DAJ CYNK
  • Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
    :?:
Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
:?:
Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1126910  autor: szyman12
 16 sty 2022, 16:52
Cześć
Tak jak w temacie - potrzebuje oferty na kartę na infrastrukturze Networks! dla seniorki. Aktualnie jest w Fakt Mobile, natomiast telefon często migruje na infrastrukturę Playa o dla babci rozmowy są za cicho (włożyłem kartę Orange i są o wiele lepsza jakość).

5 zł jej wystarczy na rok. Myślałem o nju, tylko że trzeba co pół roku wysyłać SMSa odnawiającego konto. Nie mieszkam z babcią, a ona nie potrafi w ogóle obsługiwać SMSów.
T-Mobile ma dość drogie rozmowy, bo po 40 groszy. Nie mogę znaleźć cennika do Heyah i Orange (choć tu trzeba 6 zł zapłacić za RWK). Pomożecie którą taryfę znaleźć z RWK i jak najtańszymi rozmowami? A no i oferta musi wspierać HD VOICE.
 #1126911  autor: Remington
 16 sty 2022, 17:03
Ja na Twoim miejscu wziąłbym nju i ustawił w banku (jeśli Twój na to pozwala) automatyczne doładowania co pół roku. Koszt wyniesie 10 zł, ale chyba te dodatkowe 5 zł rocznie możesz babci podarować. Dzięki temu nie będzie potrzeby pilnowania tego nieszczęsnego przedłużającego smsa.
 #1126913  autor: szyman12
 16 sty 2022, 17:28
@Remington masz racje, chyba najlepiej będzie wziąć nju. Teoretycznie, bo w praktyce nigdzie nie ma opcji na stronie do formularza przeniesienia numeru, więc nie wiem czy zlikwidowali przejście dla nowych klientów czy też można to zrobić w salonach orange?