Strona 1 z 1

[Plus] ABONAMENT - przeniesienie numeru i podwójna faktura

Post:13 sty 2022, 21:36
autor: AyakoMinago
Niedawno przeniosłam numer z Plusa do Play (może z dwa tygodnie temu załatwiałam umowę). W Plusie nie zdążyłam załatwić przeniesienia przed końcem umowy i przeszła ona na czas nieokreślony. Parę dni wstecz przyszła mi faktura z Play, którą zapłaciłam od razu. Dzisiaj otrzymałam fakturę z Plusa. O co tu chodzi? Czy ma to związek z okresem wypowiedzenia i będę musiała płacić jeszcze jakiś czas dwie faktury?

Re: [Plus] ABONAMENT - przeniesienie numeru i podwójna faktura

Post:20 sty 2022, 13:52
autor: kamyl90
jeśli przenosisz numer, po zakończeniu umowy i przechodzi na nieokreślony, to obowiązuje cię 30 dniowy okres wypowiedzenia, czyli prawdopodobnie zapłacisz jeszcze, za ten jeden dodatkowy miesiąc.
Faktura z Play przyszła przed aktywacją nowej umowy?