Sprawdź, czy aby na pewno jesteś w plushu.
- Szukasz oferty dla siebie? Nie wiesz, na którą się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament
Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem
KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament
Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem
KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
Niestety u mnie to samo, nowy starter plusha z Żabki, ten z dużym „200gb” i tez SMS zwrotny, ze nie jestem uprawniony do promocji „100GB”
qcom pisze: ↑02 lut 2023, 10:06Wczoraj kupiony i zarejestrowany starter z plusha. Po wysłaniu sms'a na pakiet 200 GB przychodzi powiadomienie, że nie jestem uprawniony do udziału w promocji.
Pakietu 100 GB też nie da się aktywować.
Dodam, że to pierwszy numer z plusha, wcześniej nie miałem zarejestrowanych żadnych numerów w plusie/plushu
Miał ktoś z was taki przypadek?
Może jakimś trafem macie aktywne zgody marketingowe "z automatu" i należałoby je najpierw odwołać. Chociaż logicznie rzecz ujmując 100GB powinno wejść każdemuBetelgezadoo pisze:Niestety u mnie to samo, nowy starter plusha z Żabki, ten z dużym „200gb” i tez SMS zwrotny, ze nie jestem uprawniony do promocji „100GB”

https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... adarmo.pdf
W Plus/h ostatnio same problemy i błędy systemu.
Skoro, zgodnie z zasadami, mamy do czegoś nabyte prawo, a to nie działa, to należy w pierwszej kolejności zrobić zgłoszenie techniczne (co powinno trwać trochę krócej niż reklamacja) dotyczące problemu, a w ostateczności zrobić reklamację (na którą odpowiedzą do 30 dni).
Skoro, zgodnie z zasadami, mamy do czegoś nabyte prawo, a to nie działa, to należy w pierwszej kolejności zrobić zgłoszenie techniczne (co powinno trwać trochę krócej niż reklamacja) dotyczące problemu, a w ostateczności zrobić reklamację (na którą odpowiedzą do 30 dni).
Mam jeszcze jedną koncepcję - może Polkomtel tak zunifikował w systemie promocję "za zgody", że teraz jest limit bonusów na jednego klienta
Tak przecież jest z bonusem za zgody marketingowe w Elastycznej - 5zł dostajemy do pięciu numerów i basta. Tylko ciągle mi nie pasuje problem z aktywacją 100GB (zamiast 200GB), bo to przecież nie ma związku z akceptacją czegokolwiek. To tylko goły bonus należny każdemu kto zgód nie wyrazi, ale wyśle sms
Zgaduj zgadula, a pewnie jak zwykle wszystko przez system Plusa

Tak przecież jest z bonusem za zgody marketingowe w Elastycznej - 5zł dostajemy do pięciu numerów i basta. Tylko ciągle mi nie pasuje problem z aktywacją 100GB (zamiast 200GB), bo to przecież nie ma związku z akceptacją czegokolwiek. To tylko goły bonus należny każdemu kto zgód nie wyrazi, ale wyśle sms

Zgaduj zgadula, a pewnie jak zwykle wszystko przez system Plusa

Sprawdziłem na "czystym" peselu i też nie działa 100 i 200 GB. Nawet 12 GB ze startera po sprawdzeniu *136# pokazuje włączoną promocję a w nawiasie 0GB. Działa polecenie i 10 GB Ukraina. To samo na używanym częściej peselu:-)
@ZN5
Prawdopodobnie kolejny błąd w systemie. Coś ostatnio same błędy...
Pozostaje infolinia lub zgłoszenie techniczne z e-maila.
W przypadku podobnych błędów, w promocji 1500 GB, niektórzy czekali 4 miesiące, ale Polkomtel wyrównał zaległości... jak na razie.
Prawdopodobnie kolejny błąd w systemie. Coś ostatnio same błędy...
Pozostaje infolinia lub zgłoszenie techniczne z e-maila.
W przypadku podobnych błędów, w promocji 1500 GB, niektórzy czekali 4 miesiące, ale Polkomtel wyrównał zaległości... jak na razie.
Na plusforum widzę, że jest cisza w temacie, dziwne. Czyżby nikt z tamtejszych userów nie miał tego problemu?
Też się zdziwiłem, że tam nic nie ma o tym. Tylko na fejsie odsyłali do boku aby pisać reklamację. A tak tylko tu i na PP piszą ludzie o tym.