Strona 1 z 1
[Play] niekończąca się walka
Post:26 cze 2025, 20:45
autor: banderas
WItajcie czytelniczy forum.
Mam w playu dwa zgłoszenia
320273693
Brak odnotowania zwrotu przesyłki w magazynie
319633161
Nie wiedza kiedy będzie przelew pieniędzy z tytułu zwrotu sprzętu
Nikt nit umie mi pomóc, gdzie najlepiej się zgłosić z tym problem.
Re: Play niekończąca się walka
Post:26 cze 2025, 21:09
autor: koszalineo941268
Sąd Rejonowy
Re: [Play] niekończąca się walka
Post:27 cze 2025, 16:44
autor: Remington
Powyższa „rada” nie zasługuje nawet by ją tym słowem nazwać...
Po pierwsze - ponaglenie operatora.
Po drugie - konsultacja w organizacji konsumenckiej, np. Federacji Konsumentów.
Po trzecie - prośba o interwencję do Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Po czwarte - wniosek o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej.
Po piąte - dopiero wtedy jeśli wszystkie powyższe zawiodą, można rozważyć drogę sądową.
Re: [Play] niekończąca się walka
Post:27 cze 2025, 20:33
autor: koszalineo941268
1 przecież nie działa, a na 4 Play się systemowo nie zgadza. 2 i 3 może, ale nie musi, pomóc. Tylko 5 jest skutecznym rozwiązaniem, dlatego je poleciłem.
Re: [Play] niekończąca się walka
Post:28 cze 2025, 18:33
autor: Remington
Jasne, nie ma to jak na samym początku poradzić rozwiązanie najbardziej kosztowne, ekstremalnie uciążliwe i długotrwałe. Dlatego napisałem, że można je co najwyżej rozważyć i to na samym końcu.
Rzecznik Konsumentów spokojnie wystarczy.