DAJ CYNK
  • Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
    :?:
Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
:?:
Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1127902  autor: Matsss
 07 lut 2022, 14:28
Ok, z waszą pomocą + innych tematów na forum, jakoś mi się udało. Jeśli ktoś trafi na ten temat w przyszłości, bo ma problemy z przejściem to opiszę jak to zrobiłem, że zadziałało: po kupieniu startu play włączyłem kilka taryf (poprzez kody *163*kod#), ale z żadnej nie dało się przejść do faktu, więc włączyłem usługę "rok ważności konta" poprzez wybranie kodu *163# (ponieważ ani na stronie nie można jej było włączyć, ani poprzez żaden inny "dokładny" kod). Po wpisaniu tego kodu należy kierować się wyskakującymi instrukcjami. Po włączeniu RWK mogłem już użyć kodu *163*12# żeby przejść do Faktu. Po zmigrowaniu należy włączyć usługę "15 zł max" kodem *111*887*1#
 #1127915  autor: Karlos20
 07 lut 2022, 20:15
Matsss: osoby migrujące do Faktu czy aktywujące starter, z automatu w ciągu 24h od aktywacji taryfy mają tą usługę uruchomioną. Ręczna aktywacja jest dla obecnych klientów Fakt Mobile, którzy są w tej ofercie przed dniem 11.01.2021, czyli odpaleniem usługi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥