DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.

Moderator: Moderatorzy

 #1141623  autor: babciagienia1p
 14 sty 2023, 06:47
@MariuszY
Możesz rozmawiać... Jeśli płeć się zgadza (a i to niekoniecznie), w rozmowie telefonicznej możesz przedstawić się jako znajomy, tylko musisz mieć pełen zestaw danych, na wypadek szczegółowych pytań. Jeśli był abonament, to numery faktur, wartości, PUK, numer seryjny karty SIM, o Peselu nie wspomnę. Korespondencja najlepiej z e-maila z pełnym imieniem i nazwiskiem lub podanego do danych abo. Jeśli znajomy nie ma takiego, załóż nowy.

viewtopic.php?f=80&t=132698&p=1136273#p1136273
 #1142121  autor: MariuszY
 20 sty 2023, 20:41
Tytułem informacji dla potomnych - numer został odzyskany 16.01. Karta ponownie aktywowana przez operatora i przeniesiona do prepaida (tylko na bazie zgłoszenia przez chat MO). Jedyny myk, że wystartowali z ofertą Zawsze bez Limitu (na 5 dni). Dzisiaj zgodnie z instrukcją @Karlos20 uruchomiony pakiet promocyjny OFnK za free + 1200GB + 300GB. Znajomy zadowolony, bo odzyskał numer i jeszcze te wszystkie gigabajty... :D