Strona 1 z 1

[Play]ABONAMENT - rozpoczęcie świadczenia usług

Post:13 cze 2025, 22:39
autor: Creezon
Hej,

jestem nieszczęsnym posiadaczem umowy w Play na internet i telewizję na okres 24 miesięcy.

W ostatnim czasie przeprowadziłem się pod nowy adres i w związku z tym przeniosłem także swój pakiet. Dogadałem się z właścicielem mieszkania, że on zrezygnuje ze swojego Internetu w Play, który był podłączony w mieszkaniu, a ja podłącze swój. Zgodnie z tym co dowiedziałem się w Play, instalacja będzie darmowa w momencie kiedy na adresie na ma aktywnej umowy, toteż tak było. Umówiłem technika na 2 dni po zakończeniu umowy poprzedniego właściciela.

Rachunek przyszedł, a tam naliczona została dodatkowo kwota - 100 zł za aktywację usługi... Jak się później okazało, konsultant na czacie poinformował mnie, że zgodnie z ich praktyką, to nie data instalacji usług decyduje o dniu aktywacji umowy na nowym adresie, a dzień, w którym napisałem do nich w sprawie umówienia wizyty, czyli jakiś tydzień przed faktyczną wizytą technika XD

Czy ktoś z Was ma rozeznanie w tej sprawie? Czy to nie jest jakaś kolejna absurdalna praktyka ze strony Play? Przecież i tak nie mam jak korzystać ze swojego pakietu, dopóki technik mi go nie podłączy?

W regulaminie nie znalazłem takiej informacji, a Konsultant pisze mi, że tak to już jest w systemie. Będę wdzięczny za wszelkie cenne informacje na ten temat :)

Re: Play - rozpoczęcie świadczenia usług

Post:14 cze 2025, 10:48
autor: koszalineo941268
A telewizję od kiedy miałeś dostępna? Od dnia podpisania umowy?

Najlepiej to podaj konkretny kod oferty lub wklej linka lub skrina do konkretnej promocji, umowy i regulaminu