 12:07
Sprawdziłem na "czystym" peselu i też nie działa 100 i 200 GB. Nawet 12 GB ze startera po sprawdzeniu *136# pokazuje włączoną promocję a w nawiasie 0GB. Działa polecenie i 10 GB Ukraina. To samo na używanym częściej peselu:-)
 #1143134  autor: babciagienia1p
 05 lut 2023, 14:29
@ZN5
Prawdopodobnie kolejny błąd w systemie. Coś ostatnio same błędy...
Pozostaje infolinia lub zgłoszenie techniczne z e-maila.
W przypadku podobnych błędów, w promocji 1500 GB, niektórzy czekali 4 miesiące, ale Polkomtel wyrównał zaległości... jak na razie.
 #1143141  autor: ZN5
 05 lut 2023, 16:03
Też się zdziwiłem, że tam nic nie ma o tym. Tylko na fejsie odsyłali do boku aby pisać reklamację. A tak tylko tu i na PP piszą ludzie o tym.