DAJ CYNK
  • Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1127351  autor: Karlos20
 26 sty 2022, 14:16
24bis24: to masz jakiś błąd na numerze. Ja takie notyfikacje dostawałem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127409  autor: Karlos20
 26 sty 2022, 22:43
Kolejna wskazówka.
Od 1 marca 2022 w ofertach na kartę w Plusie zmienia się okres karencji konta na korzyść klienta. Wynosi on aż 2 lata (730 dób) ważności konta na odbieranie połączeń, liczone od utraty ważności na usługi wychodzące.
Oznacza to, że przy promocji z RWK, za 5 zł zasilenia można numer utrzymać przy życiu aż 3 lata, a przy stanie 0,00 zł operator nie będzie pobierał daniny za brak aktywności, no bo nie ma z czego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127410  autor: Remington
 26 sty 2022, 23:11
Remington pisze:
23 sty 2022, 22:08
1. Plus z taryfą Prosto na Kartę - wg nowego cennika wchodzącego w życie za miesiąc, numer w tej taryfie będzie ważny na przychodzące przez 3 lata od doładowania. Tylko teoretycznie może on zostać w tym czasie wyłączony.

Byłem pierwszy 😀, o tym właśnie pisałem.
 #1127411  autor: Karlos20
 27 sty 2022, 00:04
Szczerze, to dziwny ruch Plusa (najpierw był rok karencji, później ok 2-3 miesiące, a teraz 2 lata), no i Plusha nie ruszyli, tam jest 90 dni na odbieranie po utracie wychodzących.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127413  autor: Karlos20
 27 sty 2022, 00:49
Oni już czyszczą salda, poprzez błędy w ich platformie billingowej. Pokazały to świąteczne promocje Plusa. Z jednej strony neta starczy na dłużej, bo nie radzą sobie z rozliczaniem transferu, z drugiej 100 zł na święta nie były wykorzystywane, bo połączenia były rozliczane z konta głównego, powodując debet na saldzie, który z czasem się zmieniał w stan zerowy.
Przynajmniej necik na saldzie 0,00 działa, a to nie było w prepaidach Plusa oczywiste.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥