DAJ CYNK
  • Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1115612  autor: zirytowany
 28 kwie 2021, 19:27
Moim priorytetem jest stabilność połączenia. Pracuję jako nauczyciel, więc nie mogę sobie pozwolić na ciągłe wahania pingu 100+ i miesięcznie zużywam dość dużo, ponad 150gb danych. Nie musi być szybki ale te parę Mb dobrze by było mieć, na aero jednak tnie ze względu na zbyt niską prędkość lejka (może przy 1Mb już byłoby ok)

W zasadzie idealną ofertą byłby viking mobile, 250gb za 60 zł (i 6 miesięcy za pół ceny) ale ta oferta ma poważną wadę - korzysta z nadajników play a ja po kupieniu startera 100gb odkryłem że w mojej lokalizacji zasięg Play jest katastrofalny

Jest słaby do tego stopnia że lepiej działa Aero2 (czyli powinienem się kierować w stronę usług działających na nadajnikach plus). Co ciekawe, nie mam bliżej żadnego nadajnika Plus, czyli po prostu jakość sieci Play kuleje (szczególnie po godz. 14)

Usługi dodatkowe mnie nie interesują. Korzystam z discorda głównie.

Nie miałem jeszcze okazji sprawdzić zasięgu Orange / tmobile, jeżeli są jakieś interesujące promocje z pakietem dla nowych użytkowników, byłbym wdzięczny za informację.
 #1115616  autor: Remington
 28 kwie 2021, 21:05