DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.

Moderator: Moderatorzy

 #1103036  autor: Robin560
 14 wrz 2020, 10:40
Mam internet domowy 4g z orange według cennika jest dostępna usługa "internet bez limitu do 5mbit/s" początkowo dwóch konsultantów upierało się że takiej usługi nie ma następnie po aktywacji zaczęły się problemy opłata do faktury została doliczona a usługa nie zadziałała 3 reklamacje z tego co rozumiem z regulaminu usługi powinna ona zwiększyć lejek do 5mbit/s
1. Odpowiedź usługa nie działa w strefie domowej (poza też nie działała)
2. usługa obowiązuje tylko na portal spotify
3. to samo co druga tylko spotify
za każdym razem adnotacja usługa działa poprawnie.
Czy dalej reklamować i podjąć jakieś inne kroki proszę o radę.
dodam że przymierzam się do rezygnacji z tej usługi kara umowna nie jest aż taka wysoka wątpię że uda mi się tu coś zdziałać.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1103253  autor: Karlos20
 17 wrz 2020, 13:05
Robin560: czy restartowałeś urządzenie? Jaki masz aktualnie ustawiony punkt APN? Jeśli z automatu ustawił się "internetipv6" - ZMIEŃ go na "internet". Sprawdź też kartę SIM na innym urządzeniu (jeśli masz jej odpowiedni rozmiar).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥