DAJ CYNK
  • Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
    :?:
Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
:?:
Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1087617  autor: giginski
 09 sty 2020, 11:56
a tak na szybko w celu rezygnacji z takiej karty należy zapewne wysłać odpowiednie pismo? czy można to zrobić przezinfolinie?
 #1087618  autor: Karlos20
 09 sty 2020, 12:08
Rezygnację z karty netowej złożysz bezpośrednio w salonie Play. Trwa to kilka minut. Zdecydujesz co ma się z tą kartą stać - przejść na prepaid lub całkowicie się ma wyłączyć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1087619  autor: giginski
 09 sty 2020, 12:52
no to super, szkoda tylko z tym podwójnym abo podczas przenoszenia ale popatrzę na opcję szybkiego przejścia, dziękuję za wszelkie odpowiedzi i pomoc, widziałem że jesteś z malborka hehe ja jeżdżę do żony rodziny pod malbork, pozdrowienia
P.S. Ostatecznie muszę i tak do Plusha zadzwonić ponieważ chciałbym przenieść 3 numery i być w abo jako trio, nie chce po kolei przenosić każdy numer osobno, może w plushu mi pomogą z tą opcją
 #1087626  autor: Karlos20
 09 sty 2020, 14:17
Na infolinii mogą pomóc jeśli coś będzie niejasne.
Na stronce bez problemu możesz wybrać opcję 3 numerów które chcesz przenieść do Plush na abonament bezterminowy. Podajesz w formularzu numer kontaktowy, aby konsultant mógł dokończyć zamówienie.
Pozdrawiam z Malborka :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1087649  autor: giginski
 09 sty 2020, 19:56
wszystko zrobione, jednak zadzwoniłem zrobiliśmy to razem z Panią konsultantka i w środę dostane papiery a później tylko jeszcze wypowiedzieć muszę neta i juz :) i czekać, dzięki za pomoc.
 #1087653  autor: Play_Polska
 09 sty 2020, 21:17
To prawda, wystarczy tylko złożyć odpowiednią dyspozycję. A jeżeli masz wątpliwości, napisz do naszych konsultantów na czacie w aplikacji Play24 - postarają się pomóc.