DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1124713  autor: BazQ
 24 lis 2021, 19:27
Witajcie mam problem z play ochrona wyświetlacza z digital care.
cały opis zdarzenia ponizej. Ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać?
6 lipca nadałem paczkę do serwisu 7go lipca był w serwisie
Naprawiony 20 lipca został dostarczony telefon do mnie. Lecz paczka była nie zabezpieczona (pudelko i tyle ) telefon przyszedł z pękniętym wyświetlaczem.( miałem delikatnie pęknięty wyswietlacz)
23 lipca na reklamację telefon ponownie trafił do serwisu
3 sierpnia dostałem informację na e-mail o podpisaniu pełnomocnictwa aby Digital care mogło za mnie rozwiązać spór oraz, że nie będę chiał pieniędzy od przewoźnika. Dołaczyłem fakturę i paragon za telefon (tak jak serwis prosił ).

4 sierpnia dostałem informację o podpisaniu pełnomocnictwa po raz drugi ponieważ podany był zły nr paczki, pominę ten fakt.

Od tego dnia wykonywałem telefony dwa razy w tygodniu z zapytaniem co z reklamacją. Odpowiedz na infolinii „Czekamy na odpowiedz od inpost”

21 Wrzesień nagle pojawiła się paczka na moje dane z serwisu. Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinie lecz nie było informacji czy telefon jest naprawiony.

22 wrzesień telefon trafił do paczkomatu. Wykonałem telefon na infolinię i uzykałem odpowiedź , że serwis zakończył naprawę. Lecz telefon przyszedł nadal z uszkodzonym wyświetlaczem.

25 październik telefon trafił ponownie do serwisu (trwa wycena naprawy)
24 listopad nadal trwa wycena naprawy (dodam, ze inpost nadal nie rozpatrzył reklamacji)

Tylko co to zmieni ?
 #1124716  autor: Kryniczanin
 24 lis 2021, 19:40
(dodam, ze inpost nadal nie rozpatrzył reklamacji)
Jeśli nie rozpatrzyli w 30 dni to z automatu jest uznana za zasadną.
 #1124718  autor: BazQ
 24 lis 2021, 20:11
Kryniczanin pisze:
24 lis 2021, 19:40
(dodam, ze inpost nadal nie rozpatrzył reklamacji)
Jeśli nie rozpatrzyli w 30 dni to z automatu jest uznana za zasadną.
Cóż z tego jak grają na czas. Wysyłałem im ponaglenia nie pomogło.
Remington pisze:
24 lis 2021, 19:29
Wybierz ten kierunek: Powiatowy/Miejski Rzecznik Konsumentów lub Federacja Konsumentów.
Niestety nie odpisał mi miejski rzecznik