DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.

Moderator: Moderatorzy

 #1126821  autor: AyakoMinago
 13 sty 2022, 21:36
Niedawno przeniosłam numer z Plusa do Play (może z dwa tygodnie temu załatwiałam umowę). W Plusie nie zdążyłam załatwić przeniesienia przed końcem umowy i przeszła ona na czas nieokreślony. Parę dni wstecz przyszła mi faktura z Play, którą zapłaciłam od razu. Dzisiaj otrzymałam fakturę z Plusa. O co tu chodzi? Czy ma to związek z okresem wypowiedzenia i będę musiała płacić jeszcze jakiś czas dwie faktury?
 #1127099  autor: kamyl90
 20 sty 2022, 13:52
jeśli przenosisz numer, po zakończeniu umowy i przechodzi na nieokreślony, to obowiązuje cię 30 dniowy okres wypowiedzenia, czyli prawdopodobnie zapłacisz jeszcze, za ten jeden dodatkowy miesiąc.
Faktura z Play przyszła przed aktywacją nowej umowy?