[Play]Zostałem oszukany na 60 złotych
Post:27 paź 2020, 15:49
Słuchajcie. Sprawa jest taka. W niedziele zleciłem doładowanie numeru na kartę mojej siostry z abonamentu w Play. Kwotę mi doliczyło do rachunku, dostałem tez potwierdzenie SMS-em ze otrzymano moje zlecenie i numer będzie doładowany. Jednak dzwoniłem później do siostry i ona mówi, że nie dostała żadnego doładowania. Kij z tym, pomyślałem, trudno, niech będę stratny na te 30 zł, nie ma o co bić piany, awarie się zdarzają. W poniedziałek zleciłem nowe doładowanie też z tego samego numeru na abonament i też dla siostry. I ZNOWU NIE DOSZŁO! Złożyłem więc reklamacje w Play bo 60 zł to już jest sporo kasy i nie lubię być rolowany. Dzisiaj, czyli we we wtorek, dzwoni do mnie pracownik Play w sprawie tej reklamacji i mówi - my nie stwierdzamy żadnych nieprawidłowości, 2 doładowania zlecone zostały przetworzone poprawnie w ich systemie. Już nieźle wkurzony zleciłem 3 doładowanie ale tym razem z konta internetowego w banku. Doszło bez problemu. Wiec co mam teraz zrobić żeby odzyskać te 60 zł i nie być stratny?