[KARTA] Jaki pakiet minut/smsów/internetu w nisiej cenie?
Post:28 gru 2018, 16:04
Mam nadzieję, że ponownie mi pomożecie z wyborem oferty 
Poszukuję oferty na kartę z tanim pakietem minut/smsów/internetem. Nie potrzeba tego dużo, ale ważne jest, żeby wszystko działało automatycznie.
W chwili obecnej wykorzystywane jest miesięcznie:
- rozmowy do różnych operatorów i na stacjonarne ok. 40-60 (okazyjnie ok. 100) min
- SMSy ok. 30-50
- internet zazwyczaj mieści się w 300 MB.
Dobrze by było, gdyby cena za taki pakiet wychodziła w okolicach 10 zł.
Do tej pory mama korzystała z pakietu Mini 3 i czasami dokupiła sobie dodatkowe minuty, ale chce zmienić sieć na inną, która będzie bezawaryjna. Niestety na VM nie może polegać, bo ostatnio coraz częściej ma z nią kłopoty. Od jakiegoś czasu MMSy nie dochodzą wcale, a SMSy z dużym opóźnieniem. Gorsze jednak jest to, że bardzo często na numer nikt nie może się dodzwonić. Telefon ma pełen zasięg, wybieram numer, a w słuchawce jest, że numer nieosiągalny, po kilku minutach przychodzi SMS z informacją o nieodebranym połączeniu. Jest to bardzo frustrujące i po prostu przelało czarę goryczy. Nie jest to wina telefonu, bo karta przełożona do innej słuchawki zachowuje się tak samo, a telefon z kartą Orange działa bez problemu. Virgin upiera się, że wszystko OK i to na pewno wina konfiguracji telefonu.
Z góry dziękuję za pomoc.

Poszukuję oferty na kartę z tanim pakietem minut/smsów/internetem. Nie potrzeba tego dużo, ale ważne jest, żeby wszystko działało automatycznie.
W chwili obecnej wykorzystywane jest miesięcznie:
- rozmowy do różnych operatorów i na stacjonarne ok. 40-60 (okazyjnie ok. 100) min
- SMSy ok. 30-50
- internet zazwyczaj mieści się w 300 MB.
Dobrze by było, gdyby cena za taki pakiet wychodziła w okolicach 10 zł.
Do tej pory mama korzystała z pakietu Mini 3 i czasami dokupiła sobie dodatkowe minuty, ale chce zmienić sieć na inną, która będzie bezawaryjna. Niestety na VM nie może polegać, bo ostatnio coraz częściej ma z nią kłopoty. Od jakiegoś czasu MMSy nie dochodzą wcale, a SMSy z dużym opóźnieniem. Gorsze jednak jest to, że bardzo często na numer nikt nie może się dodzwonić. Telefon ma pełen zasięg, wybieram numer, a w słuchawce jest, że numer nieosiągalny, po kilku minutach przychodzi SMS z informacją o nieodebranym połączeniu. Jest to bardzo frustrujące i po prostu przelało czarę goryczy. Nie jest to wina telefonu, bo karta przełożona do innej słuchawki zachowuje się tak samo, a telefon z kartą Orange działa bez problemu. Virgin upiera się, że wszystko OK i to na pewno wina konfiguracji telefonu.
Z góry dziękuję za pomoc.