DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.

Moderator: Moderatorzy

 #1110472  autor: dwetta11
 22 sty 2021, 12:44
witam. posiadam internet domowy w t-mobile i od trzech miesiecy nie mam internetu karta pozostaje nieaktywna, prosby o nowa karte sim bezskuteczne tlumaczenie z ich strony ze to wewnetrzny blad systemu. zglaszalem problem 1 listopada i sprawa sie ciagnie do dzisiaj, liczne telefony do nich i obiecanki cacanki. co moge zrobic w tej sprawie? we wtorek dzwonilem 3 razy jednego dnia i z wielka laska powiedzili mi ze wysla ponaglenie do dzialu technicznego i ze najpozniej do czwartku rano bedzie dzialac. dzis jest piatek i nadal nic, straszenei sądem o dochodzenie praw konsumenckich nic nie daje. co poradzic?
 #1110519  autor: darekka
 23 sty 2021, 14:40
Moim zdaniem trzeba by skoczyć do salonu i wymienić dla zasady kartę SIM (nawet odpłatnie, bo jak pomoże to reklamacją wydębić zwrot opłaty) skoro umowa/bezterminowy okres nie został wypowiedziany. Możliwe, że zdechła karta SIM a oni grzebią w systemach kompletnie bez sensu. Niejako przy okazji będzie widać w systemie czy umowa/numer jest aktywny (nie mylić z SIMką). Tu podpowiem jeszcze, aby wyłączyli/ponownie włączyli dostęp do LTE i odświeżyli kartę.
Dziwi mnie, że od początku nie kazali wymienić SIMki.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D